Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:37

Naamloos1 schreef:
Lasca_1987 schreef:
Ik wil even duidelijk hebben M had mijn 06 aan Mar gegeven! Mar heeft het dus onrechtmatig verkregen!! Ik ken L en Mar niet eens! 06nummer van M heb ik ook niet eens meer.

Waar ik mij druk om maak? Dat ze mn moeder, zus en mij met rust laten in de Efteling, vandaar dit topic! Nog iets; M schreef dat ik haar niet tegen moet willen komen in de Efteling, van de week schreef ze dat. Bedreiging he ;)

Nou nou, jij kan ook wel drama maken.. Nummer onrechtmatig verkregen? Soms geef ik ook wel een nummer weg van iemand als iemand een nummer moet hebben van iemand die ik ken.. Of iemand geeft mijn nummer aan iemand.. Lijkt me niet een mega probleem toch?

En hoezo zouden ze je moeder en zus lastig vallen als ze problemen hebben met jou? Plus.. Hun zijn 16.. Dus waars. grootspraak, en zoals iemand al zei, er zijn daar zoveel mensen.. Daar zou ik me echt niet druk om maken..

Dus mijn 06 mag zomaar aan een vreemde gegeven worden? Dat vind jij normaal?

Nou je weet niet wat ze doen het, het zijn pubers van 16 misschien gaan ze roepen en schelden... t hoeft niet te betekenen dat ze met mij gaan vechten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:40

Lasca_1987 schreef:
Nou je weet niet wat ze doen het, het zijn pubers van 16 misschien gaan ze roepen en schelden... t hoeft niet te betekenen dat ze met mij gaan vechten.

Dus dan is er toch ook geen probleem? :)
Kom op, je bent 25!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:40

Lasca_1987 schreef:
Naamloos1 schreef:

Nou nou, jij kan ook wel drama maken.. Nummer onrechtmatig verkregen? Soms geef ik ook wel een nummer weg van iemand als iemand een nummer moet hebben van iemand die ik ken.. Of iemand geeft mijn nummer aan iemand.. Lijkt me niet een mega probleem toch?

En hoezo zouden ze je moeder en zus lastig vallen als ze problemen hebben met jou? Plus.. Hun zijn 16.. Dus waars. grootspraak, en zoals iemand al zei, er zijn daar zoveel mensen.. Daar zou ik me echt niet druk om maken..

Dus mijn 06 mag zomaar aan een vreemde gegeven worden? Dat vind jij normaal?

Nee, netjes is het niet. Maar echt niet het einde van de wereld.

Laat ze lekker roepen en schelden...boeiend...gewoon negeren.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:42

Martine, bij jou ligt alles altijd aan anderen. Mensen houden niet genoeg rekening met je, zoeken ruzie met je, zijn vervelend tegen je, doen gemeen tegen je, geven je niet genoeg aandacht, of juist teveel...en jij bent slachtoffer. Maar als je met 10 mensen problemen hebt dan zou 't zomaar eens kunnen dat jij daar de verbindende factor in bent en dat jij dus ook flink deel van de oorzaak -en oplossing- bent.

Ik denk dat jouw aandeel hierin groter is dan je doet voorkomen en dan je zelf ziet. Als je sociaal niet zo sterk bent -en dat ben jij niet- is alles op Twitter zetten misschien al niet zo slim, bijvoorbeeld.

Kitty1985

Ik ben 10 jaar geleden ook bedreigd (heel wat ernstiger dan bij jou), ze moest mij ook niet tegen komen want dan was ik de banketstaaf.

Ben er inmiddels al wel 100 keer tegen gekomen, en heeft nog geen vinger uitgestoken

Anoniem

Nou het doel er van, vind ik wel het einde van de wereld. Want dit hoort gewoon niet en als het normaal is kan ik hier ook de 06 van Mar plaatsen.. die staat toch ook op haar twitter openbaar ;)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:43

Lasca_1987 schreef:
Nou het doel er van, vind ik wel het einde van de wereld. Want dit hoort gewoon niet en als het normaal is kan ik hier ook de 06 van Mar plaatsen.. die staat toch ook op haar twitter openbaar ;)

Serieus??? Iemand die jouw nummer aan een ander geeft vind jij het einde van de wereld??

