ik zie mijn leven niet meer zitten nu

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:32

sorry voor mijn late antwoordt heb erg lang op de bank liggen slapen, maar ben nu vreselijk verzwakt en kan me amper nog bewegen, ik eet totaal niet dat krijg ik gewoon niet binnen heb ik vaker gehad met dit soort situatie`s, wel drink ik erg veel water ik denk dat ik zo veer weg val op de bank, en ben ff te zwak over het nadenken van hulp enz, ik heb nu erg goed contact met bokker malih, sowieso bedankt voor jullie medeleven en steun en ik hoop dat me vriend snel thuis is heb hem u ff nodig, denk dat ik zo ff onder de douche stap voor opfrissing

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:36

Bel dan iig even de dokter en laat je doorverwijzen naar een psycholoog of psychiater en maatschappelijk werk! Die kunnen je verder helpen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:37

Meid als de wiedeweerga naar de huisarts. Vraag of er iemand mee kan. Maar dit moet wel vandaag bekeken worden

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:40

sassefras schreef:
ik vraag me dan weer af waar de bonje over ging ??? of is dat al ergens voorbij gekomen ???

ik zal kort en snel uitleggen, ik had een goede vriend en die had een motor, mijn pa wilde dolgraag die motor hebben dus had ik geregeld dat die vriend kwam, nou alles geregeld me pa koopt dat ding enz, maar het bleek dat die vriend van mij niet eerlijk is geweest over de uitlaat van de motor, hij vertelde alleen dat die lek was en meer niet, me pa kwam er achter dat hij aan de onderkant gewoon gebroken was en was woest en wilde zijn geld terug hebben dezelfde avond nog, dus ik danny bellen tel aan me pa geven hun praten met elkaar en alles, en toen werd me vaders steeds woester en woester want danny kwam maar niet, dus toen werd hij zo woest en zij hij van ja het is jouw vriend dus als ik me geld niet terug krijgt is het ook jouw schuld, nou ten eerste dacht ik dat het een goede vriend was en ikzelf weet niks van motors af en danny heeft mij net zo in de zeik genomen als me pa, nou danny was niet gekomen voor het geld en toen brak de bom in me pa los en pakte hij mij ervoor, enkel alleen schreeuwen en schelden geen aanrakingen, maar me pa heeft borderline en kan dus om een klein dingetje woest worden en krijgt dan blinde woede aanval en dan is iedereen de klos maar 9 van 10 keer pakt hij mij dan dus daarom zij ik ok was het wel gewent maar nu was het gewoon te heftig,
ik heb naast me vriend in bed geslapen omdat ik echt heel angstig en bang was en van elk geluidje gewoon schrok, ik heb in mijn verleden teveel agressie mee gemaakt en daar dus trauma angst voor dus als iemand flink tekeer gaat tegen me wordt ik echt bang.

zo doende een beetje

samira_baco

Re: ik zie mijn leven niet meer zitten nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:42

ik heb even contact gehad met mijn oude maatschappelijke werkster Margo, zij was ook de maatschappelijke werkster van mijn moeder en weet veel van onze verleden af, zij komt rond een uur of 3 even langs voor een gesprek met mij.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:49

Super goed van je! Wij denken hier aan je hoor!

Heel veel succes vanmiddag.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:49

samira_baco schreef:
sassefras schreef:
ik vraag me dan weer af waar de bonje over ging ??? of is dat al ergens voorbij gekomen ???

ik zal kort en snel uitleggen, ik had een goede vriend en die had een motor, mijn pa wilde dolgraag die motor hebben dus had ik geregeld dat die vriend kwam, nou alles geregeld me pa koopt dat ding enz, maar het bleek dat die vriend van mij niet eerlijk is geweest over de uitlaat van de motor, hij vertelde alleen dat die lek was en meer niet, me pa kwam er achter dat hij aan de onderkant gewoon gebroken was en was woest en wilde zijn geld terug hebben dezelfde avond nog, dus ik danny bellen tel aan me pa geven hun praten met elkaar en alles, en toen werd me vaders steeds woester en woester want danny kwam maar niet, dus toen werd hij zo woest en zij hij van ja het is jouw vriend dus als ik me geld niet terug krijgt is het ook jouw schuld, nou ten eerste dacht ik dat het een goede vriend was en ikzelf weet niks van motors af en danny heeft mij net zo in de zeik genomen als me pa, nou danny was niet gekomen voor het geld en toen brak de bom in me pa los en pakte hij mij ervoor, enkel alleen schreeuwen en schelden geen aanrakingen, maar me pa heeft borderline en kan dus om een klein dingetje woest worden en krijgt dan blinde woede aanval en dan is iedereen de klos maar 9 van 10 keer pakt hij mij dan dus daarom zij ik ok was het wel gewent maar nu was het gewoon te heftig,
ik heb naast me vriend in bed geslapen omdat ik echt heel angstig en bang was en van elk geluidje gewoon schrok, ik heb in mijn verleden teveel agressie mee gemaakt en daar dus trauma angst voor dus als iemand flink tekeer gaat tegen me wordt ik echt bang.

zo doende een beetje

he bah meis, dat is wel heel onredelijk van hem. succes vanmiddag ( het gaat vast goedkomen )

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:52

ik hoop het echt top voel ik me niet en erg zwak net als of je vreselijk oververmoeid ben zo moet je het ff bedenken :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:54

Hup, wat eten, desnoods een soepje :) Gewoon verstand op nul en doen.

