ik zou eigenlijk de kinderbescherming bellen want dit kan gewoon niet... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_mexx_lady_ schreef:Kinderbescherming/jeugdzorg vind ik zo ver gaan.
Als ik open doe, dan zeg ik hem ook vriendelijk dat we écht geen tijd hebben en hij dus terug naar huis kan.
Maar ik vind het zo zielig als ik hem terug moet sturen, ik voel me dan zo een slecht mens ik help mijn medemens niet.
_mexx_lady_ schreef:Nu weet ik niet of het ook bij verwaarlozing hoort maar de jonge op zich is goed verzorgt. Gaat goed gekleed, mooi verzorgd ook wat dus wel een teken is dat zijn ouders zich er ( waarschijnlijk ) wel mee zullen bezig houden dat ie mooi verzorgd is.
Is het dan nog verwaarlozing er wordt tot een zekere hoogte toch voor hem gezorgd?
Kwanyin schreef:TS nogmaals, bel eens naar Ter Engelen. Daar kennen ze hem waarschijnlijk ook wel ergens en zij zullen je kunnen helpen.
En anders, vraag eens aan die buur die hem heeft meegenomen om duidelijk te maken dat hij niet zomaar mag komen. Waarschijnlijk denkt hij hierdoor gewoon dat hij altijd bij jullie welkom is.
liesjecryos schreef:Kwanyin schreef:TS nogmaals, bel eens naar Ter Engelen. Daar kennen ze hem waarschijnlijk ook wel ergens en zij zullen je kunnen helpen.
En anders, vraag eens aan die buur die hem heeft meegenomen om duidelijk te maken dat hij niet zomaar mag komen. Waarschijnlijk denkt hij hierdoor gewoon dat hij altijd bij jullie welkom is.
TS waarom reageer je niet op Kwayin.
Ik vindt het een hele goede om de instelling te bellen waar hij onder valt.
Marlis schreef:Een instelling mag geen informatie verstreken.
Doen ze dit wel zijn hun fout!!
Ik zou nogmaals proberen te praten met een van de ouders en nders inderdaad de wijkagent of kinderbescherming/jeugdzorg inschakelen.
.