Er is toen voor mijn pony gezorgd, omdat ik anders altijd voor iemand anders klaar stond. En dus ook regelmatig andermans zijn paarden losgooide. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Er is toen voor mijn pony gezorgd, omdat ik anders altijd voor iemand anders klaar stond. En dus ook regelmatig andermans zijn paarden losgooide.

Maar wat ik iig nooit meer ga vergeten is dat toen ik een jaar geleden van de da te horen kreeg dat mijn paard hko heeft met in beide benen een hoge gradatie, mijn vriendinnen (voordat ik thuis kwam) via mijn slaapkamerraam naar binnen zijn geklommen (ze hadden even een ladder geleend bij de buren) en vervolgens allemaal lekkere dingen op tafel gezet hadden. Dan sta je heel raar voor het raam te kijken als je dat ziet
enny schreef:Gelukkig genoeg lieve dingen meegemaaktMaar wat ik iig nooit meer ga vergeten is dat toen ik een jaar geleden van de da te horen kreeg dat mijn paard hko heeft met in beide benen een hoge gradatie, mijn vriendinnen (voordat ik thuis kwam) via mijn slaapkamerraam naar binnen zijn geklommen (ze hadden even een ladder geleend bij de buren) en vervolgens allemaal lekkere dingen op tafel gezet hadden. Dan sta je heel raar voor het raam te kijken als je dat ziet
![]()
Ik weet nu ook meteen dat de sociale controle in mijn straat waardeloos is en dat ik ook mijn ramen aan de straatkant dus dicht moet doen als ik weg ga...
Het waren deze keer je vriendinnen, hihi.
)