Wat moeten k nou met hem?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:19

Aan jou de keus, leuk leven of geen leven, op het moment dat hij de deur uitgaat ( word tijd met 28) is hij een sloofje nodig, in bed en het huishouden. Als jij dat wilt, prima maar dan is je leven afgelopen want hij zal je van te voren al zo geisoleerd hebben van alles en iedereen dat je dan nergens naar toe kunt. En geestelijk geweld is ook geweld alleen nog veel gemener en indringender dan wanneer je een schop onder je kont krijgt en die wil ik je virtueel wel even geven.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:21

*Fingersnap*

GURL, you don't need no man!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:23

Ik heb net ene heeeeeeeel dapper berichtje gestuurd naar mijn smaak.. Jullie maken me boos, op een goede manier : Ik stuurde: Weet je het is heel leuk dat ik elke keer men beste doe om alles te snappen, en dat jij het godsiedorie nog vertikt om te reageren en het nodig vind om mij te kwetsen, weetje ik verdien iemand duie van me houd en om me geeft om wie ik ben, en me daarom dan ook kan waarderen ! En ik ben niet dat meisje wat ik probeer te zijn, ik ben zo stom geweest om haar te willen worden voor JOU. Ik ben impulsief, zo heb je me leren kennen, en dat VOND je leuk. Dat is het meisje waar je die avond in de kroeg op viel, het zelfverzekerde,lachende, flirterige meisje die danste en wijntjes dronk & ik weet niet wat me bezielt, maar ik lijk go**er wel een of andere wanhopige koe ik zit voor mezelf alles te bedenken wat er gebeurd is en ik bedenk me dat ik nog NOG NOOIT, zo stom of naief ben geweest. BAH als je echt van me hield, dan deed je dat om wie ik ben en HOE ik ben, en dan had je meer je best voor me gedaan, en zelfs over dingen uit me verleden gepraat zelf als jij dat niet leuk vond, maar simpelweg omdat je me er mee had kunnen HELPEN. Have a nice life, houdoe. You should have loved me for me, and not for someone you wished I could be

En toen op de blok.

vanLotje

Re: Wat moeten k nou met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:24

petje af TS, ben trots op je hoor!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:25

Heel goed! :(:)

En nu lekker met Ben & Jerrys op de bank filmpje kijken :D

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:25

Jeej goed zo! Ben trots op je :D

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:26

Goed zo, heel dapper van je! En nu volhouden, al staat hij nu wel met een bos bloemen voor de deur. Jij verdient zoveel beter.

Ga lekker lol maken met je supervriendinnen en geniet ervan.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:26

Goed bezig! Ben benieuwd of je reactie krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:27

In your face kerel! En geblokt +:)+

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:27

Het klinkt mij heel bekend in de oren.
Ik had een vriendin met precies zo'n zelfde soort vriendje, verschrikkelijk bezitterig en stik jaloers.
We mochten niet eens meer samen gezellig als meiden onder elkaar naar het winkelcentrum voor een paar uurtjes, want dan voelde meneer zich buiten gesloten...
Terwijl vriendin 24/7 bij hem was.

onthoud een ding...Je zweeft nu nog een beetje op die roze wolk en de vlindertjes. maar geloof me dat roze veranderd in pikzwart en die vlinders in agressieve wespen die met je gevoelens aan de haal gaan...
Je mag geen van je vriendinnen meer zien en al het anders 'leuks' wordt niet meer zo leuk, het wordt een soort van moeten.

Dus, WEGWEZEN! driedubbel dumpen, giddy up and go!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:28

Heel goed!!!!!! Top dat je hem gelijk geblokkeerd hebt ook :)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:28

Ik en mijn super vriendinnen, gaan vanavond lekker aan de borrels in de kroeg, zal 'm wel tegenkomen.. M'n vriendin appte me net, als we m zien vertel k hem lekker dat je na hem spontaan lesbisch bent geworden, omdat dat je de beste oplossing leek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:29

Goed dat je dat bericht hebt gestuurd naar hem!
Want eerlijk, gezond was het niet. Je moet jezelf zijn en blijven, en een ander mag dit NOOIT veranderen, en hij mag je nooit zo ongelukkig laten voelen. Zijn leeftijd heeft daar dan niks mee te maken, al zou hij nu wel beter moeten weten zou je denken... Heb ook een vriend van 28 maar die is gelukkig in de verste verte niet zoals 'jouw' jongen is.

Aan jezelf denken, als hij iemand wil die compleet anders is dan jij bent, dan moet ie daar lekker naar gaan zoeken! En voor jou is er een ander iemand hoor, iemand waar jij je niet voor hoeft aan te passen en waarvoor jij niet in allerlei bochten moet wringen. Jij bent wie je bent, en dat mag niemand veranderen.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:31

Stille meelezer.
Goed bezig TS. Kies voor jezelf.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:32

Jullie maken een heel feministisch obstinaat ding van me, ik zal morgen nog wel even laten weten of ik m nog ben tegengekomen in de kroeg !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:32

Niet feministisch, maar zelfrespecterend, en daar is niks mis mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:32

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
TS je bent een TOPPER!!!!
Goed gedaan!
En nu pootje stijf houden he!
GIRLPOWERRRRRRRR!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:33

Top! _/-\o_ +:)+
en nu niet gaan twijfelen, je hebt een goede beslissing gemaakt.
:(:)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:35

Wat een aparte gozer. Maar ik kan er wel ergens inkomen dat hij liever niet heeft dat je met anders jongens omgaat als je zo'n grote flirt bent. MAAR dat zou ik alleen snappen als jullie een serieuze relatie hebben. Niet dan wel, dan weer niet, dan weer wel.. Sommige mensen hebben af en toe wel een stuurtje in de juiste richting nodig, maar niet als je diegene behandeld als een stuk vuil......
Goede actie van je! Hoop dat je vanavond nog een leuke avond krijgt! Ook al kom je hem tegen!

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:35

ook als ie gaat huilen, en smeken, en ooowwwwww zo'n spijt hebben.
Geloof me, mensen die je zo manipuleren moet je ver, ver van je af houden

en inderdaad, niks feministisch's aan, gewoon een beetje zelfrespect & eigenwaarde kweken ;)

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:36

Goed gedaan!! +:)+

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:37

Heel verstandig :D
En laat je niet toch nog inpalmen he? Mocht je hem tegenkomen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:37

Super goed!! Nu nog volhouden! Ga niet in op zijn goedmakertjes of lieve woorden. Je hebt op deze manier een hoop duidelijk gemaakt, maar hij lijkt me het type dat gaat proberen je om te praten. Houd je poot stijf!!

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:38

Wauw dapper hoor!!!
Geniet van je borrel vanavond!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:38

Rowdine schreef:
Super goed!! Nu nog volhouden! Ga niet in op zijn goedmakertjes of lieve woorden. Je hebt op deze manier een hoop duidelijk gemaakt, maar hij lijkt me het type dat gaat proberen je om te praten. Houd je poot stijf!!

Ben ik ook bang voor..