spoed! wat moet ik tegen hem zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:36

TS ken je deze vriend en zijn vriendin alleen via FB enz of heb je hem daadwerkelijk wel eens gesproken en gezien
Ik zou toch voorzichtig zijn als je beide nooit in het echt hebt gesproken.
Helaas is contact via het internet zo onpersoonlijk dat er zoveel niet te controleren is.
Idd tijdens het reanimeren app lijkt me niet eenreaktie die je verwacht.
Kan me niet voor stellen dat het je op zo'n moment opvalt dat je telefoon rinkelt,denk dat een bom je nog ontgaat op zo' n moment.

Floepie86

Re: spoed! wat moet ik tegen hem zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 12:46

Ja ik heb hem wel eens gezien.
Haar niet in reallife, maar er staan 100den foto's samen van hun op facebook.
Dat verzin je toch niet.... en dat ze plots is overleden ook niet. Verder ook vele condoleances te vinden op z'n fb.

Nogmaals, ik heb ook wel nare ervaring gehad met mensen die dit soort dingen wel verzonnen om aandacht te krijgen of om zielig gevonden te worden.

Hoe wil je dit verzinnen? Zoveel condoleances krijgen etc.

Fijn dat jullie willen waarschuwen, maar niet iedereen die je van internet kent is 'slecht bezig' mbt dit onderwerp.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:21

TS, jeetje wat heftig voor hem zeg. Hij is er dus bijgeweest.

Kan me goed voorstellen dat jij nu even niet weet wat je moet zeggen. Hoeft je ook niet, zwijgen is ook wel eens fijn.

Zo te lezen weet hij heel goed dat hij bij jou terecht kan als het nodig is. Dat is het aller belangrijkste.

Ik zou hem als je zijn adres weet een condoleance kaart sturen. En simpel er in zetten: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik ben er voor je.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:30

Mijn eerste gedachte was ook even "Catfisch", maar dat komt omdat er gewoon te veel maffe mensen op internet rondlopen... En je wilt niet weten wat ze verzinnen om aandacht te krijgen... (Heb verhalen gehoord... ouders overleden --> vader bleek gewoon een alcoholist te zijn, mensen die van alles verzinnen zodat zij slachtoffer zijn etc.)

Maar als er zoveel op FB enzo staat.. dan is het wel geloofwaardig...

Gewoon zeggen dat je er voor hem bent... af en toe vragen hoe het gaat. Meer kun je niet doen?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:44

Niet altijd mag je erbij zijn als ze aan het reanimeren zijn. Ik zie die jongen wel in de gang van het ziekenhuis zitten en dat een appje krijgen en automatisch antwoorden.... Als ik hoor hoeveel er op zijn FB gebeurt dan denk ik toch wel dat dit waar is.