echt een rot verjaardag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

Re: echt een rot verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 17:10

zag het al idd, thnx! :D vind het echt lief van jullie :) :j

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:11

Al aanmeldingen?? kom op bokkers uit Groningen, in dit topic moet je zijn!

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 17:14

nog geen aanmeldingen helaas :n ;(

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:17

Gefeliciteerd iniedergeval!

Balen zeg! ik ken het helemaal.. en vier helaas mijn verjaardag niet meer hoe leuk ik dat ook vind.
Hopelijk heb je alsnog een fijne avond!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:17

Mijn vorige verjaardag was geloof ik ook alleen... niemand kon komen... dus ik weet hoe je je voelt :(:)
in elk geval gefeliciteerd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:20

Gefeliciteerd!

Hier ook veel afzeggers... Ik zou al niet gaan stappen omdat ik morgen mijn autocrossdebuut heb, daarom deed ik een BBQ. Omdat er al 20 man komt aan familie heb ik express alleen de mensen waar ik veel en goed mee om ga uitgenodigd. De een na de ander zegt af, maar op een na, allemaal met een goede reden.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 17:23

jij ook gefeliciteerd!!!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:24

Nou opgelost........Bunne en Groningen ligt niet zo ver van elkaar vandaan.........dan komt TS naar jou en maken jullie er een mooie avond van. Wie weet hoe gezellig dat is!

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 17:24

en succes met je debuut morgen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:26

Dankjewel!

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:27

ik ken dat heel goed! daarom vier ik nu al 4/5 jaar me verjaardag niet meer! ben toevallig afgelopen jaar met 2 vriendinne naar de mac en bios gegaan. en verder niet (ik ben nu 20) dusja.. en GEFELICITEERD!! gewoon een leuke avond van maken!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:29

Gefeliciteerd!! En maak er gewoon een leuke avond van met de 2 mensen die wel komen.

Ik vraag me alleen wel af wat de "vrienden" waard zijn als ze allemaal last minute afzeggen. Ik kan me daar namelijk echt niks bij voorstellen :n . Uitzonderingen als ziek zijn of een oppas die af zegt of zoiets. Maar 20 mensen die ineens echt niet kunnen?? Al kom je dan maar een uurtje.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 20:39

20 mensen die opeens niet meer kunnen? Weet je zeker dat er niet stiekem iets voor je georganiseerd is? Mijn eerste gedachte :))

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:45

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!

En helaas heb ik t ook vorige maand ervaren. Ik was vorige maand jarig en al mijn vriendinnen zeiden één voor één af op het laatste moment. Uiteindelijk bleef er nog maar 1 vriendin over die wel kon. Ik baalde er zo verschrikkelijk van, ik ben namlijk altijd gek op mijn verjaardag en verheug me er altijd op. Ik vond mezelf echt een beetje zielig haha.
Ik heb de ene vriendin die wel kon afgezegd en heb er een gezellige avond van gemaakt met mijn ouders en broertjes.

Twee weken later ging ik met vriendinnen uit eten, nog voor mijn verjaardag dus. En zelfs toen kreeg 1 vriendin het nog voor elkaar om op het allerlaatste moment af te zeggen. Ik heb haar wel duidelijk gezegd dat ik dat niet leuk vond...

Anyway, toch veel plezier vanavond! Probeer er wat leuks van te maken!

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:53

Aaaaa het is dat ik doodop ben, anders was ik zeker gekomen! Had wel zin in feestje, maar zit al met mijn pyjama op de bank

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:55

jodi schreef:
:(:)
Ga iets leuks doen met de twee overgebleven vrienden,want dat zijn vast de liefsten van het hele stel.

En gefeliciteerd! :+:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:58

Gefeliciteerd meid! *\o/*
Je bent jarig! Hopelijk heb je toch nog een leuke avond met de 2 gasten en wie weet wat bokkers :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:59

Van harte!

