Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Liess__ schreef:Hier in de buurt blijft het bij de fris-feesten niet bij schuren hoor. Het broertje van mijn vriend is 12 en die doen tegenwoordig aan 'bekken' en 'daggeren'.
Mocht je niet weten wat dat is, kijk even op YouTube.
woon 20 km vanaf Amsterdam. xSlvna schreef:Ik speelde toch echt nog met de babyborn en niet met een paal tot mijn 12/13e, erna werden de babyborns vervangen door computer spelletjes en vanaf 15 werd het eens voor de grap 'sexy dansen', en geloof me, ik heb niks gemist in de jaren hiervoor, echt niet![]()
Ging zelf ook iedere maand naar de kinderdisco, maar er werd door mijn vrienden wel flink gezopen voor we binnen gingen, ik heb één keer een slok geproefd en ben altijd nuchter gegaan, wederom niks gemist, super geamuseerd.
Waren ook zat meiden die meer makeup droegen dan ik nu doe, sletteriger gekleed zijn dat ik op zomerse feestdagen (korte broek + hakken = no go...) en dan begin ik nog niet over hun manier van dansen, worden zeker gelijk aangenomen als ze ergens op p(r)oef mee draaien![]()
Vind het iets van, nahja zwakte, heb het zelf nooit nodig gehad om 'voor de lol' te zuipen, of 'voor de lol' sletterig te doen
Edit: Hier zag je waar je ook keek wel schurende koppeltjes, bekkende (echt overdreven) stelletjes ... en dan was iedereen onder de 15...
het is te laat op de avond om dat niet dubbel te lezen
maikeltje schreef:Nou inderdaad.. Ik ben ook ooit weleens naar zo'n "disco" geweest, maar dat was eens een nooit meer. Wat vond ik het een saaie bedoeling zeg, die beveiliging vond ik ook echt vreselijkLiess__ schreef:Ik woon niet in een dorpwoon 20 km vanaf Amsterdam.
Ik ben als moeder wel blij om in een dorpje te wonen als ik dat allemaal zo lees
Net een gevangene die even mocht luchten. Maar het initiatief vind ik wel heel leuk, overigens is het niks nieuws, want in de tijd van mijn moeder was het er ook al.
unihorses schreef:xSlvna schreef:Ik speelde toch echt nog met de babyborn en niet met een paal tot mijn 12/13e, erna werden de babyborns vervangen door computer spelletjes en vanaf 15 werd het eens voor de grap 'sexy dansen', en geloof me, ik heb niks gemist in de jaren hiervoor, echt niet![]()
Ging zelf ook iedere maand naar de kinderdisco, maar er werd door mijn vrienden wel flink gezopen voor we binnen gingen, ik heb één keer een slok geproefd en ben altijd nuchter gegaan, wederom niks gemist, super geamuseerd.
Waren ook zat meiden die meer makeup droegen dan ik nu doe, sletteriger gekleed zijn dat ik op zomerse feestdagen (korte broek + hakken = no go...) en dan begin ik nog niet over hun manier van dansen, worden zeker gelijk aangenomen als ze ergens op p(r)oef mee draaien![]()
Vind het iets van, nahja zwakte, heb het zelf nooit nodig gehad om 'voor de lol' te zuipen, of 'voor de lol' sletterig te doen
Edit: Hier zag je waar je ook keek wel schurende koppeltjes, bekkende (echt overdreven) stelletjes ... en dan was iedereen onder de 15...
![]()
maar eh, wat is er mis met een korte broek en hakken?
bijv. ook, als ze mijn bh zien, vinden ze het sletterig, maar op het strand loop je in bikini, nu bedek ik nog een deel, dus eigenlijk veel netter... waarom is ondergoed niet oke, maar bikinis wel?
Droogneuken op een podium tussen alle mensen.. Zoveel mogelijk jongens af gaan. Mijn hemel. 
xSlvna schreef:unihorses schreef:
![]()
maar eh, wat is er mis met een korte broek en hakken?
bijv. ook, als ze mijn bh zien, vinden ze het sletterig, maar op het strand loop je in bikini, nu bedek ik nog een deel, dus eigenlijk veel netter... waarom is ondergoed niet oke, maar bikinis wel?
