Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XxX_Naoomii schreef:Tot nu toe heb ik meegemaakt dat ik half gepest ben/word.
Heb een keer een soort dreigbrief gekregen van een meisje uit me basisschool klas (zie dr nu niet meer) en daarin stond op een niet zo'n leuke manier verteld dat mijn vriendin me haatte enzo. Meteen door gestuurd naar mn vriendin en ze stond aan mijn kant, we haten haar allebei dus gelukkig begrijpen we elkaar enzo.
en nu op de middelbare school word ik buitengesloten door een aantal mensen, ze vinden het nu ook leuk om me telkens te kwetsen en dingen te zeggen als:
zij is wel onze vriendin zij is goed genoeg voor ons, en 'ik mag je niet'
Zulke dingen blijf je je wel herinneren en je word er erg onzeker door
uggy schreef:XxX_Naoomii schreef:Tot nu toe heb ik meegemaakt dat ik half gepest ben/word.
Heb een keer een soort dreigbrief gekregen van een meisje uit me basisschool klas (zie dr nu niet meer) en daarin stond op een niet zo'n leuke manier verteld dat mijn vriendin me haatte enzo. Meteen door gestuurd naar mn vriendin en ze stond aan mijn kant, we haten haar allebei dus gelukkig begrijpen we elkaar enzo.
en nu op de middelbare school word ik buitengesloten door een aantal mensen, ze vinden het nu ook leuk om me telkens te kwetsen en dingen te zeggen als:
zij is wel onze vriendin zij is goed genoeg voor ons, en 'ik mag je niet'
Zulke dingen blijf je je wel herinneren en je word er erg onzeker door
dat dus..
(hoeft niet hoor)
en dan nog heeft ze durven zeggen dat ze zelfmoord zou plegen moest ik het ooit uitmaken, dat kind spoort niet 
kiki1983 schreef:Het alleralleraller ergste wat iemand mij heeft aangedaan is overlijden en ernstig ziek worden.
franka75 schreef:Ach er is bij mij ook zart gebeurd maar denk niet dat ik dat op internet zet