omdat hij nu al een tijdje tegen een punt van overspannenheid aan zit en hij niet 2 partijen tevreden kan houden, begrijp ik uit je verhaal. Hij zal ook beseffen dat jij niet de beste match bent als jullie toekomstdromen zo ver uit elkaar leggen en een vader kiest toch altijd eerst voor zijn kinderen, dan de moeder van zijn kinderen, en vervolgens de nieuwe vriendin. Ik heb hier al vele voorbeelden van gezien dus ik spreek een beetje uit ervaring
Zoals al gezegd: blijf voorlopig vrienden en probeer zijn situatie zelf ook los te laten. Wie weet denken jullie er over 2 maanden alweer heel anders over.
.
, absoluut niet.
Zeker in het 2e geval wat ik noemde is het echt een en al ellende. En natuurlijk hoor ik daar ook maar een kant van het verhaal maar zelfs als ik de verhalen met een kilo zout neem lusten de honden er geen brood van 
Sluit ik me helemaal bij aan. Je vriend is op de eerste plaats een vader voor zijn kinderen en je ken en mag hem daarin niet in de weg staan. Maar je bent het ook aan jezelf verplicht jezelf gelukkig te maken dus wees heel kritisch in deze situatie
) 
maar had een andere oorzaak...)
.