Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Juulxx schreef:Iedereen super bedankt voor de tips...
ik wil nog wel even duidelijk laten weten dat hij niks geprobeerd heeft in de vakantie...
Ik wou het niet en hij liet me compleet in me waarde.. en zei dat hij me nu zelfs nog leuker vind:P
Juulxx schreef:Iedereen super bedankt voor de tips...
ik wil nog wel even duidelijk laten weten dat hij niks geprobeerd heeft in de vakantie...
Ik wou het niet en hij liet me compleet in me waarde.. en zei dat hij me nu zelfs nog leuker vind:P
Maiska schreef:rea schreef:TS : als je hier op Bokt eens nakijkt op Bedoein en Tunesie, dan zie je ook de lelijke kantjes van het land en zijn bewoners ...
Dat verhaal herinner ik me ook nog wel ja... Goede tip.

Juulxx schreef:ik hoef geen moslim te worden hoor..
dat heeft ie allang aangegeven...
Tabaluga12 schreef:Naar Nederland komen is misschien juist het gene wat hij graag wil... als hij moslim is zou ik gewoon bij hem afspreken met zijn ouders erbij en een tolk, heel normaal bij moslims die serieus met een vrouw zijn. Wil hij dat niet dat is het gelijk duidelijk!!!
Evelijn schreef:Je hebt het wel al over hele serieuze dingen gehad... lijkt of meneer vakantieliefde al bedacht had naar nederland te komen. Maar zijn broer woont hier dus met Nederlandse vrouw en kind... heb je daar dan naam en adres van? Want als jullie al zo serieus doen?
Beetje achterdochtig zijn lijkt me verstandig.
Captain schreef:Juulxx schreef:ik hoef geen moslim te worden hoor..
dat heeft ie allang aangegeven...
Een serieus praktiserende moslim man wil dat zijn vrouw ook moslima wordt.
Een moslim man die dat niet belangrijk vind is geen praktiserend moslim en zal het dus ook niet zo precies nemen met de regeltjes w.b. respect en eerlijkheid naar anderen.
Ik denk dat je nog beter iets kan beginnen met een praktiserende moslim dan met iemand die maar wat aanrommelt en voor de gein meedoet aan de ramadan..
memberlist.php?mode=viewprofile&u=139562Kwanyin schreef:Mijn vriend is anders niet praktiserend maar ik heb geen last van dat hij "slechter" zou zijn dat een praktiserende hoor, integendeel véél meer vrijheid en "voor de gein" doen we helemaal niets, beetje kort door de bocht dit. Respect hebben voor je partner gaat niet hand in hand met gelovig zijn. Geef mij maar veel liever iemand als mijn vriend waarmee ik een "goddeloos" leven heb dan een echte moslim want dat zou ik wel moeilijk vinden om mee samen te leven.
Als hij praktiserend moslim is dan ga je hoe dan ook geconfronteerd worden ermee. Ookal zou hij verlangen dat je dat zelf niet bent (wat erg moeilijk is dan), samenleven met iemand die zich aan andere regels en gebruiken houd daar moet je wel voor kunnen open staan en niet iedereen kan dat.
En natuurlijk zijn er succesverhalen, denk niet dat iemand dat kan ontkennen. Mààr, je kan ook niet erkennen dat er nog veel meer dramaverhalen zijn en dat je beter tweehonderd keer nadenkt ipv twee keer. Het gaat hierbij ook om een Tunesische jongen en geen Turkse, die cultuur zal vast nog wel anders zijn.
bokker Zitouna is het die in Tunesiëmemberlist.php?mode=viewprofile&u=139562
Als je nog steeds overtuigd van de liefde zou ik je aanraden om haar eens te contacteren, denk dat zij veel beter weet dan bokkers van hier waar de valkuilen zitten als je bv naar daar zou gaan om hem te ontmoeten.
. Om je een mooi voorbeeld te geven: toevallig nog vorige week een artikel over een vrouw die is moeten vluchten van haar vrome moslimman met zeer losse handjes die haar en haar kinderen sloeg, en toen ze vertrok haar ook nog eens neerstak, volgens haar eigen ook gelovige familie was die laatste daad "uit pure liefde" en moest ze maar snel terug met hem trouwen om de familie niet ten schande te maken.
.
.