tita schreef:miccamaaike schreef:Ik heb vorig jaar juni wat met mijn vriend gekregen en in maart ben ik bij hem ingetrokken. Voelde als een logische volgende stap en is een goede keuze geweest
Ik had een huurhuis in Groningen en hij een koophuis in Hoogeveen, dus er was eigenlijk maar 1 optie, dat ik bij hem in trok. Goede keuze geweest
tot het uit gaatdan moet jij weg en waar ga je heen met beetje pech verdien je nu teveel en moet je huren vanaf 650 euro
Tsja t is niet echt de bedoeling dat het uit gaat
Lijkt mij ook een helemaal verkeerde insteek als je gaat samenwonen. Iemand moet z'n huis opzeggen dus tsja t was logisch dat ik dat was. Ook als je samen een huis huurt of koopt moet er één uit mocht t uit gaan, dus ik vind dit een hele kromme redenatie. Ben benieuwd hoe jij dit dan aan zou pakken

dan moet jij weg en waar ga je heen met beetje pech verdien je nu teveel en moet je huren vanaf 650 euro
maar als dat normaal is dan ga ik ff gauw een vent zoeken mag ie mee betalen en dan schop ik hem over 10 jaar eruit want dat is mijn gemiddelde
huis wat ik gekocht had zat een restschuld op van ruim 45.000 euro en NHG was het er niet mee eens..... duur samenwonen voor die mensen
) maar ik huur voor een belachelijk laag bedrag
Voor mijn gevoel zou ik wel gek zijn om mijn huurhuisje op te zeggen, dus in ieder geval het eerste jaar zou ik het nog zeker aanhouden als het qua kosten lukt.
een soort van vluchtweg?
Soort van empty nest syndrome? 
Ik let er verder zelf goed op dat we ook genoeg tijd voor elkaar hebben om de welbekende sleur te voorkomen!!