Je kunt de krant nog niet open slaan, of...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:22

inochiyo schreef:
alle fietsers moeten op het fietspad en zeker niet op de rijbaan. ik heb niet zo voorzien op die wielerterroristen. ze permiteren zich alles en houden geen rekening met andere weg gebruikers. vooral toen die ene keer met de koets was gaan rijden en dat iemand het leuk vond om mn zweep vast te nemen en mn paard doodleuk een keiharde klets kreeg.
of die ene keer dat een groepje het normaal vond om op een 90km/uur baan plots over te steken, heb toen vol in de remmen moeten gaan en ik zat op 1 meter meter na niet in die groep met mn auto, hadden ze nog het lef om te roepen dat ik te dicht tegen hen reed.

Ik zou hun een klets na geven met je zweep, dat gaat wel erg ver zeg -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:23

GamblersCup schreef:
Rowdine schreef:
Ik naam aan dat zij naar een route onderweg waren (net zoals ruiters naar een ruiterpad pf naar een bos rijden) Wielrennen midden in de stad is namelijk bijzonder vervelend, ook als wielrenner zijnde!

Dat mag jij aannemen, mij zal het aan m'n reet roesten of ze onderweg waren naar een route. Je hebt je aan de regels te houden en het zo veilig mogelijk te houden voor iedereen, of je nou naar die route op weg bent of niet.

Dat hebben alle weggebruikers.
Ook auto's, fietsers, voetgangers, brommerrijders. En ook zij houden zich geregeld niet aan de regels

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:24

Rowdine schreef:
Babsiej schreef:
Hier laatst ook op fietspad buiten de bebouwde kom.. Ik loop helemaal langs de berm, hond ver in het gras... Komt een "peloton" tegemoet .. Al schreeuwend, gaaaa aaaaan de kant!!!! en houdt die hond bij je!

Dus ik roep terug ik loop al helemaal aan de kant en hond is al ver in de berm... Wil er nog 1 wat roepen die kijkt achterom, gaat ie zo op zn plaatje... en doordat hij ging gingen er wel 7-8 van die groep :') Ben maar doorgelopen kon mn lachen niet onderdrukken :o

Nou over aso gesproken }:0
Weet je hoe hard je kan vallen en hoe snel je een sleutelbeen breekt als wielrenner.
Dan kan je hun aso noemen maar als je zelf niet eens je lach kan onderdrukken als er een 8 vallen ben je net zo erg.

Ik had ook moeite gehad hoor om mijn lachen in te houden....
Ik zie de groep altijd wel heel snel invoegen als ik met een bedrijfswagen aankom zetten, dan hebben ze ineens niet meer de hele breedte nodig van de rijbaan..

Sok

Ik zou persoonlijk ook wel even grinniken hoor, als er iemand valt.. :o Fietser, ruiter of wie dan ook..
En ze hoeven écht niet bij elke val alles te breken Rowdine, wie weet waren het maar wat schaafwondjes.

1 voordeel, als ze op elkaar vallen, breken ze wel elkaars val... :=
Laatst bijgewerkt door Sok op 16-07-13 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Rowdine schreef:
Weet je hoe hard je kan vallen en hoe snel je een sleutelbeen breekt als wielrenner.
Dan kan je hun aso noemen maar als je zelf niet eens je lach kan onderdrukken als er een 8 vallen ben je net zo erg.

En waarom vallen ze hard en kunnen ze snel wat breken? Juist, omdat ze denken dat ze alles mogen en dat dus ook doen in het verkeerd. Iets met boontje komt om z'n loontje ;)

Babsiej

Ze hebben niet gezien dat ik moest lachen hoor ik liep verder.. en zoals ik zei ze reden me tegemoet.. na een tiental minuten ofzo, weet t niet precies stapten ze allemaal weer op en reden verder....

Idd eigen schuld dikke bult... :')

Anoniem

GamblersCup schreef:
Rowdine schreef:

En waarom vallen ze hard en kunnen ze snel wat breken? Juist, omdat ze denken dat ze alles mogen en dat dus ook doen in het verkeerd. Iets met boontje komt om z'n loontje ;)

Nee hoor, je valt als wielrenner met name hard omdat je voeten vast zitten aan de pedalen, daarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:25

Sok schreef:
Ik zou persoonlijk ook wel even grinniken hoor, als er iemand valt.. :o
En ze hoeven écht niet bij elke val alles te breken Rowdine, wie weet waren het maar wat schaafwondjes.

