Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Batlow schreef:Nou ik heb een proefles aangevraagdGa bij rijschool yellow, ken daar wat mensen die hun rijbewijs daar hebben gehaald. Kan daar per les contant afrekenen, maar moet wel van te voren het examen en eigen verklaring alvast betalen. Lessen kosten 37,50 per keer, dus 150 euro in de maand. Nou ik ga ervoor
Amaryllis schreef:Batlow schreef:Nou ik heb een proefles aangevraagdGa bij rijschool yellow, ken daar wat mensen die hun rijbewijs daar hebben gehaald. Kan daar per les contant afrekenen, maar moet wel van te voren het examen en eigen verklaring alvast betalen. Lessen kosten 37,50 per keer, dus 150 euro in de maand. Nou ik ga ervoor
Eigen Verklaring? Dus je gaat wel voor je auto?

scheelt maar liefst weer 40,30.
Batlow schreef:Ik heb al gekeken, heb geen moeite met leren, ben daar goed in. Via de rijschool kost een theorieboek 25 euro en examen vragenbroek ook 25. Ben even op marktplaats gaan neuzen en heb voor 9,70 een theorieboek en examentraining boekscheelt maar liefst weer 40,30.
! Kijk bij het kopen van 2ehands boeken wel even wanneer ze gedrukt zijn.. verkeersregels en borden veranderen wel eens.. zou jammer zijn als je een boek hebt waar zaken anders zijn dan in de huidige situatie.. love_wiepke schreef:Batlow schreef:Ik heb al gekeken, heb geen moeite met leren, ben daar goed in. Via de rijschool kost een theorieboek 25 euro en examen vragenbroek ook 25. Ben even op marktplaats gaan neuzen en heb voor 9,70 een theorieboek en examentraining boekscheelt maar liefst weer 40,30.
Dat scheelt idd veel! Is weer een les! Kijk bij het kopen van 2ehands boeken wel even wanneer ze gedrukt zijn.. verkeersregels en borden veranderen wel eens.. zou jammer zijn als je een boek hebt waar zaken anders zijn dan in de huidige situatie..
Alles zo snel mogelijk plannen etc dan is dat maar gebeurd...
excuse me. Batlow schreef:Giolli schreef:Heel veel succes.
Ik ben in maart begonnen met lessen.
Aankomende donderdag heb ik mijn Theorie examen en in aug. Tussentijdse toets![]()
(Ik ben 17 trouwens)
Zat ttt bij jou in het pakket? Ik heb een simpel pakket met het examen en 24 lessen. Is die ttt heel nuttig of hoe zit dat?
dan had ik een 2e rijbewijs kunnen kopen haha
En aangezien ik alles zelf moet dokken zou dat fijn zijn, want heb ook nog 2 paarden daarnaast die af en toe dan een spuitje moeten of een kapbeurt of een kuurtje