Bikini's draag je omdat het te warm is om meer aan te hebben, ook is het wat onhandig met zwemmen en bruin worden, om met een (niet doorschijnend!) shirt en een broek te lopen, zwemmen, zonnen, zweten...![]()
Vond die eerste zin zelf ook fout, maar had gehoopt dat ik de enige was. Wat mis is met een korte broek en hakken? Sorry, maar dat vind ik nu écht 'prostituee' uitschreeuwen, vooral in de winter/als het buiten koud is. Kom op zeg, overdrijven is ook een vak, ga dan gelijk naakt.
Ik heb het verder over hakken van 8+ cm, vaak zelfs 14 cm (plateau...) bij die kinderen, kom op zeg hoe kun je als ouder je kind zo naar buiten laten?
8 + dat zijn me laagste
draag altijd hakken. en dan ook vaak 15,16 cm ja... met een rokje
kort. maar niemand die weet dat ik daar nog gewoon een korte broek onder draag
unihorses schreef:xSlvna schreef:
Bikini's draag je omdat het te warm is om meer aan te hebben, ook is het wat onhandig met zwemmen en bruin worden, om met een (niet doorschijnend!) shirt en een broek te lopen, zwemmen, zonnen, zweten...![]()
Vond die eerste zin zelf ook fout, maar had gehoopt dat ik de enige was. Wat mis is met een korte broek en hakken? Sorry, maar dat vind ik nu écht 'prostituee' uitschreeuwen, vooral in de winter/als het buiten koud is. Kom op zeg, overdrijven is ook een vak, ga dan gelijk naakt.
Ik heb het verder over hakken van 8+ cm, vaak zelfs 14 cm (plateau...) bij die kinderen, kom op zeg hoe kun je als ouder je kind zo naar buiten laten?
8 + dat zijn me laagste
![]()
niks aan het handje dus. en in de disco is het vaak heel warm. vanavond zou er schoolfeest zijn, zou ik ook in een kortebroek en hemd gaan hoor. anders zweet je de pan uit ( en ja, dat hemd is dan doorschijnend , ik vind dat wel kunnen )
en ik vind me zelf erwoon netjes uitzien. en loop niet naakt hoor....
Geryon schreef:unihorses schreef:
8 + dat zijn me laagste
![]()
niks aan het handje dus. en in de disco is het vaak heel warm. vanavond zou er schoolfeest zijn, zou ik ook in een kortebroek en hemd gaan hoor. anders zweet je de pan uit ( en ja, dat hemd is dan doorschijnend , ik vind dat wel kunnen )
en ik vind me zelf erwoon netjes uitzien. en loop niet naakt hoor....
Een kort broekje, een doorschijnend hempt. Doe je daar ook hakken onderaan? Het is maar welk beeld je wilt schetsen voor anderen
https://www.google.nl/search?hl=nl&site ... B190%3B190 zo, en dan met spijker schouders... en dan een korte broek en hakken... waar gaan jullie dan in uit? lange broek? dat zou ik niet vol houden , het is daar binnen 40 graden of meer 
unihorses schreef:Geryon schreef:
Een kort broekje, een doorschijnend hempt. Doe je daar ook hakken onderaan? Het is maar welk beeld je wilt schetsen voor anderen
jup. .. . maar hij is maar voor de helft doorschijnendhttps://www.google.nl/search?hl=nl&site ... B190%3B190 zo, en dan met spijker schouders... en dan een korte broek en hakken... waar gaan jullie dan in uit? lange broek? dat zou ik niet vol houden , het is daar binnen 40 graden of meer
(leuke top!)
Niks mis met een korte broek. Ook niet met hakken, of met half doorschijnende shirts. Maar dat allemaal gecombineerd, doet je erg goedkoop lijken vind ik.