Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het scheelt waarschijnlijk dat het op het MBO was, dat ik er volkomen open over was en hij zéér degelijk.
RedPassion schreef:De laatste reacties geven wel aan dat 'onmogelijke' relaties vaker onmogelijk worden gemaakt door de omgeving dan door de personen in de relatie zelf.
Dat doet de buitenwereld niet voor je, daar kies je zelf voor.bromfiets schreef:FirebirdM: Moeilijk zekerDat was ook de reden dat het een aantal keer uit is gegaan, zodra ik te dichtbij kom met m'n huisje-boompje-beestje gaat zijn muur omhoog en stoot hij me af. Daar rende ik letterlijk gillend door weg...
Aan de andere kant is hij een van de weinige, zo niet de enige, die me onvoorwaardelijk accepteert en bij hem kan ik écht mezelf zijn. De liefde is er niet voor niks, we kunnen met elkaar lachen, huilen, lol maken, maar ook serieuze gesprekken voeren (zolang het maar niet over gevoel gaat). En ik kom hoe dan ook steeds weer bij hem uit
Tof!
Als dat wel zou gebeuren denk ik dat hij me gewoon voor zou stellen. Het is ook geen kwestie van iemand voor de gek houden, hij kan moeilijk over zichzelf praten dus uit zichzelf zal hij het niet vertellen en zijn vrienden vragen er niet naar omdat de meeste van zijn vrienden hem vooral als praatpaal gebruiken. Als het recht aan hem gevraagd wordt zal hij me zeker niet verzwijgen 

Varekaj schreef:Nee, het is net de eerste die altijd staat te roepen dat je open minded moet zijn, niet afhankelijk worden van je partner en dergelijke. Op school vonden ze het net super dat ik een partner heb die zelf vaak weg is, net omdat die daar veel minder problemen om maken dat hun wederhelft ook naar het buitenland gaat.
Onlangs vroeg iemand of je als huisvrouw ook mee kan naar het buitenland. Dat kan inderdaad, ook voor de kids wordt dan alles door het bedrijf in orde gebracht. Die zei gelijk "dan eis ik wel dat we naar een warm zonnig land gaan met personeel in dienst". Volgens mij heeft die teveel soaps gekeken
Ik ben ook zo'n bio-sport type en dan mijn man die het liefste geld uitgeeft als Mozart
Je ziet mensen altijd verschrikt kijken als ze zijn ID in handen krijgen, die is ginds immers uitgegeven door de Belgische ambassade, maar het staat er wel op als verblijfplaats. Varekaj schreef:Altijd lachen als je dan even aangeeft "is de rimboe van Argentinië ook goed? Of onder een sluier in de Verenigde Arabische Emiraten?"
Lieveli: De domicilie van mijn vriend staat momenteel ook nog in Saoedi-ArabiëJe ziet mensen altijd verschrikt kijken als ze zijn ID in handen krijgen, die is ginds immers uitgegeven door de Belgische ambassade, maar het staat er wel op als verblijfplaats.
Wat mag ik verstaan onder uberbiologisch? Biologisch eten kan ik er uit afleiden, of gaat het verder dan dat?
Moest ik de paarden niet hebben, ik zou ook gewoon meegaan op getrouwde basis tot de kinderen 3 zijn en naar de kleuterschool moeten. Vanaf dan zou ik ze ook gewoon in België op school willen hebben, ten laatste in het 1e klasje van het lager onderwijs als ze 6 zijn.
) herbruikt ALLES en vertelt mij elke dag, de hele dag, hoe slecht wifi is voor het lichaam, wat suiker met mijn lijf doet, dat ik mijn afval moet scheiden etc etc.
Alleen de supermarkt ontbreekt