Begin toch niet direct zo met aanvallen..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Er bestaat officieel geen verplichte bouwvak meer. Wel kan de werkgever, in overleg met de ondernemingsraad of personeelsvertegenwoordiging, afspreken dat het bedrijf in de zomer is gesloten.
Leffroi schreef:En daar begint bokt alweer. Omdat jullie vinden dat zij zich aanstelt is het direct een aansteller die niets gewend is. Omdat jullie lange werkdagen maken, mag zij niet moe zijn. Man, verplaats je toch een keer in een ander. Zij vind het vervelend, maar ik les nérgens dat ze zich aanstelt. Sterker nog, ze probeert zelfs een oplossing te vinden zodat zij die bouwvakkers niet in de weg hoeft te zitten. Aanstellen? Zelfs als ik 8 uur slaap en ik word wakker gemaakt door bouwvakkers om 7 uur, daar word ik ook niet blij van. Nee, ga me er niet druk om maken, maar fijn is anders.
ze vraagt om tips, niet om als zeikerd neergezet te worden.

ivy_power89 schreef:Leffroi schreef:En daar begint bokt alweer. Omdat jullie vinden dat zij zich aanstelt is het direct een aansteller die niets gewend is. Omdat jullie lange werkdagen maken, mag zij niet moe zijn. Man, verplaats je toch een keer in een ander. Zij vind het vervelend, maar ik les nérgens dat ze zich aanstelt. Sterker nog, ze probeert zelfs een oplossing te vinden zodat zij die bouwvakkers niet in de weg hoeft te zitten. Aanstellen? Zelfs als ik 8 uur slaap en ik word wakker gemaakt door bouwvakkers om 7 uur, daar word ik ook niet blij van. Nee, ga me er niet druk om maken, maar fijn is anders.
Ik denk dat het vooral overkomt, alsof TS er nogal een drama van maakt.
Zij zoekt een oplossing voor het ene uurtje extra slaap, maar verplaatst zich niet in de mensen die eerder beginnen zodat ze niet in de hitte door hoeven.
Als het nu al 3 weken op rij bezig is, zou ik ook wel een beetje geiriteerd raken, maar het is nu pas 2 of 3 dagen!
ivy_power89 schreef:Leffroi schreef:En daar begint bokt alweer. Omdat jullie vinden dat zij zich aanstelt is het direct een aansteller die niets gewend is. Omdat jullie lange werkdagen maken, mag zij niet moe zijn. Man, verplaats je toch een keer in een ander. Zij vind het vervelend, maar ik les nérgens dat ze zich aanstelt. Sterker nog, ze probeert zelfs een oplossing te vinden zodat zij die bouwvakkers niet in de weg hoeft te zitten. Aanstellen? Zelfs als ik 8 uur slaap en ik word wakker gemaakt door bouwvakkers om 7 uur, daar word ik ook niet blij van. Nee, ga me er niet druk om maken, maar fijn is anders.
Ik denk dat het vooral overkomt, alsof TS er nogal een drama van maakt.
Zij zoekt een oplossing voor het ene uurtje extra slaap, maar verplaatst zich niet in de mensen die eerder beginnen zodat ze niet in de hitte door hoeven.
Als het nu al 3 weken op rij bezig is, zou ik ook wel een beetje geiriteerd raken, maar het is nu pas 2 of 3 dagen!
maar de mensen zijn aso's en schijnbaar mag je vanaf 7 uur sochtens lawaai maken in wonwijken... ook in het weekend. ts wees blij dat jouw herrie tenminste ophoud na enkele weken
Ik heb me er nu maar overheen gezet
(kan het goed vinden met mn buren
, dus sarcastisch bedoeld voordat ik straks bokt over me heen krijg dat ik chi's mishandel
).
.
.
Ik woon in een stadscentrum en op 50 meter afstand zijn er de afgelopen jaren 1700 heipalen de grond in gegaan. S ochtends stipt om 7 uur de eerste en om 18.58 de laatste klap. Ook in de bouwvak gingen ze door en op zaterdag. Vond het wel handig, hoefde geen wekker te zetten 
Er zijn veel ergere dingen in de wereld dan een uurtje minder slaap.

moelly schreef:Uurtje later beginnen doen ze niet. Dat kan gewoon niet met hun werk geloof ik..
Ga zo wel even langs inderdaad om te vragen hoelang hij denkt nog bezig te zijn.
om koffie te leuten van 12 tot 13 doen ze ook niets want dan is het lunch en ja na 15 uur doen ze ook niet meer, want ja dan kan je neits meer beginnen, want dan mogen ze alweer bijna naar huis. Doe dat uurtje koffie drinken dan tussen 7 en 8...