Echt heel mooi! Nooit verwacht, maar ben erg blij mee!
Ben momenteel niet heel blij met mijn lichaam dus durfde geen bikini te kopen.
Dit badpak werkt dat mooi weg
! EN mijn vriend vind hem ook super! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! EN mijn vriend vind hem ook super!

)
)
) zie je mijn billen wel redelijk goed, ik heb geen idee of dat de bedoeling is
. Ook spannende dat maar niet mooi aan, hoe hard ik ook trok, waardoor je op sommige momenten een kleine inkijk had daar beneden. 
paardjes123 schreef:Ik heb een keer die hars strips van feet geprobeerd, maar al het hars bleef aan me benen plakken ipv dat de haren eruit gingen. Toen met schuursponsjes en jif de hars er af moeten halen
paardjes123 schreef:Ik heb een keer die hars strips van feet geprobeerd, maar al het hars bleef aan me benen plakken ipv dat de haren eruit gingen. Toen met schuursponsjes en jif de hars er af moeten halen
Mloes schreef:DE oplossing.. De monokini!
Hunkemoller heeft een hele leuk, roze-rood met zwart en palmboompjes bijvoorbeeld. Werkt beginnende buikjes perfect weg![]()
Ik ben dit jaar voor het eerst aan het afvallen in plaats van aankomen, dus ik durf dit jaar weer in bikini. Maar vorig jaar was ik maar wat blij met mijn monokini! Had er een van H&M, met wat fliebertjes ook nog voor mijn buik.. Je zag niks van mijn buikje