Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 12:42

Ja idd, reageren op andere blogs met hetzelfde onderwerp, veel mensen volgen, veel tags gebruiken..

Ik ben eergisteren voor het eerst via google gevonden door iemand!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:07

Ik ben vorig jaar ook een blog begonnen omdat ik niet meer wist waar ik mijn inspiratie materiaal bij elkaar kon houden. Een blog leek mij toen een mooi idee, en zo is mijn blog een soort van dropbox geworden van plaatjes, kunst, muziek en mode dingetjes.
Ik plaats als ik inspiratie heb maar ik probeer wel regelmatig wat te posten, niet dat er 3 maanden niks op komt bijvoorbeeld.
Veel blogs zijn leuk vanwege de vele verhalen en stukken tekst, mijn blog is meer visueel. Veel plaatjes/afbeeldingen en weinig tekst :)

Als je mijn blog wilt bekijken moet je even op het linkje in mijn onderschrift klikken!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:23

Mooie blog _vivi_ !

Volg je ook nu op Bloglovin :)

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:10

Door dit topic heb ik besloten om een blog te beginnen, over de concerten en festivals die ik bezoek. Vanwege vakantie is mijn eerste concert alleen pas in september. Als ie tegen die tijd online is, post ik hier wel een linkje :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:48

Moondust, ben benieuwd naar je blog. Wij delen ongeveer dezelfde muziek smaak :D

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:50

Ik blog ook, voornamelijk over mijn reizen (1 van mijn favoriete bezigheden) en in het Engels omdat min familie in het buitenland het ook graag wil volgen. De ene keer blog ik meer dan de andere maar als ik op reis ben probeer ik zo vaak mogelijk te updaten. Omdat ik door een crash opnieuw heb moeten beginner staan nog net alle reizen er terug op maar dat komt in de toekomst vast wel weer (als ik tijd heb)
http://she-travels.net

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:54

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 09:49

Mooie blog Fair! Volg je gelijk even via Google Friend ConnecT!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:21

Wat leuk allemaal zeg! Heb een aantal blogs gezien en het ziet er professioneel uit :) ik ben een hobby breier en vind het leuk om op aanvraag te breien, nu wilde ik hiervoor wel een site beginnen maar daar moet je dan weer voor betalen en dat is eigenlijk niet de bedoeling, misschien moet ik dan ook maar een blog beginnen :D welke site zouden jullie me aanraden? Ik zie hier bloglovin staan? Maar ook wordpress? Is er verschil? Help? :P :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:58

Ik doe het zelf met weebley en dat is erg makkelijk, je kan er ook gewone site's mee maken.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 16:40

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 16:45

In eerste instantie ben ik eind 2012 gaan bloggen voor mijn opleiding Journalistiek en dit heb ik vastgehouden. Mijn blog ging in het begin die-hard over het Songfestival, met diepe onderwerpen. Ik startte mijn blog met het idee om de deur naar het festival op een kier te zetten [wat volgens sommigen is gelukt en het werd ook gewaardeerd].

Ik heb een aantal mensen geïnterviewd en het was voor mij heerlijk om er op zo'n manier mee bezig te zijn, ik kon mijn gedachten kwijt, zonder mensen aan hun kop te zeuren over het Songfestival. Mensen werden een beetje gek van me.

Nu post ik berichten van precies honderd woorden over kleine dingen die een verband met het Songfestival hebben. Of eigenlijk helemaal niet en dan maak ik zelf die brug wel. Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb gepost, maar nu ik weer in wat rustiger vaarwater ben beland, wil ik het bloggen ook weer gaan oppakken. Voor de geïnteresseerden: dit is mijn blog: Ingmar van Bloois.

Wordpress vind ik zelf erg prettig werken, ik denk er ook niet over na om op een andere website verder te gaan eigenlijk. Dit komt ook omdat het verplicht was om het blog op Wordpress te maken.

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 16:47

I love blogs! :)
Ik heb er ook eentje, geen nieuwe post iedere dag maar gewoon wanneer ik iets met de wereld wil delen. :) Voornamelijk paard gerelateerd en veel van het afgelopen jaar als working student in Florida {:}

http://www.that-show-jumping-girl.blogspot.com

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 19:28

Wordpress is een heel fijn progamma om mee te werken, ook heel duidelijk! Bloglovin is een progamma waar je blogs kunt volgen..

Unbeatable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:33

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:02

Ik heb me nu via Google aangemeld met het idee dat je daar kunt bloggen maar volgens mij kan dat niet :') :z . Ik zat te zoeken op Google en dan breien blog maken en ik kwam veel blogspot.com tegen, iemand hier ervaring mee? En ik ga me maar eens verdiepen in wordpress.. :o?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:11

Ik ben een blog begonnen die ik heel moeilijk vind, ik moet namelijk regelmatig op de foto (wat ik vre-se-lijk vind :+ ). Ik test elke maand een manier van diëten + een workout dvd uit en maak om de 10 dagen foto's van mijn voor- of achteruitgang :) URL in m'n OS.

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:40

Ik kon niet meer wachten, ik heb via wordpress ook een blog gemaakt :D nu eerst alles even uitvinden :+ mijn blog is jeltsjeboltsjebeltsje.wordpress.com

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:06

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:18

Bij Wordpress kan je een knop/widget toevoegen waardoor mensen je kunnen volgen.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:28

@Fair: via bloglovin heb ik een lijst met mijn favo blogs... Erg handig omdat je steeds een update krijgt van de nieuwste blogs.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 14:45

Ik ben nu bezig om mijn blog om te zetten in bloglovin, kijken hoe dat werkt.

Haha en ik snap er helemaal niets van :')

Ben nu wel een andere blog gestart.
http://geerteprocee.blogspot.nl/

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 16:42

En je kunt via Google Friend connect (als je via Blogger blogt) ook iemand volgen! Maar Bloglovin' is het makkelijkste! :)

Vind het ook altijd leuk om mensen te volgen! Beetje kijken wat hun stijl is van schrijven en doen!

Zo, net weer een lekkere impulsieve post gemaakt :'): http://mrd0rk.blogspot.nl/2013/07/stop- ... iende.html

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:18

Maar even een vraagje bij bloglovin wil je je eigen blog aanmelden hoe doe je dat want als ik hem zoek via my blog en dan claim blog dan zegt hij dit.
Citaat:
In some blogs it's necessary to put the code in the top of the blog post

wat moet ik hiermee??

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:20

Je moet dan even naar een blogpost gaan, op HTML klikken en bovenin die code plakken en je post opslaan. Dan kun je je blog claimen, als dat ok is kun je die code weer verwijderen :)