Dat vind ik wel heel heel heel erg zielig

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:43

DaniBanani schreef:
Martine, bij jou ligt alles altijd aan anderen. Mensen houden niet genoeg rekening met je, zoeken ruzie met je, zijn vervelend tegen je, doen gemeen tegen je, geven je niet genoeg aandacht, of juist teveel...en jij bent slachtoffer. Maar als je met 10 mensen problemen hebt dan zou 't zomaar eens kunnen dat jij daar de verbindende factor in bent en dat jij dus ook flink deel van de oorzaak -en oplossing- bent.

Ik denk dat jouw aandeel hierin groter is dan je doet voorkomen en dan je zelf ziet. Als je sociaal niet zo sterk bent -en dat ben jij niet- is alles op Twitter zetten misschien al niet zo slim, bijvoorbeeld.

Helemaal mee eens. Mooi verwoord :)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:49

Instagram....?
Een nieuwe gewichtseenheid ontwikkelt door de voedselindustrie?
:o?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:51

Google bestaat ook hè, dat weet je?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:53

DaniBanani schreef:

Dit dus.
Efteling is groot, maar ga je fleurig twitteren dat je er heen gaat, waar je bent enz..dan weet je dat anderen ook weten waar je bent. :)
Zoals ik het lees maak jij ook kwetsende opmerkingen (over die vader) en biedt je er geen excuses voor aan. Dat zou een goede stap zijn, als je iemand per ongeluk kwetst, is sorry zeggen gratis en bijzonder goed om ruzie te voorkomen.

Verder snap ik echt niet waarom je zoveel gedrag van andere mensen labelt. Jij plakt op elke opmerking een sticker. M is geobsedeerd maar wss vindt zij dat omgekeerd ook van jou.
Probeer mensen eens waardevrij te bekijken en te benaderen. En als je mensen niet meer aardig vindt, of zij jou, laat het dan gewoon gaan.

Echt, zo moeilijk is het allemaal niet, leven en laten leven en genieten van de dingen die leuk zijn.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:54

Ik heb iets nuttigs te melden: Koop een spiegel en grow up!

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:56

DaniBanani schreef:
Google bestaat ook hè, dat weet je?

Goegel?
Ik was al blij dat ik wist wat twister was.
Dat het hier steeds fout geschreven wordt kijk ik maar overheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:58

Kitty1985 schreef:
Lasca_1987 schreef:

Serieus??? Iemand die jouw nummer aan een ander geeft vind jij het einde van de wereld??

Dat vind ik t einde van de wereld ja! Voor de 1000e xMar is een onbekende voor mij en ik voor haar en dan vind ik dit knap asociaal.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:01

Ik zeg gewoon negeren. En dan volledig gewoon nergens een reactie op hun geven. Verder noem jij M obsessief maar zelf check je ook een paar keer per dag haar account? Vind ik ook een beetje raar omdat je enerzijds niets met haar te maken wil hebben heb ik het idee en toch blijf je haar "stiekem" volgen.

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:02

Als je toch alle oplossingen van iedereen hier afwijst, waarom maak je hier dan een topic over als je er niks aan wilt doen..

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:02

Pff wordt volwassen en ga nuttige dingen met je tijd doen. Jij noemt haar obsessief naar jou maar jij kijkt meerdere malen per dag naar haar account? Hoe ziek is dat?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:03

Lasca_1987 schreef:
Kitty1985 schreef:

Dat vind ik t einde van de wereld ja! Voor de 1000e xMar is een onbekende voor mij en ik voor haar en dan vind ik dit knap asociaal.

Oef, wat zal jij een schok krijgen als je in het echte leven terecht komt.

Het zal mij een rotzorg zijn als mensen mijn nummer aan iemand anders geven.

Heb wel andere dingen om mij zorgen om te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:19

Lasca_1987 schreef:
Kitty1985 schreef:

Oef, wat zal jij een schok krijgen als je in het echte leven terecht komt.

Het zal mij een rotzorg zijn als mensen mijn nummer aan iemand anders geven.

