Rijles nemen, 10 daagse of toch maar normaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Je moet gaan voor het

normale
61 (66%)
10 daagse
31 (33%)

Totaal aantal stemmen: 92

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:29

Prima toch. Wat is dan het probleem dan? Dan hoort ts vanzelf wel of het wat is voor d'r.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:06

Rebel_Jits schreef:
Fira schreef:
Ik lees ook even mee!
Wilde eerst in twee weken mijn rijbewijs halen, alleen volgens mijn ouders is dat te intensief.
Het nadeel hiervan is dat je het niet meemaakt om in het donker te rijden en in barre sneeuw/ijzel omstandigheden.

Je rijdt met rijles niet in barre sneeuw/ijzel omstandigheden. Dan blazen ze de boel af en mag je het een andere keer weer proberen.

mijn eerste rijles was in een sneeuwbui die uitliep op een sneeuwstorm :D gewoon doorkachelen (ik leste in een rav4, scheelt misschien ook wel)

maar ik heb een tiendaagse gedaan en ben destijds niet geslaagd, ik miste echt tijd tussen de lessen om alles lekker te laten bezinken, toen ik na die tiendaagse gewoon 1 a 2 keer per week ging lessen bleef alles veel fijner hangen :)
het moet je gewoon liggen

edit: vind het advies van Sammie wel een goeie trouwens, gewoon 1 a 2 lesjes doen om samen met de instructeur in te schatten of een snelcursus wat voor je is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:17

LZP -> HTT

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 10:36

De meningen lopen erg uiteen, Sammie jou tip vind ik een hele goeie ! :) Nog meer mensen die willen reageren?

Nynke1

Re: Rijles nemen, 10 daagse of toch maar normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:23

Volgens mij kan je beter wat doen met de ervaringen van mensen die het ook daadwerkelijk zelf gedaan hebben...... Ik weet niet wanneer je nieuwe studie precies begint, maar ik denk wel dat je eerdaags een keuze moet maken, anders kan je voordat je studie begint niet meer afrijden straks.