Ik snap hier zo weinig van.
Als iemand valt ga je toch niet lachen? Dat vind ik zoiets raars.

meggiemeg

Carolaaxxxx schreef:
inochiyo schreef:
alle fietsers moeten op het fietspad en zeker niet op de rijbaan. ik heb niet zo voorzien op die wielerterroristen. ze permiteren zich alles en houden geen rekening met andere weg gebruikers. vooral toen die ene keer met de koets was gaan rijden en dat iemand het leuk vond om mn zweep vast te nemen en mn paard doodleuk een keiharde klets kreeg.
of die ene keer dat een groepje het normaal vond om op een 90km/uur baan plots over te steken, heb toen vol in de remmen moeten gaan en ik zat op 1 meter meter na niet in die groep met mn auto, hadden ze nog het lef om te roepen dat ik te dicht tegen hen reed.

Ooit een keer gedaan met een auto die het nodig vond om onze aanspanning af te snijden, stond even later weer naast hem en wat een klap gaf die zweep op het dak, heerlijk ze schrokken zich rot in die auto!

GamblersCup

Rowdine schreef:
Ook auto's, fietsers, voetgangers, brommerrijders. En ook zij houden zich geregeld niet aan de regels

Dat klopt. Die moeten dat ook. En die doen dat ook voor het grootste gedeelte. De wielrenners doen dat voor het grootste gedeelte NIET. Vandaar dat ik even mijn auto parkeerde midden in die kudde aso's die zonder te kijken, handje omhoog, even dachten hun eigen regels aan te houden. Niet dus.

Anoniem

Rowdine schreef:
Rowdine schreef:
Ik naam aan dat zij naar een route onderweg waren (net zoals ruiters naar een ruiterpad pf naar een bos rijden) Wielrennen midden in de stad is namelijk bijzonder vervelend, ook als wielrenner zijnde!

Dat mag jij aannemen, mij zal het aan m'n reet roesten of ze onderweg waren naar een route. Je hebt je aan de regels te houden en het zo veilig mogelijk te houden voor iedereen, of je nou naar die route op weg bent of niet.

Ook auto's, fietsers, voetgangers, brommerrijders. En ook zij houden zich geregeld niet aan de regels[/quote]

Dus omdat Pietje zich niet aan de regels houd, hoeft Jantje dat ook niet?
Mooi krom zeg.

Lijkt me wel duidelijk dat er veel irritaties zijn over wielrenners. Vorig jaar hebben mijn ouders nog een klacht ingediend bij de politie omdat 1 gast zo brutaal was mijn moeder met zusje van 3 jaar van de fiets te rijden en door te fietsen. Politie controleert hier daarom nu veel meer op wielrenners, gerechtigheid.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:26

Als iemand normaal valt niet, dan ga ik zelfs vragen of ik kan helpen..

Als iemand zo asociaal naar mij roept en schreeuwt voel ik niet de behoefte hoor, en ja dan vind ik het zelfs erg grappig :')
De gene die als laatste vielen, vielen zacht, die vielen bovenop de anderen. :')
Laatst bijgewerkt door Babsiej op 16-07-13 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:26

Rowdine schreef:
Nee hoor, je valt als wielrenner met name hard omdat je voeten vast zitten aan de pedalen, daarom.

Daar kiezen ze zelf voor. Ik kies er echter niet voor om van de weg gedrukt te worden.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:27

Rowdine schreef:
Sok schreef:
Ik zou persoonlijk ook wel even grinniken hoor, als er iemand valt.. :o

Ik snap hier zo weinig van.
Als iemand valt ga je toch niet lachen? Dat vind ik zoiets raars.

Dat is een volkomen menselijke reactie, waar lang niet iedereen iets aan kan doen.
The human brain is a funny thing. ;)

Ayasha
Blogger

Tja dat vind ik er dan weer overgaan. Je beschadigd andermans eigendommen niet en je gunt een ander geen breuken of pijn in mijn mening. Ongeacht hoe irritant ze zijn.

meggiemeg

Rowdine schreef:

Dat weten ze zelf toch ook wel Rowdine? En toch nemen ze vaak erg veel risico's.
Ik zeg altijd als je denkt snel te kunnen gaan moet je ook goed kunnen remmen.

Anoniem

amoj schreef:
Rowdine schreef:

Dus omdat Pietje zich niet aan de regels houd, hoeft Jantje dat ook niet?
Mooi krom zeg.

