Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:19

Mijn moeder die mijn hele handen heeft open geschuurd met een nagelborstel tot bloedes toe..

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:26

zou willen dat ik het kon opschrijven maar dat kan ik nog niet

Rideltje1992

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:30

om een lang verhaal kort te houden:
mijn stiefmoeder heeft me jaren lang bij echte moeder zwart gemaakt door haar ziekte(bordeline)en me bij haar weg gehouden. toen ik wel weer contact met me moeder had is me moeder niet veel later overleden. dit vergeef ik haar nooit!!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:37

Mijn ex die geprobeerd heeft me te wurgen, sexueel misbruik en mishandeling door diezelfde ex. Pesten gedurende mijn hele schoolcarriere en wat familie-akkefietjes (die feitelijk wel iets meer zijn dan akkefietjes, anders zou ik ze niet opschrijven). Dat zijn wel de ergste dingen. Maar ik ben er eindelijk overheen en heb er geen last meer van in het dagelijks leven. Maar bepaalde mensen hoef ik niet meer tegen te komen op straat want dan sta ik niet voor mezelf in.

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:46

XxX_Naoomii schreef:
Tot nu toe heb ik meegemaakt dat ik half gepest ben/word.
Heb een keer een soort dreigbrief gekregen van een meisje uit me basisschool klas (zie dr nu niet meer) en daarin stond op een niet zo'n leuke manier verteld dat mijn vriendin me haatte enzo. Meteen door gestuurd naar mn vriendin en ze stond aan mijn kant, we haten haar allebei dus gelukkig begrijpen we elkaar enzo.

en nu op de middelbare school word ik buitengesloten door een aantal mensen, ze vinden het nu ook leuk om me telkens te kwetsen en dingen te zeggen als:
zij is wel onze vriendin zij is goed genoeg voor ons, en 'ik mag je niet'

Zulke dingen blijf je je wel herinneren en je word er erg onzeker door

dat dus.. :(

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:47

uggy schreef:
XxX_Naoomii schreef:
Tot nu toe heb ik meegemaakt dat ik half gepest ben/word.
Heb een keer een soort dreigbrief gekregen van een meisje uit me basisschool klas (zie dr nu niet meer) en daarin stond op een niet zo'n leuke manier verteld dat mijn vriendin me haatte enzo. Meteen door gestuurd naar mn vriendin en ze stond aan mijn kant, we haten haar allebei dus gelukkig begrijpen we elkaar enzo.

en nu op de middelbare school word ik buitengesloten door een aantal mensen, ze vinden het nu ook leuk om me telkens te kwetsen en dingen te zeggen als:
zij is wel onze vriendin zij is goed genoeg voor ons, en 'ik mag je niet'

Zulke dingen blijf je je wel herinneren en je word er erg onzeker door

dat dus.. :(

Zelfde probleem? Me pb staat open, misschien kunnen we allebei ons verhaal even kwijt :) (hoeft niet hoor)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:49

Vergeleken met dingen die ik hier lees mag ik in mijn handjes klappen maar goed:

Toen ik vijf was zijn mijn ouders gescheiden, ik ben nog een jaar lang om de week het weekend naar mijn vader geweest terwijl hij me vooral dumpte bij de overbuurvrouw en na dat jaar heeft hij gezegd dat hij geen van zijn kinderen nog hoefde te zien.

En op de middelbare school had ik twee goede vriendinnen, Hanneke en Saskia, we waren echt een drie-eenheid. Op een dag was Hanneke laaiend want Saskia had zogenaamd een brief van mij gekregen waarin ik Hanneke met vieze woorden zwart maakte. Ik heb de brief gezien en het was overgetrokken, dus het leek op mijn handschrift.
Ik weet nog steeds niet of Saskia het heeft gedaan om Hanneke voor zichzelf te hebben, of ze het samen bekokstoofd hebben om mij te dumpen, of dat iemand anders uit de klas het op zijn geweten heeft omdat hij of zij de pest aan mij had, maar anyway: ik werd gedumpt, stond voor de hele klas te kijk en werd vanaf dat moment heel erg gepest.
Hanneke heeft nooit meer met me willen praten, op het einde van de middelbare school heb ik het nog proberen uit te praten en zelfs als volwassene nog via Hyves of Facebook ofzoiets geprobeerd contact te leggen, maar ze wilde niks meer van me weten.
Ik ben er nog steeds verdrietig over dat die vriendschappen zo abrupt verbroken zijn en zou nog steeds willen weten wie het me nou geflikt heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:42

