Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kan er niet tegen om alles te moeten delen etc. (Wel met 1 iemand natuurlijk, maar met meer is lastiger
) en aangezien TS het al over een appartement had ipv kamer... tjah
Dan zou ik gaan voor ouders en gewoon doorsparen...
.
. Evelijn schreef:Zonder eigen paarden die in je achtertuin staan... betekend niet dat je helemaal geen paard meer mag zien/aaien/rijden.... er zijn genoeg studentes die bij een studentenrijvereniging zitten of misschien is er wel een bijrijdpaard te vinden... daarvoor zijn wel oplossingen voor. Als jij liever het studentenleven wil meemaken ipv op je 20ste al huisje-boompje-beestje... dan geef ik je groot gelijk... je hebt meer het leven van een veertig jarige ipv een student.
Rocamor schreef:Laat ik even een andere weg inslaan. Stel je hebt alleen je eigen paard, de paarden en je ouders zijn even om welke reden dan ook buiten beeld?
wat zou je dan doen? Verhuizen met je paard naar Randstad? Paard naar je ouders en jij naar de Randstad, paard verkopen en jij naar Randstad of blijven zitten waar je zit voor je paard en het mooie stekkie en bij je ex (kun je daar geen dubbele bewoning maken? zodat je elkaar niet te veel tegenkomt?), of....... (vul zelf in)
bigone schreef:Laat je uitkopen, zet je paard ergens neer en ga op kamers, werkloon van je vader kun je 25 euro per uur rekenen en aangezien ex schoonouders centen hebben is dat misschien je uitvlucht uit deze situatie. Ik persoonlijk was blijven zitten want voor hetzelfde geld komt het plekje tzt te koop omdat de mensen er door omstandigheden geen gebruik meer van kunnen maken en dan heeft je ex helemaal gewonnen.
ik had zelf 10 € in gedachten, haha!
Juist de controle en verantwoording die je nu ook storen heb je dan weer van je ouders!