Heb wel andere dingen om mij zorgen om te maken

1 Mijn 06nummer is van mij
2 een ieder die mijn 06 heeft, heeft niet het recht om zonder mijn toestemming mijn 06nummer aan ieder ander te geven
3 ik bepaal dus zelf wie mijn 06nummer krijg!

Voor een ieder die popcorn pakt; Eet smakelijk! :Y)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:21

Lasca ik probeer het nog 1 keer.
Kijk eens naar je eigen aandeel want alle tips die wij in het voorgaande topic hebben gegeven heb je geen biet meegedaan.
Je reageert nog steeds het zelfde en je stelt nu zelfs spelregels aan een reactie ? Sorry >;)
Het is niet leuk als je steeds commentaar krijgt maar je kunt je ook afvragen wat doe ik verkeerd ?

Ondanks dat het niet mag volgens jou spelregels (waar is je volwassenheid ?) plaats ik toch wat ik denk.
Ik denk dat jij een probleem hebt met deze meiden omdat je je niet kunt verplaatsen in anderen, je maakt kwetsende opmerkingen en niks ligt aan jou!
Zo ga je echt nog heel vaak de deksel op je neus krijgen hoor :j
Het is sowieso al te zot voor woorden dat jij bang bent voor iemand die 10 jaar jonger is al jij, als 'volwassene' zou je ze zo onder de tafel moeten kunnen schuiven.
Jij gelooft echt dat 2 meiden in de Efteling je slagader komen doorbijten terwijl jullie met 3 volwassenen zijn?

Maar valt het je zelf nou niet op dat je de laatste maanden alleen maar 'problemen' hebt ?

Afbeelding

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:22

Ik blijf me verbazen over de topics die je maakt. Zoals DaniBanani al zo mooi heeft verwoord: hoe kan het dat iedereen een probleem met jou heeft terwijl dat jij daar absoluut geen aanleiding toe hebt gegeven.
Ik zou zeggen kijk eerst eens goed naar jezelf voordat je anderen gaat veroordelen met grote woorden als obsessief en bedreigend. Als je hier echt last van zou hebben en het wil stoppen, zou je die meiden blokkeren en negeren, maar ik krijg het idee dat jij daar helemaal geen behoefte aan hebt.

En een 06-nummer doorgeven, foei! hoe durven ze... :')

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:23

Sorry maar ik moet er toch echt op reageren! Je bent 25!!! Kom op!! Heb jij ooit wel iets heel ergs mee gemaakt in je leven!? Ziektes, familie, ongeluk?!?!?

Dat iemand je nummer heeft lekker boeiend bel je provider op hun blokkeren t nummer zo voor je!
Ik ben vroeger gepest wel 2 jaar lang en de laatste dag in elkaar geslagen.
Ik was toen bang maar nu... Laat ze komen kijk waar ik nu ben gekomen en kijk hoe laag hun staan!
Ook lees ik dat dit niet je eerste 'ruzie' topic is hier. Ga boven iedereen staan en laat t lekker gaan! Efteling is super groot! Kom er elke week! En als ik zie hoeveel mensen ik ken en die er zijn op de dag dat ik er ben ik zie er nooit iemand!!

Jullie schelen bijna10 jaar!!! Kom op!!! Volwassen worden heet dat!
En als je trouwens geen weer woord wil horen en alleen maar medelijden zet dan geen topics meer neer want er zijn altijd mensen die anders denken dan jij en zeggen wat jij nou net niet wil horen. Zoals nu...
Laatst bijgewerkt door pony85 op 06-07-13 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:23

Oké en wat is nouko je bedoeling, niet lastig worden gevallen in de efteling? En wat.moeten wij doen dan? Mocht ze je uitschelden daar, dan zal zij eerder voor schut staan. Het is maar waar je je druk om maakt. Ga naar Google en zoek een leven

Batlow

Re: Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:25

En helaas wwerkt dat met je telefoon nummer niet zo, daar zijn geen wetten voor. Je hebt wel wat te willen maar of het zo gaat is een 2e

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:33

Ben je echt 25? :wow: