Meest foute opmerkingen (dirty mind)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:07

TinePine schreef:
Urielle wel eens van een buitenwipper gehoord?

Is dat een uitsmijter, ik bedoel iemand bij een cafe of dancing die ongewenste gasten eruit moet zetten? Of is het iets totaal anders?

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:12

Ja in 1 keer goed, maar ik dacht dus dat mijn belgische collega's het tijdens de lunch over iemand hadden die in het weekend vreemdging! haha als in buitenvrouw. Ik kon er geen touw aan vastknopen!

Urielle

Re: Met de benen wijd in Utrecht Overvecht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:14

Yoooooeeeehhhh, ik ga door voor de magnetron!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:16

geweldig topic dit :D

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:24

TinePine schreef:
Kan mij niet voorstellen dat mensen dat niet door hebben
Ik zeg per ongeluk wel iets geks, maar dan heb ik het wel zelf gelijk door. Liep laatst nog in mijn pyjama gaat ineens de bel. Zeg ik tegen de postbode "Als ik had geweten dat u zou komen had ik mijn pyjama uit gedaan" Ik bedoelde natuurlijk dat ik me dan al had omgekleed. Die kerel kreeg een rode kop en ik ook haha

Omg raap me op _O-

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:34

Wahaha jullie hebben mijn humeur helemaal goed gemaakt ! Ik lig hier gewoon plat van het lachen!

Niet van mij, maar van een vriendin : vriendin in kwestie heeft een spaarvarkentje in de vorm van een kat. Komt de opa binnen, en vraagt aan zijn vrouw, de oma dus :" hebt gij nog iets om in haar poes te steken ?"
Ik kwam niet meer bij, toen ze het me vertelde. _O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:36

Urielle schreef:
TinePine schreef:
Urielle wel eens van een buitenwipper gehoord?

Is dat een uitsmijter, ik bedoel iemand bij een cafe of dancing die ongewenste gasten eruit moet zetten? Of is het iets totaal anders?

Ha! Zo ga ik de bewaking op mijn werk voortaan noemen! :D

Hilarisch topic dit trouwens! Ik heb ook vaak zat van die fijne dingen. Tijd terug maakte ik een analyse van mannen die ik aantrekkelijk vond. Ik trok de conclusie dat ze allemaal lang en dun waren. Terwijl ik het uitsprak twijfelde ik al of dit nou wel handig was dus het kwam er zo uit: ze zijn allemaal ..laaaangggg... En. ... Dun...

Dus dit hoor ik nu uiteraard nog steeds :+.

(Ik had het uiteraard over de mannen zelf en ik val helemaal niet op lang en dun overigens :')).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:48

Dat had ik op stage toen ik met een Belg samenwerkte, of ik de vloer wou aftrekken. := moest uiteraard aantrekken zijn. :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:49

magda_90 schreef:
Dat had ik op stage toen ik met een Belg samenwerkte, of ik de vloer wou aftrekken. := moest uiteraard aantrekken zijn. :P

Droogtrekken!
Kleren trek je aan, de vloer toch niet :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:51

De Friezen zeggen altijd aantrekken. -O- :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:52

Hahaha, dat is denk ik echt dialect, net als aftrekken. (alleen heeft aftrekken dan weer een aparte connotatie)

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:14

Wat een heerlijk topic! Ik zet even een stipje zodat ik morgen weer een goed humeur heb :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:24

_O- Heerlijk dit.
Bij mij op school zijn ook meer dan eens dingen als, 'Ja jongens, anders kom ik dit uur niet meer klaar hoor!' gezegd door leraren :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:26

Zalig topic, ik lach me blij :D
Zelf weet ik zo meteen niets maar blijf dit volgen!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:27

Ik werd een keer in de trein coupe omringd door een groep studenten (allemaal gladde ventjes) en na een bepaalde tijd en wat flauwe vragen aan mij was ik het spuugzat.

Ik vond het de hele tijd al naar rotte bananen stinken in die coupe dus op een gegeven moment, het enige waar ik nog zin in had was een dubbele opmerking maken! Hebben jullie de bananen er wat rot bijhangen jongens? Stuk of 12 man viel helemaal stil, en ik hoorde mezelf schateren van het lachen :D Her en der nog een klein lachje van wat buitenstaanders.. heerlijk. :') Vervolgens uitgestapt en ze nog uitgezwaaid terwijl ik mijn neus dichtkneep :o :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:35

_O-

Mijn economieleraar in de 3e was echt pas ergens voorin de 20. Toen ik een vraag had was zijn antwoord: 'Ik doe eerst Laura even, en dan pak ik jou.' :')

