Naamloos1 schreef:Lasca_1987 schreef:Ik wil even duidelijk hebben M had mijn 06 aan Mar gegeven! Mar heeft het dus onrechtmatig verkregen!! Ik ken L en Mar niet eens! 06nummer van M heb ik ook niet eens meer.
Waar ik mij druk om maak? Dat ze mn moeder, zus en mij met rust laten in de Efteling, vandaar dit topic! Nog iets; M schreef dat ik haar niet tegen moet willen komen in de Efteling, van de week schreef ze dat. Bedreiging he
Nou nou, jij kan ook wel drama maken.. Nummer onrechtmatig verkregen? Soms geef ik ook wel een nummer weg van iemand als iemand een nummer moet hebben van iemand die ik ken.. Of iemand geeft mijn nummer aan iemand.. Lijkt me niet een mega probleem toch?
En hoezo zouden ze je moeder en zus lastig vallen als ze problemen hebben met jou? Plus.. Hun zijn 16.. Dus waars. grootspraak, en zoals iemand al zei, er zijn daar zoveel mensen.. Daar zou ik me echt niet druk om maken..
Dus mijn 06 mag zomaar aan een vreemde gegeven worden? Dat vind jij normaal?
Nou je weet niet wat ze doen het, het zijn pubers van 16 misschien gaan ze roepen en schelden... t hoeft niet te betekenen dat ze met mij gaan vechten.