Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:04

Joh, John (mijn vriend) die is lomp/grof... Maar wat denk je met al die mannen onder elkaar? Krijg je echt geen subtiele gentlemans van hoor := Hij probeert wel een echte heer te zijn, maar dat gaat vaak zodanig fout waardoor hij alleen maar lomper word _O-

Hij doet me ook wel eens per ongeluk pijn omdat hij zijn eigen krachten niet bepaald kent en dus heel de week met millitairen en rugby kerels optrekt... Wil hij me een speels zetje geven, smijt hij me praktisch tegen een muur :')

Bedenk natuurlijk wel dat een uitzending iemand enorm kan veranderen... Mijn oom heeft er genoeg gedraait, je merkt gewoon verschil in karakter en persoonlijkheid.

NikkivanOlst

Re: Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:05

Ik weet niet wat zijn vak is binnen het leger trouwens?

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:07

Ik zou dr niet aan beginnen, als hij in de "verover" fase al zo weinig moeite voor je doet zal dat alleen nog maar afnemen naarmate de buit binnen is.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:08

Ik heb nog steeds het groffe gedeelte niet meegekregen.
´Ik ben niet in de stemming om je nu te zien´ is niet heel tactvol verwoord, maar wel heel eerlijk.

Ik zou dus inderdaad gewoon om duidelijkheid vragen. Mannen vallen subtiele hints niet altijd op en zelf zijn ze ook niet al te subtiel :+

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:10

Sassol schreef:
´Ik ben niet in de stemming om je nu te zien´ is niet heel tactvol verwoord, maar wel heel eerlijk.

Ik zou dus inderdaad gewoon om duidelijkheid vragen. Mannen vallen subtiele hints niet altijd op en zelf zijn ze ook niet al te subtiel :+

Mannen kennen het woord 'subtiel' meestal gewoon niet... :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:11

Ik snap niet zo goed waarom je al deze moeite doet voor iemand die dat niet voor jou doet.
Er zijn zoveel leuke mannen, waarom beginnen aan een die niet eens aardig tegen je doet (of soms wel)

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 22:12

Hij is Majoor oid, kan er soms zelf niet helemaal aan uit wat hij nu juist doet / is.

Ik kan me goed vinden in jou reactie visibreteam, heb inderdaad het gevoel dat al die mannen hem niet bepaald gevoelig maken.

Echter laat ik ook niet met mijn voeten spelen, of althans, dat ga ik toch proberen!

Kan zo niet even iets grof bedenken, weet wel dat er een moment was waarop de tranen me in de ogen sprongen. Ben echter goed in het vergeten van zulke dingen. Wie weet na morgen wel meer groffe verwoordingen

Waar ik wel even van verschoot was ook zijn reactie op het feit dat er vannacht in mijn auto was ingebroken, daar antwoorde die doodleuk op dat ik perse in een bos wil wonen. Is nu niet grof, maar stond wel even met mn mond open!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:14

VisibreTeam schreef:

Had het laatst nog: Ik al 3 weken elke maandag oogcontact met een leuke jongen. Dus ik uiteindelijk m´n moed bij elkaar geraapt, z´n nummer gekregen om ´s avonds een berichtje te ontvangen: heb het er met mijn vriendin over gehad en die vond het niet zo cool... denk dat ik het gemisinterpreteerd heb.

Eeh ja, dat denk ik ook! Wel ontzettend schattig naief van hem, zag het al voor me. Komt thuis: ´ schatje, heb me nu toch een aardig meisje ontmoet, gaan binnenkort eens leuk afspreken :D ´

Teleurgesteld als ik was kon je me oprapen van het lachen :+

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:17

Hahahaha geweldig Sassol _O-

Tsja, bedenk wel wat millitairen meemaken... De mijne heeft nog geen enkele uitzending gedraait, maar al wel wat heftige dingen meegemaakt waardoor ze gewoon heel raar uit de hoek kunnen komen. Daarnaast is het een binnenvetter dus als ik dan in zijn ogen 1 keer teveel zeur krijg ik de volle lading. Maar aan de andere kant, hij is zo trouw als een hond, bedoelt het verder altijd goed en heb het super met hem. Het is denk ik maar net wat bij je past en wat voor leven je in wil gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:18

VisibreTeam schreef:
Sassol schreef:

Dat is maar net wie je treft, ik heb een hele lieve, zachtaardige maar stoere vriend. En die is echt wel subtiel hoor. Het is maar net als vrouw wat je prettig vind en wat je accepteert.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:19

Def schreef:
Ik snap niet zo goed waarom je al deze moeite doet voor iemand die dat niet voor jou doet.
Er zijn zoveel leuke mannen, waarom beginnen aan een die niet eens aardig tegen je doet (of soms wel)

dat snap ik dus ook niet goed waarom ts zoveel moeite doet voor die gozer die kennelijk alleen intresse in haar heb als hij zin heeft in een snelle wip omdat ts zo makkelijk hapt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:23

NathalietjeB schreef:
Def schreef:

dat snap ik dus ook niet goed waarom ts zoveel moeite doet voor die gozer die kennelijk alleen intresse in haar heb als hij zin heeft in een snelle wip omdat ts zo makkelijk hapt

He getsie wat een vieze aanname weer. Ts hapt helemaal niet makkelijk, ze heeft hem nog niet vanuit horizontale positie bekeken en volgens mij is ze verstandig genoeg om dat ook niet zo snel te doen.

En misschien is hij helemaal niet per definitie uit op seks maar gewoon een beetje onaardig.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:23

Ik vind die reacties over 'snelle wip' 'makkelijk happen' echt nergens over gaan? Misschien bedacht dat die jongen niet zo handig is in het omgaan met vrouwen en TS misschien ZELF de hele tijd aangeeft dat de jongen niet aan haar zit of die intentie niet heeft?

Heeft hij die intentie wel, dan lijkt me dat TS dat zelf best aan ziet komen en er dan alsnog een punt achter kan zetten? Het is niet *poef* kleren uit en 'oh nee' hoor :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:24

NathalietjeB schreef:
Def schreef:

Ik denk dat als jij zelf ook geïnteresseerd bent in een snelle wip, dat het prima kan. Dan zit je op hetzelfde level toch.
Maar als jij het als relatiemateriaal ziet, mag je mijns inziens toch op z'n minst verwachten dat iemand interesse in je toont en aardig tegen je is.
Natuurlijk hebben militairen van alles meegemaakt, maar dit is echt geen excuus voor banketstaaf gedrag hoor.
Iemand die je tranen in je ogen laat schieten, lijkt mij niet echt relatiemateriaal..

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:38

VisibreTeam schreef:
Hahahaha geweldig Sassol _O-

Tsja, bedenk wel wat millitairen meemaken... De mijne heeft nog geen enkele uitzending gedraait, maar al wel wat heftige dingen meegemaakt waardoor ze gewoon heel raar uit de hoek kunnen komen. Daarnaast is het een binnenvetter dus als ik dan in zijn ogen 1 keer teveel zeur krijg ik de volle lading. Maar aan de andere kant, hij is zo trouw als een hond, bedoelt het verder altijd goed en heb het super met hem. Het is denk ik maar net wat bij je past en wat voor leven je in wil gaan :)

Haak ik toch ff op in.
Is persoonsgebonden hoe een militair omgaat met zijn ervaringen. Sommigen kunnen er 'last' van krijgen en er gedragsverandering door tonen. Sommigen zetten het van zich af.

Is maar net hoe je er mee omgaat. In mijn werk krijg ik ook met veel uiteenlopende casussen te maken. Ik merk dat ik het van me af zet terwijl een directe collega het mee naar huis neemt.

On topic: ts, ik zou hem vragen wat ie van je verwacht. Weet je meteen waar je aan toe bent en of je daar zin in hebt.
Hij komt wel een beetje bot over. Ongeïnteresseerd. Vraag is of jij daarvoor warm wilt lopen of dat je naar iets anders opzoek bent.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:49

Ik vind sommige reacties hier wel erg overdreven hoor.
Hoe kunnen wij nu weten hoe die jongen precies in elkaar zit door enkel de smsjes van TS te lezen?
Mijn vriend kan soms ook erg bot ( en verkeerd verwoord) terug sturen maar dat is meestal helemaal de bedoeling niet.

