Hoelang max. naar school MBO?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:54

keshia schreef:
inderdaad ik denk dat vele hier de TS verkeerd begrijpen, HET GAAT NIET OM 1 OF 2 DAGEN PER WEEK, MAAR ALTIJD VANAF 13.00 TOT 18.45 NAAR SCHOOL!!!!!!!!

We zijn niet stom ofzo :) We vinden het gewoon hele schappelijke tijden. Je moet eens weten wat voor onmogelijke tijden ik op de universiteit had :+

verootjoo

Re: Hoelang max. naar school MBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:31

Ik vind het ook heel normaal. Je laat toch niet dat gebouw de halve dag leegstaan, weet je hoeveel dat kost!

keshia

Re: Hoelang max. naar school MBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:51

nou ik vind het duidelijk niet normaal! en ja als ik een baan kan krijgen van 13.00 tot 21.00 dan zeg ik daar nee tegen ja! en daar zijn er veeeeel meer mensen van... ook volwassen hoor! maar bijv. met kinderen vind ik dat erg moeilijk combineren die tijden.. maar goed..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:34

Keshia: Als je op het mbo zit neem ik aan dat je geen kinderen hebt :) En een baan en studie is toch wel een tikkeltje anders. Daarnaast ga ik er vanuit dat het niet elke dag tot 18:45 ingeroosterd wordt. (TS zegt: Er is kans op....)

Toen ik studeerde (HBO) had ik ook een uur reistijd. Sommige lessen waren tot een uur of 6, half 7. In dat uurtje reistijd werkte ik vooral aan school (anders zit je een uur uit het raam te staren).
Tijdens mijn studie heb ik in Finland gewoond, daar had ik soms dagen dat ik van 10 uur 'sochtends tot 10 uur 's avonds op de universiteit zat. En daar werd ook rustig op zaterdag een hele dag les gegeven :')

In het geval van TS heeft zij recht op minimaal 850 uur lesuren per jaar. Stel dat TS 30 uur les per week krijgt dan zal zij met iets minder dan 29 weken klaar zijn. dus alle dagen tot 18:45 zal sowieso al niet het geval zijn.