Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:23

maar als je zelf even goed wast, dan ben je toch ook schoon :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:24

Ik douche 9 van de 10 keer elke dag, altijd savonds.
Soms een dagje niet, vooral als ik geen tijd heb, snel moet slapen of de volgende dag heel vroeg op moet en toch niks ga doen waarvoor ik er goed moet uit zien :')

Ik ben ook niet zo smetvrezerig dat ik na 1 dag niet douchen me gelijk een vlooienbaal voel, beetje overdreven naar mijn idee. Maar meestal beweeg ik veel, werken en paarden, en dan is het natuurlijk wel zo fris om gewoon even te douchen!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:26

Dyonepooh1 schreef:
Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!

Maak je niet druk, ik douche ook niet elke dag. Kan zelfs voorkomen dat ik 's middags/'s avonds een half uur gesport heb en dan de volgende ochtend pas douche. Vooral als ik die ochtend erna paard ga rijden of ga hardlopen ofzo. Vind ik 't onzin om dan 's avonds te douchen en dan de middag erna meteen weer.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:26

oh daar zit bij mij geen ritme in hoor, het liefst sochtends, maarja dan ga ik smiddags of savonds sporten en dan moet ik weer. Komt vaak neer op 2x per dag, op een gegeven moment douchte ik op woensdag zelfs altijd 3x. Maar ik doe nogal lang over douchen (en fohnen, etc.) dus dat werd me teveel :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:27

xFioon schreef:
oh daar zit bij mij geen ritme in hoor, het liefst sochtends, maarja dan ga ik smiddags of savonds sporten en dan moet ik weer. Komt vaak neer op 2x per dag, op een gegeven moment douchte ik op woensdag zelfs altijd 3x. Maar ik doe nogal lang over douchen (en fohnen, etc.) dus dat werd me teveel :+

Maar als je dan 's avonds gedouched hebt vanwege 't sporten, dan hoef je de ochtend daarna toch niet weer te douchen?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:28

_Tara_ schreef:
Dyonepooh1 schreef:
Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!

Maak je niet druk, ik douche ook niet elke dag. Kan zelfs voorkomen dat ik 's middags/'s avonds een half uur gesport heb en dan de volgende ochtend pas douche. Vooral als ik die ochtend erna paard ga rijden of ga hardlopen ofzo. Vind ik 't onzin om dan 's avonds te douchen en dan de middag erna meteen weer.

Ik plan het ook in. Soms stel ik het inderdaad uit als ik weet dat ik iets zweterigs ga doen of dat ik weet dat ik mijn haren moet wassen (cap op bijvoorbeeld). En ik stink nooit hoor.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:29

Ik douche 's avonds en dan vrij vroeg zodat mijn haar droog is als ik naar bed ga, als ik mijn haar een dag niet was douche ik vlak voordat ik naar bed ga. 's Ochtends spoel ik me alleen even snel af. Soms douche ik tussendoor ook nog na het hardlopen.

Nou, je verliest nogal wat zweet 's nachts, Tara.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:30

Als ik werk douche ik altijd savonds. Sochtends ben ik te lui om rond 5.30 6.00 onder de douche te gaan. Tukkie hoor!
En wat betreft haren wassen 2x per week. Dat doe ik ook elke dag. Ook met creme spoeling. Werk in de vis dus poetsen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:32

_Tara_ schreef:
xFioon schreef:

Maar als je dan 's avonds gedouched hebt vanwege 't sporten, dan hoef je de ochtend daarna toch niet weer te douchen?

Ik zweet meer in bed dan na een avond sporten.... thanks mam :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:32

KarinvdM schreef:
Ik douche 's avonds en dan vrij vroeg zodat mijn haar droog is als ik naar bed ga, als ik mijn haar een dag niet was douche ik vlak voordat ik naar bed ga. 's Ochtends spoel ik me alleen even snel af. Soms douche ik tussendoor ook nog na het hardlopen.

Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:33

KarinvdM schreef:

Precies, je hebt gezweten tijdens het slapen, sommige mensen kwijlen ook nog :r en er hangt zo'n slaaplucht rond je als je wakker wordt, brrrrr! Lekker onder de douche 's ochtends! :))

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 20:34

Urielle schreef:
KarinvdM schreef:

Precies, je hebt gezweten tijdens het slapen, sommige mensen kwijlen ook nog :r en er hangt zo'n slaaplucht rond je als je wakker wordt, brrrrr! Lekker onder de douche 's ochtends! :))

Klopt! Af en toe heb ik wel eens dat ik opsta, en dan denk: Zoo... Mn okseltjes ruiken ook niet meer al te fris! :') Dan stap ik ook maar ff supersnel onder de douche haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:34

In de avond, na een lange dag vind ik het heerlijk om schoon tussen de lakens te kruipen. Het is koel waar ik slaap dus heb geen last van nachtelijk zweet oid, dus voel me nog lekker fris als ik wakker word :)

En in de ochtend was ik dan de nodige delen met een waslapje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:35

Ik douche wanneer ik dat nodig vind, wanneer ik zin heb en wanneer ik tijd heb.
Maar meestal 's avonds.
Ik douche ook niet elke dag, meestal om de dag maar soms ook wel 2 dagen niet.
Heb ook iets waardoor ik niet te vaak mag douchen, huid word dan te schoon en dan krijg ik vlekken.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:35

_Tara_ schreef:
Dat laatste zal best zo zijn maar ik ga echt niet 's morgens douchen als ik weet dat ik 's middags ga sporten. Dan kan ik 2 keer per dag douchen en dat vind ik echt onnodig.

Trek dan zo je kleren aan als je uit bed komt, of gebruik je wel een washandje oid voor je gezicht en oksels? En je kruis???
Deodorant gebruiken op oksels na een nacht zweten is ook vrij zinloos.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:36

Ik douche ook om de dag, ik heb echt een bloedhekel aan douchen. Vind het vervelend, heb een hekel aan water en aan je haren wassen of jezelf wassen :/

En als ik douche is dat tijdens schooldagen 's avonds, en in de vakanties/weekenden 's ochtends of 's middags

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 20:36

love_western schreef:
maar als je zelf even goed wast, dan ben je toch ook schoon :D

Maar hoe was je je dan?? Als ik mezelf schoon zou willen wassen dan zou ik washandje nat maken, douchegel erop doen.. Insmeren.. Washandje natmaken en dan douchegel eraf wassen..
Dan ben ik met douchen sneller klaar volgens mij :P

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:37

_Tara_ schreef:
KarinvdM schreef:

+1

Overgins vind ik 2x douche op een dag VRESELIJK!
Ik vind t fijn om om de dag te douchen! Bespaar je ook heeel wat water mee !

GMekkesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:37

In ieder geval 's ochtends en 's avonds meestal.
Tenzij ik heel moe ben en/of me niet vies voel.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:38

Ik ga altijd 's avonds onder de douche en 's morgens was ik me.

Geryon

Wat doen jullie eigenlijk als jullie niet douchen? Gewoon (andere) kleren aan?

Ik was me altijd wanneer ik niet ga douchen. Gewoon met een nat washandje.

Undefined

Ik heb ook een hekel aan douchen omdat mijn haar altijd zo traag droogt. Sowieso moet ik het niet elke dag wassen want dan wordt het erg vet.
Meestal douche ik wel elke dag gelijk na het paardrijden, mijn haar was ik om de dag en laat ik de andere dag droog. (Ja het stinkt dan soms wel wat naar paard maar dat vind ik fijner dan dat natte haar en haar wat vet wordt.)

Eske_B

Sowieso 's ochtends lekker douchen en 's avonds vlak voor ik ga slapen even afspoelen, vorlt schoner en ik ben meer ontspannen.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 15-07-13 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:39

KarinvdM schreef:
_Tara_ schreef:

Trek dan zo je kleren aan als je uit bed komt, of gebruik je wel een washandje oid voor je gezicht en oksels? En je kruis???

Ik wel, omdat ik weet dat ik wakker wordt, me end uit rol en me paardrijkleren in spring elke dag! Zinloos om dan sochtends te douchen vind ik! (:

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:39

KarinvdM schreef:
_Tara_ schreef:

mwoa dat valt wel mee, kunt ook overdrijven. Kijk als je badend in het zweet wakker wordt van een echte aanval van nachtelijk zweten, okee dat is iets anders. Maar gewoon het vocht dat je 's nachts verliest is niet echt zweetzweet. Ben in ieder geval nog NOOIT stinkend naar het zweet wakker geworden.