Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lisa_H schreef:Oké dus ik moet gewoon de gemeente bellen en vragen om een duidelijke aanduiding dat het een oprit is
, het probleem is dat jullie gewoon geen actie hebben ondernomen om dat plek als NP aan te laten merken, om zo vrij jullie oprit vrij te kunnen houden. En dit is het gevolg daar van .... Lisa_H schreef:Wij hebben in onze wijk de ongeschreven regel dat we niet bij elkaar voor de deur staat, nu is deze persoon hier vorige maand komen wonen en zij houd zich er niet aan. Ik vind dat heel moeilijk te begrijpen, je ziet de oprit. Je ziet dat er iemand woont, dan denk je toch na?
En mijn moeders auto staat op ons erf ja
Dreamybol schreef:Daarnaast zou ik ook gewoon 'de muts' kunnen zijn die parkeert zoals op jouw foto, uit niets blijkt namelijk dat ik dan een oprit blokkeer.
Lisa_H schreef:@Tigra_
Ik ga zo inderdaad even naar het hofje naast ons huis en overal aanbellen (tot ik de eigenaar tref) met uitleg van de situatie en de vraag of ze haar auto alsjeblieft zou willen verzetten. Maar ik wil even wachten tot na het eten.
Lisa_H schreef:Ik ga niet eens moeite doen om mijn reden hier tig keer uit te leggen 1x, ik heb een dubbele hernia en kan geen zware spullen tillen. Ik kan er niet goed langs met mijn boodschappen want ze staat tegen de bosjes geparkeerd en ik kan mijn auto niet tot 2 meter van de voordeur af parkeren. Prima dat jullie mij lui vinden, dat moeten jullie weten. Ik weet dat het niet zo is, als ik er niet langs had gemoeten met mijn zware boodschappen dan had ze daar best mogen staan.
En verder, het is nooit eerder nodig geweest om dit aan te geven bij de gemeente. Dus dit ga ik morgen meteen doen, al zijn ze hier op zaterdag niet bereikbaar dus zal ik moeten wachten tot maandag