bigone schreef:Ts, prima dat je niet ingaat op mensen die zeggen dat je moet zorgen van deze huurder af te komen, echter, ergens in dit topic geef je aan bang te zijn dat het een keer fout gaat mbt gedrag van de huurder met betrekking tot zijn autorijden, wil je het dan zover laten komen? Dat kabeltje is wel het minste probleem wat je daar hebt denk ik zo. Je kinderen aanpakken, gevaarlijk rijgedrag, me dunkt, daar zou ik me veel meer zorgen om maken.
Lieve schat geloof me als het MIJN huurder was had hij al lang zijn spullen kunnen pakken. Echter heb ik daar dus niks over te zeggen.
Weet zeker als hij echt moeilijk gaat doen mijn zwager echt wel ingrijpt, vooral met alle bewijzen die we hebben verzameld.
Maar eerst maar eens afwachten wat hij met het geld gaat doen. Boras schreef:Wil je hem afsluiten, doe dat dan wel in de periode april tot oktober.
Anders krijg je daar problemen mee.
Ik zou niet voor de lieve vrede met deze meneer mee gaan. Grenzen stellen kan een hoop ergernis in de toekomst voorkomen. De WA verzekering inschakelen zou ik dus ook niet doen. Helemaal niet als je een eigen risico hebt.
Meneer uitnodigen voor een persoonlijk gesprek, de kids even sorry laten zeggen en het daarbij laten als het verhaal in elkaar blijkt te steken zoals hier omschreven is.
advies inwinnen zal geen kwaad kunnen toch bij de WA verzekering? en gas afsluiten gaat sowieso niet lukken er zit nl geen tussenmeter in. En buiten dat. dan ben ik zelf ook verkeerd bezig. En om te voorkomen dat er dingen gezegd worden die niet kloppen wil ik correct blijven.
Kinderen wil ik hier net meer mee belasten, die hebben 3 weken geleden hun portie wel gehad. wanneer hij ons toen gemeld had wat er was gebeurd dan hadden ze echt wel sorry moeten zeggen. denk dat die van 4 niet eens weten waar het over gaat? als ik ze NU sorry zou laten zeggen.
Vind het overigens wel heel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zo over hem denkt. en ben ook blij dat iedereen met tips komt. Echter moet ik natuurlijk wel een beetje nadenken. het woongenot van vrijaf wonen is me ook wat waard en wil niet steeds moeten denken aan wat de buurman nu zou kunnen gaan bedenken. (weet niet of hij dat doet hoor)