Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.En als er nu een serieus gesprek zou geweest zijn van 30sec ofzo dan had ik nog "begrip" kunnen tonen maar de antwoorden waren: jahh......ach.......huhumm........jahh.......neehh..........och.....enz enz.
!!!!!Die hoeft ook niet meer te komen hier,bovendien kan men daar zo ook geen gesprek mee voeren want de telefoon is interessanter
pfff funnyhorses schreef:Ik snap niet dat men op het internet schrijft wanneer men weg gaat en waarheen en hoe lang enz enz.
Inbrekers/dieven lezen ook mee,zo word het wel heel makkelijk voor zulke mensen,toch?
Lara_Silver schreef:Maar als je op terras gaat, dan ben je daar toch met mensen samen? Dan ga je toch niet je facebook zitten checken je zit namelijk irl met personen te kletsen. Ik zal wel heel ouderwets zijn.Maar ik vind het er altijd heel raar uit zien, mensen die hun telefoon op tafel hebben liggen of ermee in de hand zitten. Dat terwijl ik op mijn iphone ook hele leuke apps heb. Maar die bekijk ik wel als ik alleen ben.
XxX_Naoomii schreef:funnyhorses schreef:Ik snap niet dat men op het internet schrijft wanneer men weg gaat en waarheen en hoe lang enz enz.
Inbrekers/dieven lezen ook mee,zo word het wel heel makkelijk voor zulke mensen,toch?
Als ik op vakantie ga plaats ik pas een berichtje als ik weer thuis ben over de vakantie. Je kan je profiel wel afschermen maar ze kunnen het alsnog lezen. Altijd als ik berichtjes zie van mensen die erop zetten wanneer ze op vakantie gaan/zijn, denk ik altijd van
hahahaha
hahaha) funnyhorses schreef:Ja precies!
Of van die ozo slimmerikken die aant ziek vieren zijn en dan tot in detail vertellen hoe leuk die feestavond washahahaha
Dat heb ik ook al eens meegemaakt,diegene vloog er dus ook uit.(wat een dombo ookhahaha)

). imd schreef:Ik vind het dan alleen wel jammer dat sommige mensen direct heel internet/facebook/whatsapp afkraken, alsof het nergens goed voor is. Er zitten ongelofelijk veel voordelen aan (internet dan iig, facebook wat minder en whatsapp is gewoon ideaal gratis smsen), en ja, ook nadelen. Maar dat is bij veel dingen zo. Voor mij wegen de voordelen altijd nog op tegen de nadelen in ieder geval..

Courses schreef:Ik zie nu al een aantal keer 'leeftijd' voorbij komen, sorry, maar wat heeft dat ermee te maken? Moge het duidelijk zijn dat ik toch wel even iets ouder ben dan 15, maar dit geldt toch niet alleen voor 'een bepaalde leeftijdsgroep' dus ik zie niet in waarom dat erbij gehaald word ..? Daar gaat de hele 'discussie' verder niet over.
Courses schreef:Ik zie nu al een aantal keer 'leeftijd' voorbij komen, sorry, maar wat heeft dat ermee te maken? Moge het duidelijk zijn dat ik toch wel even iets ouder ben dan 15, maar dit geldt toch niet alleen voor 'een bepaalde leeftijdsgroep' dus ik zie niet in waarom dat erbij gehaald word ..? Daar gaat de hele 'discussie' verder niet over.
.
) en volgens mij bij de helft van mijn vriendinnen is het ook maar zo'n gammel iets dat je alleen gebruikt als je in een noodgeval echt iets moet weten.
), waar ze elke dag naar toe zijn gegaan, wat hun avondmaal is, wat ze de volgende dag gaan doen, hoe de terrasjes daar zijn....er wordt nog net niet geüpdate waar en hoe ze seks hebben gehad
. Bij zo'n types denk ik ook, wil je dan echt niks meer intiem tussen jij en de perso(o)n(en) met wie je weg bent intiem hebben?
Kwanyin schreef:Wat ik dan wel weer vreemd vind, zijn mensen die facebook gebruiken alsof het een soort openbaar dagboek is waarin ze héél hun privéleven zetten. Ik zeg ook wel eens wat ik gedaan heb, maar dat zijn meer dingen die niet vaak voorkomen en algemeen, zoals dat ik naar een festival ben geweest en het leuk was ofzo.
Maar ik heb nu bv iemand op facebook zitten die momenteel met haar vriend op vakantie is, en ik kan perfect zeggen wanneer ze zijn vertrokken, wanneer aangekomen, welk hotel ze hebben(en waar ze vandaag zijn heengetrokken want ze moet natuurlijk ook melden om hoe laat ze uitcheckt en naar het volgende gaat), waar ze elke dag naar toe zijn gegaan, wat hun avondmaal is, wat ze de volgende dag gaan doen, hoe de terrasjes daar zijn....er wordt nog net niet geüpdate waar en hoe ze seks hebben gehad
. Bij zo'n types denk ik ook, wil je dan echt niks meer intiem tussen jij en de perso(o)n(en) met wie je weg bent intiem hebben?
imd schreef:l veel en betrap me zelfs soms hier ook op!Kwanyin schreef:Wat ik dan wel weer vreemd vind, zijn mensen die facebook gebruiken alsof het een soort openbaar dagboek is waarin ze héél hun privéleven zetten. Ik zeg ook wel eens wat ik gedaan heb, maar dat zijn meer dingen die niet vaak voorkomen en algemeen, zoals dat ik naar een festival ben geweest en het leuk was ofzo.
Maar ik heb nu bv iemand op facebook zitten die momenteel met haar vriend op vakantie is, en ik kan perfect zeggen wanneer ze zijn vertrokken, wanneer aangekomen, welk hotel ze hebben(en waar ze vandaag zijn heengetrokken want ze moet natuurlijk ook melden om hoe laat ze uitcheckt en naar het volgende gaat), waar ze elke dag naar toe zijn gegaan, wat hun avondmaal is, wat ze de volgende dag gaan doen, hoe de terrasjes daar zijn....er wordt nog net niet geüpdate waar en hoe ze seks hebben gehad
Dit is zó waar. Sommige mensen zetten hun hele drama's of ieder klein dingetje wat ze doen (openbaar) op facebook! Ikzelf beperk het tot de vreugdemomentjes, dingen waar ik blij van word of hoogtepuntjes enzo. En alleen zichtbaar voor vrienden!
Mensen die maar drama blijven posten blokkeer ik ook gewoon..
. Rowdine schreef:Het hele Facebook leven is een vertekende waarheid doordat mensen juist of alleen maar negatieve dingen plaatsen of juist (zoals het gros), alleen maar positieve verhalen plaatsen.
Want waarom wil je alleen maar positieve dingen plaatsen bijvoorbeeld? Ik ben daar wel benieuwd naar?
Het is gebleken dat mensen hierdoor depressief kunnen worden! (Bron kan ik later opzoeken, nu ff telefoon bokken)
En soms wat gezeur over hoe hard ik wel niet aan het studeren ben en hoe saai het wel niet is.. Maar voornamelijk positief, 80% gok ik?