het laatste jaar is er nog niets misgegaan ! helemaal niets !
ik krijg nochtans zo'n 100 pakketjes in een jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vooral bij de laatste ben ik even uit mijn pan gegaan. Bij wie zit de fout nou?
kimberley82 schreef:Hier hebben we wel een geweldige bezorger van post.nl... Scheelt dat het al jaren dezelfde is.
Ik denk dat wij gemiddeld 3 pakketjes per week binnen krijgen aan huis en nog nooit wat mis gegaan!
Altijd netjes tussen 11:00 en 13:00 en ben ik er niet dat ligt het droog in de stal of bij de buurvrouw.
Volgens mij werkt post.nl vooral met zogenaamde ZZP-ers... Dus ieder persoon met een busje die zich zelfstandige noemt
kan voor hun gaan werken. Dan moet jij maar net mazzel hebben of jij een goede treft of niet.
Vroeger was het nog een echt beroep... Waar door een fatsoenlijke sollicitatie geselecteerde persoon zijn gezin mee kon onderhouden.
Nu moeten ze ik weet niet hoeveel pakketjes afleveren willen ze er wat aan verdienen en uit de kosten komen.
Moeten ze 2 x aan jouw deur komen omdat je er niet bent dan kost jij hun zelfs geld!
Niet om het goed te praten, maar dan werken ze wel in de hand dat bezorgers je het pakketje zowat toegooien en wegwezen
of het ergens dumpen rond je huis om er maar vanaf te zijn.
Post.nl is gewoon kapot bezuinigd en gemanaged. Door al die mooie hoge heren die het zo goed weten.
Verantwoording nemen voor de fouten die een bedrijf maakt is er al helemaal niet meer bij.
Dan ligt het aan jou of de verzender, maar nooit aan hun.
Sandyislief schreef:Post NL is een grote paasei. laatst was er bij ons een pakket niet aangekomen, dus wij bellen, werd er verteld dat we ervoor getekend hadden en het dus gewoon bezorgd was, dat wilden wij erg graag zien natuurlijk. Bleek dat de bezorger zelf had getekend namens ons en pakket was pleite. Het stomme alleen was dat hij had ondertekend met een fout in onze achternaam waardoor het natuurlijk compleet ongeloofwaardig was haha. Wij kregen een hoop excuses en blabla en geld voor onze bestelling maarja ik had liever gewoon mijn pakket gehad! Ik neem aan dat diegene ook ontslagen is
,dat is wel eens anders geweest helaas.
,ik zou vandaag 2 pakketjes geleverd krijgen,zit dus al die tijd zowat voor het raam mét zicht op onze brievenbus maar géén bezorger gezien!
haha)

Hij wil zijn tijdschrift gewoon lekker op de luie zondagochtend lezen...
Rytir schreef:Mijn postbode van post nl ben ik de laatste tijd niet heel tevreden over. Mijn vriend krijgt iedere week een tijdschrift. Deze kwam altijd op donderdag. Nu komt het regelmatig op de dinsdag erop of soms zelfs op zondagavondHij wil zijn tijdschrift gewoon lekker op de luie zondagochtend lezen...
Mijn pakket bezorger van postnl is de allerbeste!Ooit stond mijn telefoonnummer op het pakket en sindsdien belt hij mij gewoon op als ik er niet ben om te vragen wanneer hij het beste kan langskomen. Top!

*
Vroeger was je ambtenaar als je bij de post werkte. Nu wordt je tot het bot toe uitgekleed.