Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 18:03

Dat ik ooit met een doodzieke kop mijn stal stond uit te mesten. En stalgenoot riek uit mijn handen gepakt heeft en naar huis gestuurd heeft (verschillende personen). :o Er is toen voor mijn pony gezorgd, omdat ik anders altijd voor iemand anders klaar stond. En dus ook regelmatig andermans zijn paarden losgooide.

SharonIndezz

Re: Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:17

Toen ik 2,5 jaar geleden mijn paard kreeg van mn schoonvader, helaas is deze afgelopen januari overleden, en ik heb altijd gezegd dat ik heel goed voor haar zou zorgen, dus ze gaat nooooit meer weg :-)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:35

Ik heb ontzettend veel lieve mensen om me heen, die ontzettend veel lieve dingen doen voor mij.
Mijn vriendje wat gewoon een schat is, vooral als ik weer eens ziek ben. Komt ie me ontbijt op bed brengen met een bloemetje erbij. Hij heeft eens, toen we nog thuis woonde, heel zijn kamer verlicht met waxinelichtjes en een romantisch muziekje opgezet <3
Mijn ouders zijn geweldige mensen en doen echt wel lieve dingen voor mij, tevens als mijn vriendinnen. Ik had eens afgesproken met mijn beste vriendin toen ik vreselijk ziek werd. Ze is toen met mij mee naar huis gegaan, heeft mij uitgekleed en pyjama aan gedaan en mijn tanden gepoetst. We waren toen pubers van 16 jaar en dat vond ik zo ontzettend lief <3
Ook vond ik het ontzettend lief van mijn opa dat hij erbij was toen mijn pony ingeslagen werd, omdat hij niet wilde dat ik dat zag (ik was nog jong).
Dus nee, ik kan niet zeggen wat nu het allerliefste is wat iemand voor mij gedaan heeft, omdat ik zoveel lieve dingen mee maak.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:14

Ik heb heel veel lieve dingen meegemaakt, maar wat voor mij een extra fijn gevoel was, was op mijn afgelopen stageplek.
Mijn begeleidster en ik hadden wat probleempjes (geen tijd etc... Bizarre vergelijkingen maken.
Maar de jongen die daar ook stageliep heeft het aldoor voor mij opgenomen. Dankzij hem heb ik mijn stage ook volgehouden.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:34

Mijn lieve vriendje die mij overal mee helpt altijd mee gaat naar het ziekenhuis heerlijk kookt en me vooral ontzettend lief in de ogen kijkt <3

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 07:52

Mijn lieve vriend. Die er begrip voor heeft dat ik wat jaloers kan zijn en het moeilijk heb met bepaalde dingen door mijn ex. Ik kan me geen liever vriendje wensen dan hij!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 08:01

Ik was nog maar net met iemand aan het daten toen ik een appartementje toegewezen kreeg waar nog heel veel aan moest gebeuren. Hij heeft me toen een hele middag helpen klussen. Vond ik echt ontzettend lief van hem, omdat we elkaar nog maar pas kenden en nog niks hadden verder. Stom eigenlijk dat ik hem heb laten lopen. :o

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 08:13

Mijn vriendinnen die 6 jaar geleden vaak om 21u aan mijn deur stonden te wachten met lekker eten, niet eens wetende hoe laat ik van het ziekenhuis zou thuis komen, toen mijn man heel erg ziek was. <3

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 08:54

Het allerliefste? Ik heb veel mensen om me heen die goed voor me geweest zijn en nog steeds. Maar ja er zijn wel twee dingen die voor mij er echt bovenuit steken:

Mijn toenmalige vriend ruilde op een middag mijn paardje waar ik totaal geen klik mee had in. Voor een beestje waar ik al heel wat keren kwijlend voor de box had gestaan.

En mijn vriend die zei: schatje we nemen hem gewoon mee op vakantie dan hoef je je ook geen zorgen over hem te maken. En zo vertrokken wij met hond en paard naar Frankrijk voor twee weken.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:27