Verder werd op vakantie met vriendinnen zo vaak heel onschuldig, 'Wow, je bent helemaal nat' gezegd als iemand niet doorhad dat iemand anders net uit het zwembad kwam dat het vanzelf grappig werd. Zegt een vriendin die daarvan nog niet helemaal op de hoogte was ineens, nadat een andere vriendin voor de grap over haar bodylotion 'Hm, moisture locking. Nooit meer droog.' had gezegd: 'Ik heb het net drooggemaakt, maar het is vast zo weer nat.' :') :') Ging over de badkamer, en ze had ons gesprek niet gehoord.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 00:58

Vieze oude scheikunde docent, die tegen je zegt: Trekken met je oerkrachten.. euhmm.... :')

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 01:23

Ik herinner me nog heel goed die keer dat een heel verlegen, stille vriendin kwam logeren die dacht dat wij best netjes waren. Dat was daarna wel afgelopen :+
We aten worteltjes en mijn broertje is nogal langzaam em had zijn worteltjes nog op zijn bord. dus vroeg ik of ik vast mocht afruimen, want "hij komt toch nooit klaar".
Mijn vader meldt meteen dat het toch wel heel zonde zou zijn als ie nooit klaar zou komen, want dan mis je toch echt wel wat!"
dit ging nog even zo door, maar dat heb ik wat vergeten. Ondertussen bescheurde mijn vriendin zich van het lachen en hield mijn broertje, zich onbewust van het hele grapje en bloedserieus, een wortel de lucht in "ja maar, als het er zoveel zijn lukt het ook niet. Ik vind ze gewoon gekookt niet lekker, ik heb ze liever rauw, dan zijn ze zo lekker knapperig en hard."

Mijn moeder maakte het compleet het nog te vermelden dat het niet om díe wortel meer ging...

En mijn vriendin en ik? Wij roepen nog steeds "wortel!" Als iets een beetje dubbelzinnig is :D

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 01:37

Hahaha wat een geweldig topic! Jullie maken mij vrolijk!

Ik moest een keer met de lift mee naar boven, dus doe de deur open,
Staan er 3 bouwvakkers in, en dacht oohw.. nouja oke :)
Doe de deur dicht, en d'r viel echt zo'n stilte...
Dus ik zeg zo, "best krap hier he zo" op het moment dacht ik bij me zelf angelique hou je mond...
Laat ik m'n sleutels vallen, dus ik buk en pak me sleutels
Maar op t moment dat ik gebukt stond dacht ik bijmezelf
Aaangelique er staan 3 mannen achter je, ik kreeg zo'n rode kop toen ik omhoog kwam,
Bij de eerste verdieping ben ik heeel hard naar buiten gegaan :o

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:14

Mijn ochtend is weer goed :D
Vanavond zal ik ongetwijfeld weer mijn net iets te onaantrekkelijke collega regelmatig laten blozen met woordspelingen. We hebben het bij de friettent ook altijd over 'mijn hobby uitoefenen' als we moeten zuigen. En dat allemaal omdat ik eens iets te enthousiast geroepen heb dat ik wilde zuigen :P

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:28

Geweldige opmerkingen hier.

Mijn baas belde me pas geleden op. Kim, kun je even naar de showroom komen om nummertjes te maken?
Hij bedoelde dus dat ik een paar artikelnummers aan moest maken. Kwam er erg fout uit.

En een mannelijke collega was een paar jaar geleden met een vrouwelijke collega naar het buitenland voor zaken.
Toen belde een andere collega hem op en hij vertelde dat ze samen slippertjes gingen maken.
Kwam er dus ook heel erg fout uit. Ze gingen slippers maken voor aan de voeten.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:28

Haha geweldig zeg dit! :D

Kan zo niks bedenken maar heb ook wel vaker dubbelzinnige dingen, geeft leuke situaties. :))

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:34

Wat een leuk topic ik heb mij rot gelachen haha!
Ik ben zelf heel goed en dubbelzinnige opmerkingen maken maar waar ik wel pas achter kom nadat ik ze er heb uitgeflapt. Dit ook altijd op momenten als het op eens helemaal stil is. Met als gevolg dat mijn opmerkingen vaak worden herhaald.
Zo bij een excursie naar het buitenland waar ik sinds Schiphol niks meer had gedronken en mensen roepen dat ze uit gedroogd zijn. Ik roep natuurlijk dat ik op alle vlakken droog sta... Hoe heb ik ooit in m 'n hoofd kunnen denken dat dat goed klonk!

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:35

Geweldige dingen zie ik langs komen. Kan zelf even niks bedenken.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:41

Ik heb een zware dag op kantoor en dit topic is precies wat ik nodig heb!
Ik ben weer helemaal vrolijk!

Inderdaad komt hier de opmerking: Pak jij er haar even of neem jij haar even veel voor als we een telefoontje doorverbinden.