Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VeraPopeye schreef:marleen_88 schreef:Ik heb net 3 chunks besteld bij bijtij. Hopelijk komen ze snel binnen!
Kreeg jij ook 3 mails als bevestiging van je bestelling? Ik kreeg gister twee de zelfde, en net weer dezelfde. Ik hoop niet dat ik ze 3 x krijg!

. De Rangoli wil ik ook graag nog hebben, echter hadden ze deze bij Deesz niet meer.
.
VeraPopeye schreef:Ik heb een mail gehad dat ik nog niet betaald heb, dat heb ik wel. In hoop dat het goed komt.
VeraPopeye schreef:Mijn snakesnik heb ik binnen.. verkeerde adres en de schubben zijn ontzettend lelijk, balenn
Klasien schreef:Ik heb een armband met chunks op mijn verjaardag gekregen, maar dan bij zoeteliefje.com vandaan. Chunks met foto's van mijn paard en kat, super leuk! Ze hebben ook leuke chunks met teksten erop, daar heb ik ook een paar van besteld
. Dit topic gaat over Noosa, niet over de rip-offs.
.
je ziet het ook hier:marlonFloris schreef:ik heb er ook een voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend en schoonfamilie ik heb geen idee wel 'soort' ik heb igg een bruine en heb 6 verschillende chunks nu waarvan 1 de valentijn chunk.
deze:
[ Afbeelding ]
.
en ten tweede had/heb ik het geld voor andere dingen nodig met een hogere prioriteit
maar denk dat ik er nog wel een ga kopen.