Stokbrood erbij, potje tapenade erbij, en klaarrrrr
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ollie1 schreef:Ik kan jullie de kip meloen maaltijdsalade van de AH aanraden. Zie recepten op http://www.ah.nl / kip meloen salade...deze is zoooo lekker. Ik doe er zelfs 2 soorten meloenbolletjes door (Galia en Cantaloupe) en je kunt er stokbrood of een koude pasta bij serveren.....

Oscar schreef:Ik heb voor vanavond een carpacciosalade gemaakt. Normaal eten we dit als voorgerecht, maar op warme dagen voldoet het ook prima als hoofdgerecht als je wat grotere porties neemt. Dus een dubbele portie carpaccio per persoon, sla, geroosterde pijnboompitten, kappertjes, zongedroogde tomaatjes en wat Parmezaanse kaas. Als dressing neem ik meestal een honingmosterd-dressing.
Oscar schreef:Ik heb voor vanavond een carpacciosalade gemaakt. Normaal eten we dit als voorgerecht, maar op warme dagen voldoet het ook prima als hoofdgerecht als je wat grotere porties neemt. Dus een dubbele portie carpaccio per persoon, sla, geroosterde pijnboompitten, kappertjes, zongedroogde tomaatjes en wat Parmezaanse kaas. Als dressing neem ik meestal een honingmosterd-dressing.
Maar wel heel erg lekker! 
(je kan er eventueel ook een clubsandwich van maken.. dan nog toe te voegen: gebakken ei, gebakken ontbijtspek, komkommer en sla)
erg lekkere combi