Lijkt me wel duidelijk dat er veel irritaties zijn over wielrenners. Vorig jaar hebben mijn ouders nog een klacht ingediend bij de politie omdat 1 gast zo brutaal was mijn moeder met zusje van 3 jaar van de fiets te rijden en door te fietsen. Politie controleert hier daarom nu veel meer op wielrenners, gerechtigheid.[/quote]

Nee hoor, dat zeg ik nergens.
Ik zeg dat het niet alleen wielrenners zijn, het zijn ook andere weggebruikers :)
Jullie fixeren je zo op wielrenners, terwijl ik er naar mijn mening veel vervelendere verkeersdeelnemers zijn.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:28

Ayasha schreef:
Tja dat vind ik er dan weer overgaan. Je beschadigd andermans eigendommen niet en je gunt een ander geen breuken of pijn in mijn mening. Ongeacht hoe irritant ze zijn.

Die gunnen ze jou ook hoor, als je niet snel genoeg aan de kant springt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:28

GamblersCup schreef:
Rowdine schreef:

Nee hoor, je valt als wielrenner met name hard omdat je voeten vast zitten aan de pedalen, daarom.[/quote]

Dan moeten ze hun poten niet vast maken aan de pedalen. Beetje labiel zeg, snap dat het vast bij de sport hoort maar je hoort fatsoenlijk te kunnen remmen/stilstaan in het verkeer. Anders moet je NIET deelnemen aan het verkeer!!
Hetzelfde dat ze nooit een bel op hun fiets hebben. Terwijl IK dat wel moet als gewone fietser.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:29

lieveli schreef:
Rowdine schreef:

Daar kiezen ze zelf voor. Ik kies er echter niet voor om van de weg gedrukt te worden.

Wat is dit voor een nutteloos bericht? Ik zeg alleen maar dat ze vaak hard vallen omdat hun voeten vast zitten.
Duh natuurlijk kiezen ze daar zelf voor. }:0

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:29

Ayasha schreef:

Maar zij doen dat wel bij andere weggebruikers. Bewust. En fietsen gewoon door. Hoe krom kan het zijn.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:30

Rowdine schreef:
Nee hoor, dat zeg ik nergens.
Ik zeg dat het niet alleen wielrenners zijn, het zijn ook andere weggebruikers :)
Jullie fixeren je zo op wielrenners, terwijl ik er naar mijn mening veel vervelendere verkeersdeelnemers zijn.

Dat zegt hier ook niemand :)
Iedereen heeft wel eens te maken gehad met irritante ruiters, fietsers (pubers, ouderen, noem maar op), automobilisten, maar dit topic gaat over wielrenners, daarom fixeren we ons inderdaad op wielrenners. Laat mensen lekker even hun gal spuwen over dingen die ze irriteren, liever hier dan dat ze een wielrenner een knal geven toch? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:31

amoj schreef:
Dan moeten ze hun poten niet vast maken aan de pedalen. Beetje labiel zeg, snap dat het vast bij de sport hoort maar je hoort fatsoenlijk te kunnen remmen/stilstaan in het verkeer. Anders moet je NIET deelnemen aan het verkeer!!
Hetzelfde dat ze nooit een bel op hun fiets hebben. Terwijl IK dat wel moet als gewone fietser.

Labiel? Uh dikkevandale.nl

Ik heb een bel op mn wielrenfiets.
En dat de voeten vast zitten dat is bij iedere wielrenfiets zo, dus dat is zo gemaakt :)

Je hoort ook fatsoenlijk te kunnen remmen en stil te kunnen staan, maar als je een beetje leest zeg ik dat ze zo hard vallen omdat ze vast zitten.
Ik zeg nergens dat ze daardoor niet fatsoenlijk zouden moeten kunnen remmen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-13 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Babsiej schreef:
Ayasha schreef:

Die gunnen ze jou ook hoor, als je niet snel genoeg aan de kant springt :+

Dus? Moet ik me dan verlagen tot het niveau van de gene die ik irritant vind?

inochiyo

Carolaaxxxx schreef:
inochiyo schreef:

Daar kun je op zo'n moment niet bij nadenken, dan probeer je je paard onder controle te houden.

motars zijn zo goed als altijd erg vriendelijk als ze me zien afkomen, die stoppen of vertragen en doen heel voorzichtig.