terpentijn schreef:Ja ik, ben nu 50 plus, kunstschilder, nog niet kapot, moeizaam ter been of te paard, of krakkemikkig, en heb 2 eigen paarden en 2 leuke Shetten en ik heb gewoon geen zin meer om er moeite voor te doen. Voor een leuke dame.
Leuke (hele leuke, jongere!) meiden te kust en te keur, maar dan wat mij betreft het liefst een wat oudere dame die ook met paarden iets heeft. En daarmee iets kan. En wil.
In de paardenwereld kom ik genoeg hele leuke dames tegen, het merendeel daarvan is op dat moment al bezet (en dat is maar al te begrijpelijk!). Of voor mij veel te jong.
Dus vind ik dat single-gebeuren voor mezelf helemaal prima, kom ik een leuke paarden-vrouw tegen, zien we het dan wel weer.
Manpower ook dus!
Begrijpelijk hoor! En daarbij hebben de meeste "oudere" vrouwen een flinke rugzak, als je begrijpt wat ik bedoel

. Ben totaal geen type dat iets alleen zou willen doen. 

Punt is dat ik 100% zeker weet dat ik over een jaar terug wil naar Wales en dat is niet bepaald een bestemming die de meeste mensen uit zouden kiezen áls ze al willen emigreren, dus ik win er niets bij als ik hier een relatie met iemand begin.