SANEX schreef:Het wil ook wel eens zo zijn dat ze wel deo gebruikt, maar dat haar lichaam daar verkeerd op reageert. Ik heb dat ook met bepaalde deo's, hoe meer er een 'lekker luchtje' aan zit, hoe sneller mijn oksels geloof ik zeggen "Zweten maar, weg met die bloemetjes!" . Heeft volgens mij iets te maken met je PHwaarde enz. Dat heb je toch ook met parfums, dat kan bij de een anders ruiken dan bij de ander, komt door je huidwaardes.
Ik heb ook wel eens een periode gehad dat ik juist zelf vond dat ik niet lekker rook, en gauw zweetlucht meende te ruiken bij mezelf. Ik bleef stug doorsprayen met deo en natuurlijk continu douchen en elke dag een nieuw shirt en hemdje, maar toch bleef het. Tot ik erachter kwam dat het juist door de deo kwam! Ik gebruik nu ook absoluut geen deo meer van het merk FA want daar heb ik die reactie het snelste bij, en verder hou ik het bij de PH-neutrale varianten. Zo min mogelijk toegevoegde lekkerluchtjes in elk geval, juist om stinken te voorkomen.
Kan dus ook zijn dat zij een vast merk gebruikt en dat voor haar wel lekker ruikt op het moment dat ze het opsprayt, maar het dus vervolgens wat tegenwerking krijgt onder dr oksels.
Ah, nu snap ik het, jouw boktnaam is afgeleid van de deodorant die je gebruikt 
Nu ik erover nadenk heb ik ook wel deo's (gehad) waarbij ik juist het gevoel had dat ik niet fris rook en een zweetlucht verspreidde. Is echt per deo verschillend.