lifaya schreef:wat ik wel heb gelezen is dat élk gezicht en personage wat in je droom voorkomt je minstens 1 x in je leven moet hebben gezien
ik droom vaak over mensen die ik al eeuwen niet gezien hebben en die ook nooit een belangrijke rol in m'n leven gespeeld hebben ofzo. Die zijn er dan gewoon ineens. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vrijwel niet droom, of in elk geval, 's morgens niet herinner. Terwijl ik periodes had dat ik me elke ochtend wel een droom kon herinneren. Soms wel meer dan een per nacht. 
zo vermoeiend...
Dat was wel raar. Hoewel... niet zo raar als moordlustige zakjes sla!
). Opeens kraakte de grond en schoten er overal bomen omhoog. Terwijl ik al die bomen bewonderde - want mijn god, wat waren het prachtige bomen! - begon er zomaar ineens fruit aan te groeien. De lekkerste aardbeien, perziken, meloenen, en gekke paarse vruchten kwamen zo overal te voorschijn. Ik probeerde het fruit te plukken, maar terwijl ik er naar keek en er van plukte werd het fruit steeds groter en groter, tot ze allemaal zo groot waren als pakweg een mensenhoofd. De stukken fruit begonnen te glinsteren als diamanten, en ik werd helemaal omgeven van de schittering van al dat moois. Terwijl was ik gretig aan het plukken en proefde ik van al het fruit - zo'n lekker zoet en sappig fruit had ik nog nooit gegeten! Ik was intens gelukkig in die idyllische setting, en de droom was zo realistisch dat ik er 's ochtends naar van was.
Ik heb maar naar mijn onderbewuste geluisterd.
geen idee wat ik met die dromen aan moet vangen!
zo'n belahcelijke dromen.