Pakket staat op afgelevert echter ik was toenn iet thuis en

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:35

liekec schreef:
Dan moeten ze de tijdvakken maar kleiner maken. Ik had laatst een tijdvak van negen uur, en ik snap dat iemand die werkt of kinderene heeft niet even negen uur binnen kan gaan zitten wachten op een pakketje.

Wij werken dan ook in tijdsvlakken van 4 uur ;)
Tussen 11 en 15, tussen 14 en 18 en tussen 18 en 21 uur.

Weet je wat ik trouwens nog storender vind.... Doe ik een briefje in de bus met nieuwe tijdvlak van bezorgen, met daarop een code waarop men het zelf kan wijzigen sta je de dag erna weer voor een dichte deur :+

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:44

Machie schreef:
liekec schreef:
Dan moeten ze de tijdvakken maar kleiner maken. Ik had laatst een tijdvak van negen uur, en ik snap dat iemand die werkt of kinderene heeft niet even negen uur binnen kan gaan zitten wachten op een pakketje.

Weet je wat ik trouwens nog storender vind.... Doe ik een briefje in de bus met nieuwe tijdvlak van bezorgen, met daarop een code waarop men het zelf kan wijzigen sta je de dag erna weer voor een dichte deur :+

Ja, het leven gaat niet over rozen hè ...

Anoniem

Re: Pakket staat op afgelevert echter ik was toenn iet thuis en

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:17

Ja dat tijdvak wijzigen dat werkt hier nooit :+

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:23

NiFallor schreef:
Ja, het leven gaat niet over rozen hè ...

Nope. En dan worden mensen boos als een pakketje retour gaat met een 'had het dan ergens neergelegd' en doe je dat, is t ook niet goed. Een bezorger kan het nooit goed doen. Wat zal ik blij zijn als ik kan stoppen met dit werk. Maarja, iets met crisis -O-

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:27

Machie schreef:
liekec schreef:

Had laatst dus zo briefje in de bus netjes op de site de tijd gewijzigd naar een paar dagen later 's avonds na 18.00u ik die dag me super gehaast om op tijd thuis te zijn. En wat blijkt ze waren om half 2 of zo dus al geweest gelukkig was mijn buurman toen toevallig thuis die het pakje aangenomen heeft. Maar zelf je tijd kiezen werkt helaas dus ook niet altijd goed.

Groetjes genja

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 22:33

Ik bestel gelukkig bijna nooit wat op internet. Ben blij dat dit uiteindelijk goed gekomen is. Had het fijn gevonden als er een briefje had gelegen. Vooral omdat we best afgelegen wonen. en je dus een beetje moeilijk alle buren af kan gaan.

Maar had mijn dochter niet zo graag dat pakketje willen hebben was ik er nog niet achter gekomen dat het bezorgd had moeten zijn. dus tja...

Heb mijn rondje gym wel gehad vanmiddag, twijfelde erg aan mezelf en heb echt alles wel 10 keer nagelopen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 23:04

Joepie vandaag weer voor jan L*L thuis gebleven, weer een bezorgvak van 14-16.30 uur, dus manlief zich weer haasten zodat er iemand thuis was, wordt om 19u (!!) de bezorging gewijzigd naar tussen 14-21.30 uur (??) maar helaas om 22.30 nog steeds niets ontvangen. Dus wederom een hele dag zowat thuis gebleven voor niks.
Nee nu komt het morgen tussen 14 en 21.30.... geloof niet dat manlief daar weer op gaat wachten en ik moet iets anders verzinnen om aan te trekken naar het bedrijfsfeest, jammer had graag mn bestelling aangetrokken. :( Bedankt Harry! Ohnee dat was een andere reclame _O-

Helaas kan ik bij de betreffende bedrijven geen ander bezorgbedrijf opgeven anders had ik dat zeker gedaan.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:54

Machie schreef:

Dat komt omdat dat systeem dus niet werkt.
Bij mij heeft het in ieder geval nog nooit gewerkt, alhoewel ik het iedere keer trouw weer opnieuw probeer.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:03

Ik ken het probleem....
heb momenteel hetzelfde probleem met GLS.
Pakje staat op bezorgt, maar ze hebben geen briefje in mijn bus gedaan.
Er is ook nog eens voor getekend, maar niet door mijn directe buren.

Ze zijn bij mij aan het uitzoeken waar het pakket is afgegeven. (althans ze zeggen dat ze dat doen)

Rottige is dat het om banden voor een rolstoel gaat, die ik aan het opknappen ben en die ik over twee weken nodig heb, omdat we dan met mijn moeder een dagje weg gaan. Dus hoop echt dat het pakket boven water komt.