TS , doe wat je zelf denkt dat het beste is. Het is jou leven en jou beslissingen. Wij kunnen je enkel onze mening geven maar verder is het aan jou om te beslissen of je verder wilt gaan met deze jongen of zegt van "ja doei".

Ergens is er waarschijnlijk wel een reden waarom jullie nu niet meer samen zijn maar alles verdient een 2e kans toch? Misschien komt hij wel helemaal anders uit de hoek dan je verwacht had ?
Mijn voorstel is , ga er gewoon even mee op "date" en dan kan je nog zien hoe je ervoor staat hé ;)

Alvast veel succes ! ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:50

@ Willeke_ natuurlijk gaat iedereen er anders mee om :) Mijn vriend praat er 5 keer over met mensen en hij heeft nergens meer last van meestal, tenzij dingen net gebeurt zijn of hij andere vormen van stress of gedoe aan zn hoofd heeft.

Iedereen gaat anders met zijn ervaringen om :j

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:58

Niet lasergamen of paintballen :p hij maakt je af :p

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:59

Kun je wel het hopeloze vrouwtje spelen :')

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:07

Gewoon gaan, via sms komen geschreven dingen vaak heel anders over dan dat ze zijn bedoelt. Doet hij in het echt net als via de sms?

Als hij gewoon bij je is en dan wel leuk is, dan ga ervoor, en anders gewoon niet.

En dan nog grof... dat is een beetje subjectief, dus als jij zegt dat hij grof is kunnen mensen denken dat het een gigantische hork is terwijl hij misschien alleen maar zo nu en dan een scheet laat of *** roept. Maar dat is ook net wat jij wilt, als jij hem te grof (in RL) vind, niet doen, en als je het zelf wel prima vind, dan doe je het wel :D

enne... paintballen kan ik je afraden, dat doet pijn :+

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:12

Nou... nee... van paintballen krijg je mega erge blauwe plekken... en met lasergamen doet je geweer het even niet als hij je geraakt heeft haha...

Ik neem aan dat een militair wel een beetje kan schieten... en dat ts of bont en blauw wordt :p of de hele tijd rond huppelt met een geweertje waar ze niet mee kan schieten :p

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:21

Ik zou hem toch ook iets laten verzinnen hoor. Hij vraagt jouw mee dus vind eigenlijk dat hij wel wat mag verzinnen.
Tja dat hij bot is of overkomt. Dan vraag ik me ook een beetje af wat is bot. Sommige komen niet zo handig uit de hoek of wat al eerder gezegd is via sms komen dingen soms ook anders over dan dat ze bedoelt zijn. Daarnaast zijn meer mannen kort van stof kan soms wat bot overkomen. Ik zou toch gewoon eens over hebben morgen weet je direct waar je staat. Dan zul je in dat gesprek vanzelf merken of het serieus is of niet.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:27

Goed...

Volgens mij trek hij je jou wel aan :)
Is dat Bot doen ook echt bot of nuchter?

Ik zou gewoon ergens een hapje eten...lekker relaxt en kom je misschien weer wat meer te weten over hem.

Als het echt bot is op een banketstaaf manier dan zou ik er zelf geen energie in steken...gaat toch alleen maar irriteren.
En militair zijn en uitzendingen zijn geen excuus 8-)

Ik ben al 4 jaar met een Sergeant die 2x weg is geweest en geen kattenpis functie heeft, maar lompe opmerkingen die ik niet grappig vind...dan krijg hij dat echt wel te horen..
Die van mij is echt een droog kloot....daar moet je tegen kunnen....nou ben ik dat ook wel....maar zo nu en dan is het niet grappig :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:38

@Barcelano, mijn ervaring met eten met een millitair is dat je snel uitgetafelt bent... :')

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:44

Maar ik ken ook een bakker waar je snel uitgetafeld bent, dat is geen vast 'kenmerk' van een militair :+