Ik heb te veel lieve mensen om mij heen, maar het liefste wat ooit voor me gedaan is? was door mijn moeder :)
We hadden mijn pony verkocht, omdat ik te lang werd en er nog zo veel in haar zat! dus ik gunde haar een tehuis waar ze wedstrijden enz. zou kunnen rijden. Binnen een week was ze weg, we hebben haar zelf weggebracht naar Eemnes en kwam daar op stal te staan. Ze stond alleen naast een arabische dekhengst Pajkovski (ook wel Paijk(i) genoemd), alles voelde gewoon heel goed ze had echt een enorme box, en het was daar gewoon lux, netjes opgeruimd en het had alles waarvan je dacht: Hmm daar wil ik me paardje wel hebben staan!
Helaas hadden ze om privé redenen hun paarden verkocht en Dee-Dee dus ook! ze wouden eerst niet vertellen waar ze heen was gegaan, uiteindelijk vertelde ze het en ze bleek bij een handelaar terecht te zijn gekomen....... Dat is het enige wat toen mijn moeder zei tot ik een paar dagen daarna in de ochtend wakker werd gemaakt door mijn moeder en ze zei: Kom je mee, jij en ik gaan Dee-Dee ophalen! Ik was totaal verbaasd en helemaal blij! Toen op de terug weg werd wel even door mijn moeder gezegt dat ze nooit meer weggaat :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:37

Mijn ontzettend lieve vriendje, die mij mijn grote paardenvriend heeft gegeven :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:08

Dat m'n vriendje er altijd was vorig jaar toen ik kanker had, en dat terwijl we eigenlijk pas net een maandje serieus wat hadden toen de 1e chemo begon. Hij heeft me echt wel goed er doorheen gesleept. En dat m'n ouders er altijd voor me waren, telkens weer mee naar het ziekenhuis en mij naar mijn vriend brengen als ik dat wilde. En dat mijn oma en opa me elke week een kaart stuurde toen, vond ik ook erg lief.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:55

-Op de basisschool, dat m'n beste vriendin het keihard voor me opnam als ik gepest werd.
-toen ik vele zure centjes had gespaard voor een nieuwe dansjurk en die door de coupeuse bet wel verpest was, heeft mijn moeder hem 's nachts met haar zere reumahanden zitten maken
-toen ik het uitmaakte met mijn ex, dat vrienden en kennissen me in een halve dag hebben verhuisd met busje, paardentrailer en personenauto's
-een leerling die zelf een kerstpakketje voor me maakte, want juffen krijgen nooit kerstpakketjes en dat is eigenlijk best stom, alsjeblieft :)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 10:24

Mooie dingen komen er weer langs.. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:33

Er komen zeker hele mooie dingen voorbij!!

Maar wat ik persoonlijk het allermooist vind, is wanneer er een totaal onverwacht helpende hand wordt geboden door iemand die je totaal niet kent, maar die dat gewoon voor een ander over heeft!!!
Van ouders/familie/vrienden mag je toch wel een beetje verwachten dat ze er voor je zijn wanneer je dat nodig hebt, maar als dingen toch zo spontaan en oververwachts gebeuren _/-\o_

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:45

Het liefste? GOh das best moeilijk...

Mn ouders doen super veel voor mij, waar ik erg dankbaar voor ben.

Maar het allerliefste was een tijdje terug..
Da kwam een endoscopie doen bij m'n paard, papa was erbij voor vast te houden.
Toen was de diagnose levensbedreigend en was het helemaal niet zeker of ik ooit nog iets met m'n paard zou kunnen doen, laat staan als grasmaaier gebruiken.

Toen DA weg was zat ik nog wat bij paardlief te huilen, kijk ik eens goed naar papa, hij was ook aan het huilen.

Dat heeft me zo hard gepakt, dit was de eerste keer dat ik m'n vader zag huilen.

Ik heb geen idee of hij zelf weet hoe hard dit me geraakt heeft.

Overigens is het met paardlief goed afgelopen, door de narcose was er een verkeerde diagnose gesteld !!

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:51

er komen hier zo veel lieve dingen voorbij! <3

na al dat moois gelezen hebben denk ik echt nu Forever aloneeeeee :')

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:01

Er gebeuren hele trieste dingen maar ook hele kleine mooie gebaren kunnen al dat doen verbleken.
Toen het echt heel slecht ging op mijn werk kwam er iemand langs die gaf mij een schouderklopje en
zei jij krijgt twee snoepjes van mij.
Het lijkt zo 'n niemanddalletje maar ik voelde de energiestroom en de opbeurende kracht die uit ging van zijn
hand op mijn schouder het is een heel bijzonder moment en een gevoel wat ik nooit zal vergeten.
Dit las ik later van iemand:

Het schouderklopje doet vaak zo goed
Om door te gaan geeft het weer moed
En door de kracht van iemands hand
Voel je een welgemeende band

Het schouderklopje voelt heel warm
Net zoals die bekende arm
Het zorgt dat je rechtop gaat lopen
En de mouwen op gaat stropen