Er zijn meerdere mensen die me pijn hebben gedaan en gekwetst hebben. Voor sommige ben ik gewaarschuwd door naasten en van sommige had ik het absoluut niet verwacht.

Ik ga hier verder niet diep op in. Wel merk ik dat deze (in dit geval negatieve) gebeurtenissen me sterker hebben gemaakt. En hierdoor heb ik ook weer beslissingen genomen die heel drastisch en eng waren maar ontzettind goed zijn uitgepakt:)

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:50

Het alleralleraller ergste wat iemand mij heeft aangedaan is overlijden en ernstig ziek worden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 02:03

kiki1983 schreef:
Het alleralleraller ergste wat iemand mij heeft aangedaan is overlijden en ernstig ziek worden.

Ik snap wel hoe je het bedoelt maar ik vind eigenlijk niet dat je zoiets kunt zeggen. Mensen worden niet voor hun plezier ziek en gaan dood.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 02:04

Klopt heb je helemaal gelijk in maar soms voelt het zo.

Het meest vernederende wat ik heb meegemaakt was een agressieve ex die het leuk vond om mijn kop in de wcpot te proppen waar iedereen bij stond.. en nee niemand kwam voor me op.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:58

Mijn ex-vriend heeft mij zo in en in gekwetst. Dat is wel het ergste wat iemand mij ooit aangedaan heeft.

Hij wist mij altijd precies te pakken op mijn zwakke plekken en maakte vaak vernederende opmerkingen, waardoor ik onzeker ben geworden. Op het moment dat ik hem het hardst nodig had, was hij er niet voor me en vond hij het belangrijker om bij zijn vrienden te zitten. :j

Doordat ik op soon 'roze wolk' zat en maar niet inzag wat voor 'slecht' persoon hij was, ben ik nu ook me ouders kwijt.... :(

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:26

jeetje zeg,ik schrik wel van die verhalen hier.

Ik ben zowel op de basisschool als op de middelbare school(eerste 2/3 jaar vooral) zoveel gepest dat ik het liefst elke dag thuis wilde blijven. Kwam dan ook bijna altijd te laat (op de basisschool) en op de middelbare school meldde ik me vaak 'ziek' of ging ik met de bus zodat ik de fietsgroep kon ontwijken

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:19

ik ben ook enorm gepest op school.heb daar veel moeite mee gehad,maar ben er wel geestelijk sterker door geworden,misschien ben ik af en toe te hard,maar das ook eigenbescherming.

wilweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:24

Via de telefoon gedumpt worden per sms terwijl ik op de eiffeltoren stond. Dat is er toen (meer dan 10 jaar geleden) echt wel ingehakt.
WAs daar helemaal kapot van :P

Verder enrom genaaid door een rijtuigenbouwer, tot een rechtzaak aan toe laten lopen, helaas verloren wegens gebrek aan bewijs.
Die man ggggggggggggrrr

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 00:22

Seksueel misbruik.
Heel erg gepest in de 2e en 3e van de middelbare school. Tot doodsbedreigingen aan toe..
Meerdere malen 'gedumpt' door mijn beste vriendinnetjes.. Wat mij een behoorlijke knauw heeft gegeven wat betreft het 100% vertrouwen in andere mensen..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 00:31