Had ik het maar eerder gelezen was ik op de bus gestapt , wat ontzettend banketstaaf van iedereen...

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:00

Alsnog gefeliciteerd!! Hoop dat je alsnog een beetje een leuke verjaardag hebt (gehad bijna).

Ik vier ook al jaren mijn verjaardag niet meer. Ben altijd jarig als ik op stage aan de andere kant van het land ben. En door school heb ik vrienden door heel het land. Dus is sowieso lastig plannen. Ik maak er altijd mijn eigen feestje van.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:05

Nog gefeliciteerd TS! Hopelijk heb je een leuke avond.

Een vriendin had vorig jaar exact hetzelfde, de dag van tevoren en op de dag zelf ruim twintig afzeggingen... uiteindelijk was ik de enige die nog zou komen. Ik heb haar gevraagd of ik wat vrienden mee mocht nemen, omdat ze het eten toch al had, en uiteindelijk werd het hartstikke gezellig. Nu heeft ze zelfs een relatie met een van de jongens die ik toen had meegenomen. :j Altijd leuk als mensen vragen hoe die twee elkaar kennen, dan kom ik over als een heel goed mens. :+

Maar goed, zoiets is natuurlijk ontzettend banketstaaf, ik snap ook niet waarom mensen zo kortdag afzeggen. Als je die dag ook een ander feest hebt, kun je gewoon eerst naar het ene en dan naar het andere gaan.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:07

Allereerst; van harte! Klinkt helaas ook voor mij bekend, 1x meegemaakt.. Ik heb de laatste mensen afgebeld toen en een groep volwassenen gebeld. De buren, mensen van de manege,.vrienden van mijn oider, schoonouders en mijn ouders. Ik kan je vertellen; heb nog nooit zo'n leuke verjaardag gehad! :) Maar moet er ook bij zeggen; daarna was voor mij de lol er af wat.betreft feesten geven. Ben dit jaar met mijn verjaardag (komende donderdag) mooi op vakantie. Heerlijk!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:10

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Helaas weet ik hoe rot het voelt als mensen laten afweten.
Ik moest het klein houden vanwege mijn zeer beperkte woonruimte. Dus heb heel bewust gekozen wie ik heb gevraagd. En voor die paar mensen de hele dag in de keuken gestaan, allemaal lekkere hapjes want ik wilde ze echt verwennen.
1 vriendin was ziek, 1 vriendin had zichzelf binnengesloten in haar huis, 1 had al een ander feestje.
M'n zus was er maar moest na een uurtje al weer weg vanwege zwemles van de kids en had met man en kids dus niks van mijn hapjes genomen. Zegt ze nog "oh geeft niet hoor, we hebben nog wel een boterham in de auto". Echt beledigend als je zag wat ik allemaal gemaakt had.
Bleven uiteindelijk met z'n vieren over. Tsss. Toch jammer.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 00:40

allereerst, gefeliciteerd met je verjaardag en de 2e

zo leer je je echte vrienden kennen.

ik vind dit idd net als jij een domme actie om op het allerlaatste moment af te bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 08:20

Gefeliciteerd!
En dat is echt rot :(:)

Ik snap hoe je je voelt, want mijn verjaardag is ook echt altijd een deceptie. Daarom kruip ik maar het liefst weg in een donker hoekje en wacht ik maar stilletjes aan tot het over is. Dan kan ik niet teleur gesteld zijn over de mensen van wie ik minimaal verwacht had dat ze wat zouden laten horen. :') Een erg deprimerend uitgangspunt voor een verjaardag.... *en een jeugdtrauma, de eerste/tweede week van de zomervakantie jarig zijn is niet leuk als kind*
Ik ben blij als het er weer op zit :o :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 09:58

Ik ga je toch feliciteren, Menino *\o/* want ondanks dat je er een hekel aan hebt ( en ik ook , hoor !! ) is het toch leuk als iemand aan je denkt, dus bij deze: van harte !