Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dyonepooh1 schreef:Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!
xFioon schreef:oh daar zit bij mij geen ritme in hoor, het liefst sochtends, maarja dan ga ik smiddags of savonds sporten en dan moet ik weer. Komt vaak neer op 2x per dag, op een gegeven moment douchte ik op woensdag zelfs altijd 3x. Maar ik doe nogal lang over douchen (en fohnen, etc.) dus dat werd me teveel
_Tara_ schreef:Dyonepooh1 schreef:Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!
Maak je niet druk, ik douche ook niet elke dag. Kan zelfs voorkomen dat ik 's middags/'s avonds een half uur gesport heb en dan de volgende ochtend pas douche. Vooral als ik die ochtend erna paard ga rijden of ga hardlopen ofzo. Vind ik 't onzin om dan 's avonds te douchen en dan de middag erna meteen weer.

_Tara_ schreef:xFioon schreef:oh daar zit bij mij geen ritme in hoor, het liefst sochtends, maarja dan ga ik smiddags of savonds sporten en dan moet ik weer. Komt vaak neer op 2x per dag, op een gegeven moment douchte ik op woensdag zelfs altijd 3x. Maar ik doe nogal lang over douchen (en fohnen, etc.) dus dat werd me teveel
Maar als je dan 's avonds gedouched hebt vanwege 't sporten, dan hoef je de ochtend daarna toch niet weer te douchen?
KarinvdM schreef:Ik douche 's avonds en dan vrij vroeg zodat mijn haar droog is als ik naar bed ga, als ik mijn haar een dag niet was douche ik vlak voordat ik naar bed ga. 's Ochtends spoel ik me alleen even snel af. Soms douche ik tussendoor ook nog na het hardlopen.
Nou, je verliest nogal wat zweet 's nachts, Tara.
Urielle schreef:KarinvdM schreef:Nou, je verliest nogal wat zweet 's nachts, Tara.
Precies, je hebt gezweten tijdens het slapen, sommige mensen kwijlen ook nogen er hangt zo'n slaaplucht rond je als je wakker wordt, brrrrr! Lekker onder de douche 's ochtends!
Dan stap ik ook maar ff supersnel onder de douche haha. _Tara_ schreef:Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.
love_western schreef:maar als je zelf even goed wast, dan ben je toch ook schoon
_Tara_ schreef:KarinvdM schreef:Ik douche 's avonds en dan vrij vroeg zodat mijn haar droog is als ik naar bed ga, als ik mijn haar een dag niet was douche ik vlak voordat ik naar bed ga. 's Ochtends spoel ik me alleen even snel af. Soms douche ik tussendoor ook nog na het hardlopen.
Nou, je verliest nogal wat zweet 's nachts, Tara.
Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.
KarinvdM schreef:_Tara_ schreef:Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.
Trek dan zo je kleren aan als je uit bed komt, of gebruik je wel een washandje oid voor je gezicht en oksels? En je kruis???
Deodorant gebruiken op oksels na een nacht zweten is ook vrij zinloos.
KarinvdM schreef:_Tara_ schreef:Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.
Trek dan zo je kleren aan als je uit bed komt, of gebruik je wel een washandje oid voor je gezicht en oksels? En je kruis???
Deodorant gebruiken op oksels na een nacht zweten is ook vrij zinloos.