Ach er is bij mij ook zart gebeurd maar denk niet dat ik dat op internet zet

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 01:49

Mijn ex die me een jaar pijn heeft gedaan door mij aan te trekken en af te stoten. Uiteindelijk heeft ze weer contact met mij genomen, mijn hoofd op hol laten slaan door duidelijk te maken dat ze me terug wou (via sms), na 4 weken gezegd dat ze niet kan omdat ze mij alleen maar zou gebruiken om iemand anders te vergeten. (wat ik ook ontdekte nadat het al een paar maand uit was tussen ons, was ze meteen over mij maar niet over een andere persoon die nog voor mij was). Leuk die eerste ervaring in de liefde! :) en dan nog heeft ze durven zeggen dat ze zelfmoord zou plegen moest ik het ooit uitmaken, dat kind spoort niet :=

Toen ik nog een baby was wou mijn vader nooit voor mij zorgen, ook niet als ik ziek was, ik moest maar mee gaan naar moeders werk. Hij heeft ook nooit iets betaald voor mij. Tot nu toe, mijn moeder staat voor alles alleen, nu ben ik 16 en eindelijk komt er verandering in en betaald hij sinds kort een bedrag voor mij per maand.

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 02:36

kiki1983 schreef:

Sorry maar alsof dat een keuze is.. Dat is niet iets wat je wordt aangedaan, dat overkomt je, ( en daarbij de persoon in kwestie net zo) deze zou vast nog gezond en wel in leven willen zijn.. Vindt het nog wel een rare vergelijking met de andere gebeurtenissen hier.....

Mijn vader was ook ziek en overleden maar daar kan hij niks aan doen... Desalniettemin mis ik hem iedere dag

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 02:37

Gepest op de basisschool. Op de middelbare niet zo erg, als in buitensluiten oid maar wel nare opmerkingen..

Tante heeft ruzie met mn familie, dus weinig contact meer tussen haar en de familie. Nu stuurt ze mij niet eens een kaartje meer voor mn verjaardag/andere dingen :\

Vriendinnen die je laten vallen..

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 02:38

Het ergste thja dat houd ik liever prive, verder roddels.leuk pubers.. Ik mag me handen dichtknijpen verder heb ik gelukkig niks ernstigs meegemaakt

wilweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 06:23

het allerergste houd ik ook prive hoor haha

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:31

Pfff wat komen hier vreselijke dingen voorbij...
Even een virtuele knuffel voor iedereen, jullie zijn het waard dames! :+:
Afbeelding

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:38

Mijn stiefmoeder die me uitschold als ik daar eens per 2 weken een weekendje was, en mijn vader die het altijd voor haar opnam. Wij (mijn zusje en ik) zaten inderdaad fout, zij had gelijk. Als ik bijvoorbeeld 's morgens beneden kwam en vergat goedemorgen te zeggen pakte ze me bij mijn bovenarm en schudde me door elkaar schreeuwend dat mijn moeder waardeloos was en me niet kon opvoeden en dat ik niet op eten hoefde te rekenen als ik zo doorging de rest van de dag. Ik was toen een jaar of 7 oud en ik ben autistisch dus dat hakte er altijd goed in die uitbarstingen.
Mijn vader ontkende ook altijd dat ik autisme heb, autisme bestaat niet volgens hem.
En 4 jaar terug heb ik een knallende ruzie met mijn vader gehad, ik had op hyves gezet hoe ik me voelde over de situatie met mijn vader rondom mijn slagen voor mijn MAVO dat jaar. Die avond belde hij op dat ik geen leugens op het internet mocht zetten en dat hij altijd alles voor me heeft gedaan en dat ik een ondankbare dochter was.

Voor mijn ouders waren gescheiden waren mijn vader en ik 2 handen op 1 buik, en daarna is het elk jaar slechter geworden. Op mijn 15e heb ik het contact verbroken en ik heb gewoon dagen dat ik daar echt verdriet om heb, want ook al gedraagt hij zich als een klootzak.. hij blijft mijn vader :'(

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:43

franka75 schreef:
Ach er is bij mij ook zart gebeurd maar denk niet dat ik dat op internet zet

Ja inderdaad.

Nou ja ik ben in mn korte leventje zo lang gepest geweest, heb ook EMDR moeten doen en alles omdat ik 2 jaar lang ( !! ) een trauma had. Nu geen overdreven opgekropte paniek, of nachtmerries meer maar mén de boosheid blijft.