Het schouderklopje, mooi om te ontvangen
Het blijkt bij velen een stil verlangen
Nooit en te nimmer is het overbodig
Want alle mensen hebben het nodig

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:04

Gelukkig genoeg lieve dingen meegemaakt :) Maar wat ik iig nooit meer ga vergeten is dat toen ik een jaar geleden van de da te horen kreeg dat mijn paard hko heeft met in beide benen een hoge gradatie, mijn vriendinnen (voordat ik thuis kwam) via mijn slaapkamerraam naar binnen zijn geklommen (ze hadden even een ladder geleend bij de buren) en vervolgens allemaal lekkere dingen op tafel gezet hadden. Dan sta je heel raar voor het raam te kijken als je dat ziet :D
Ik weet nu ook meteen dat de sociale controle in mijn straat waardeloos is en dat ik ook mijn ramen aan de straatkant dus dicht moet doen als ik weg ga... :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:14

enny schreef:
Gelukkig genoeg lieve dingen meegemaakt :) Maar wat ik iig nooit meer ga vergeten is dat toen ik een jaar geleden van de da te horen kreeg dat mijn paard hko heeft met in beide benen een hoge gradatie, mijn vriendinnen (voordat ik thuis kwam) via mijn slaapkamerraam naar binnen zijn geklommen (ze hadden even een ladder geleend bij de buren) en vervolgens allemaal lekkere dingen op tafel gezet hadden. Dan sta je heel raar voor het raam te kijken als je dat ziet :D
Ik weet nu ook meteen dat de sociale controle in mijn straat waardeloos is en dat ik ook mijn ramen aan de straatkant dus dicht moet doen als ik weg ga... :')

Dat is lief! Gelukkig hoef ik je die laatste zin niet meer duidelijk te maken :') Het waren deze keer je vriendinnen, hihi.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 16:59

Om dit topic weer even nieuw leven in te blazen, er zijn vast nog heeeeel veel lieve dingen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:49

Dat ik destijds door de ouders van mijn ex mee ben genomen om met hun Chinees nieuwjaar te vieren terwijl ze wisten dat mijn ex en ik een heeeele moeilijke periode hadden (hij zat tevens in Engeland dus was er niet bij). Voelde me zo "vereerd" dat ze mij mee wouden hebben en dat ze alles voor mij betaald hebben terwijl mijn ex op dat moment een grove hekel aan mij had. Over mijn ex heb ik geen enkel lovend woord te spreken, maar over zijn ouders écht wel

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:25

Mn vriendin die mij helemaal heeft opgevrolijkt toen ik wat down was. Had een gezellig dagje met z'n en 'georganiseerd'. Massage (kan ze echt goed, was echt fijn haha), chocoladefondue, lekker eten, lekker drinken, filmpje enz. Was echt lief! Was weer helemaal vrolijk daarna haha
En dezelfde vriendin die met me mee was gegaan toen ik een vetbult op m'n hoofd moest laten weg halen, terwijl ze zelf ook als de dood voor naalden is (ik ook :'))

Maar er zijn nog wel heel veel lieve/ leuke dingen die mij gebeurd zijn, kan niet echt goed kiezen haha.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:51

Wat mij echt geraakt heeft was, toen mijn moeder net overleden was mijn zoontje van 4 naar me toe kwam en zei 'wil je een broodje pindakaas mama?? Dan voel je je vast beter'

En dat in de periode mijn vriendin altijd voor me klaar stond. Ik heb haar echt nodig gehad.. En was ook heel blij dat ik altijd bij haar terecht kon.

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:54

Ik zeurde al vanaf m'n 10de om een eigen pony, op m'n 13de had ik een verzorgpony en mocht rijden bij de stal iets verderop omdat ik daar werkte. ( had bij die pony geen bak o.i.d)
Dus ik kom daar aan met pony en vriendinnetje, ga lekker rijden, en toen ik even stopte omdat mijn vader me wenkte zei hij: Ga maar aan .. vragen of je anouck mag kopen dan. En de eigenaar was bereid haar te verkopen *\o/*
Na 2 weken kon ik haar verhuizen naar de stal waar ik werkte, en ik had nooit verwacht een eigen pony te krijgen. Inmiddels is ze alweer 4,5 jaar van mij!

M'n ex die me een vakantie cadeau deed voor m'n verjaardag, en een super toffe actie van een vriendinnetje die het voor me op nam.

Zo zijn er nog meer dingen maar kan ze zo gauw niet bedenken ;)