Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alwiene schreef:Ik zou niet mijn eigen naam kwijt willen, die hebben mijn ouders immers voor mij gekozen. Maar ik ben minder gelukkig met mijn voorletters M.S. net als de ziekte dus. Ik zou daarom graag de naam Alwiene toevoegen aan mijn voornamen zodat het M.S.A. zou worden. Of ik daar 300 euro voor over zou hebben geen idee. Zou wel willen weten of mijn ouders het oke zouden vinden, want dat vind ik wel belangrijk. Alwiene is een naam die ik 'gejat' heb van iemand die echt zo heet, ik noemde mezelf op internet Alwiene zoals een ander zich bv Anky zou noemen. Inmiddels is de naam zo bij me gaan horen dat ik zeker luister als ik real life zo genoemd zou worden. (Is enkele keer ook wel gebeurd bij mensen die mij via internet kennen).
SienenIvo schreef:M_hartje_M schreef:En toch heette ze echt zoDe achternaam was nog 3 x zo lang
Ze kwam dan wel samen met haar gezin vanuit een Afrikaans land.. Welk land precies geen idee. Maar haar broertje heette gewoon Benjamin. En zij had die naam dan.. Heel apart voor ons maar voor hun zal het wel heel normaal zijn
Hahaha! Maar dan is Benjamin toch veel normaler?
Misschien niet zo leuk voor haar maarja... met zo'n naam is het eigenlijk moeilijk niet te lachen, laten we eerlijk zijn. M_hartje_M schreef:Precies... We moesten er stiekem toch altijd wel om lachenMisschien niet zo leuk voor haar maarja... met zo'n naam is het eigenlijk moeilijk niet te lachen, laten we eerlijk zijn.
Dan had ze vast iets anders gekozen!SienenIvo schreef:M_hartje_M schreef:Precies... We moesten er stiekem toch altijd wel om lachenMisschien niet zo leuk voor haar maarja... met zo'n naam is het eigenlijk moeilijk niet te lachen, laten we eerlijk zijn.
Dat snap ik dat je het grappig vind,maar da meisje heeft er zelf ook niet voor gekozen..Dan had ze vast iets anders gekozen!
Edit: Quote toegevoegd!
Dat kan ik dan wel geloven!

. Wordt altijd Yv/Ief genoemd.
Yv_ schreef:Mijn voornaam vind ik wel prima, alleen zo word ik al jaaaaaren niet meer genoemd. Als iemand mij Yvonne noemt, moet het gewoon echt even doordringen dat het over/tegen mij is. Wordt altijd Yv/Ief genoemd.
Mn tweede naam is nav mijn opa die heel vroeg is overleden. Martine. Heb echt een gruwelijke hekel aan die naam, bijna niemand weet het ook
Ach, het kan erger.. Een vriendin van me heeft geloof ik 5 namen, allemaal in de trant van Jacoba, Agnatha etc.

Geryon schreef:Maar waarom zou je dan moeten betalen als ze het officieel niet veranderen? Je kan jezelf toch gewoon anders noemen dan? Zoals ik al zei heet ik anders (roepnaam) dan in mijn paspoort sta, dus ik kan toch ook gewoon mijn roepnaam veranderen? Niemand weet mijn 'echte' naam