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:55

Cayenne schreef:
Hup, wat eten, desnoods een soepje :) Gewoon verstand op nul en doen.

lukt echt niet heb dit vaker zo gehad ik drink dan liever vruchten sap ofzo waar suiker in zit, maar ik stap fftjes onder de douche om op te frissen

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:00

Crisis opvang zit echt niet zomaar vol. Als jij echt suïcidaal bent vangen ze je absoluut op, hoe dan ook.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:46

samira_baco schreef:
ik heb even contact gehad met mijn oude maatschappelijke werkster Margo, zij was ook de maatschappelijke werkster van mijn moeder en weet veel van onze verleden af, zij komt rond een uur of 3 even langs voor een gesprek met mij.

Meid dat heb je nu eens echt top gedaan +:)+ .

Probeer inderdaad iets te eten, dat is wel nodig om sterk genoeg te zijn :(:) . En met je papa lijkt me ook geen gezonde situatie. Dacht eerst dat je misschien iets ergs gedaan had maar voor dit jou buiten zetten, daar kan jij nu eens écht niets aan doen. Ik denk dat je vader ook wel gebaadt is bij goede hulp. Veel succes bij de MA, hopenlijk komen jullie er samen uit.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:56

Wat super dat je contact gezocht hebt met haar en dat ze zo snel tijd voor je vrij heeft kunnen maken!!
Misschien een idee om alvast e.e.a. op te schrijven wat je graag met haar wilt bespreken?!

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 14:10

Kentaro schreef:
Wat super dat je contact gezocht hebt met haar en dat ze zo snel tijd voor je vrij heeft kunnen maken!!
Misschien een idee om alvast e.e.a. op te schrijven wat je graag met haar wilt bespreken?!

ja dat heb ik inmiddels al gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 14:20

Wat ontzettend goed dat je contact hebt opgenomen met het maatschappelijk werk TS! Want wat zit je in een rotsituatie zeg. Erg lief ook van malih om de nodige hulp aan te bieden!

Hou je ons op de hoogte? :)

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 14:27

Nou ..de eerste stap is gezet. Nu samen kijken met de maatschappelijk werker welke hulp je nu nodig hebt. Fijn dat ze de situatie kent ook het verleden, dat scheelt er is al een vertrouwensband zoals ik het begrijp. Denk dat niet eten nu ook niet echt helpt, misschien iets van druivesuiker nemen.fijn dat een Bokker je nu probeert te helpen. Hoop dat je toch weer wat kracht vandaan haalt, die heb je denk ik wel nodigom jezelf hieruit te knokken.

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:06

maatschappelijk werk is net weg heb ff goed gesproken met haar
zij zegt me dat ik sws tot zaterdag bij me vriend moet blijven omdat die me dan rustig kan maken en voor me kan zorgen en me de rust geeft, dus dat ik hier ff kan bijkomen
ze gaat morgen bellen naar diensten die mij ook verder kunnen helpen naar je plekje, waar ik op mijn gemak kan zitten zonder stres en spanning
ze zou het erg fijn vinden als ik van af zaterdag tijdelijk bij bokker malih terecht kan zodat ze genoeg tijd heeft om een andere oplossing te vinden voor me omdat ik ook mijn rat heb moet ze iets vinden waar me rat ook toegestaan is
voor zover is dit een beetje geregeld en uit het gesprek gekomen

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:37

Meid wat naar voor je..
Geloof me, er staan altijd instanties voor je klaar. Overal.. Het ligt nu bij jou, jij bent degene die er voor moet vechten, niet bokt. Wij kunnen je enkel advies geven. Als jij het echt niet meer ziet zitten, zijn er mensen die je daar uit kunnen trekken. Wie dan ook..
Kan je je vader bellen? Met hem praten, desnoods met je maatschappelijk werker erbij. Heeft bij mij ook geholpen.

Sterkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:50

Ik woon ook dichtbij almere, dus als je iemand zoekt om een tijdje op je rat te passen dan mag je het zeggen hoor... Ik ken Malih ook en heb zomaar het vermoeden dat zij ook wel voor je rat wil zorgen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:44

Voor de nieuwschierige onder ons. Heb hier in huis overlegd ts rn ik gaan nog even verder in gesprek over het aanbod. Het word dus vervolgt.

En de rat kan gewoon mee. Heb er zelf jaren 24 gehad. En mee gedraaid in een opvang dus deze uk is ook welkom.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:59

super van je malih

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 01:10

malih schreef:
Meid pb me even als je er niet uit komt. Ik woon in Almere heb een auto en een voor dit soort situaties is er bij ins altijd een bed leeg!

zo dat is een geweldig aanbod , heel goed van je

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 01:13

Wat ontzettend heftig om dit te doen en ook je tas niet te geven , gewoon heel flauw en gemeen. Ik wens je veel sterkte en vecht door je kan het

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 06:59

@Malih: wat ontzettend lief dat je TS zo wil helpen! Dikke thumbs up voor jou! _/-\o_ +:)+

@TS: Tjeetje meid, wat maak jij veel vervelende dingen mee :(:) Net als de meeste Bokkers wil ik je wel echt op het hart drukken dat de heftige reactie van je vader niet jou schuld is. Probeer inderdaad voor je belangrijke spullen aangifte te doen van diefstal. Jij moet namelijk ten alle tijde je legetimatie bij hebben en als je pa die gepakt heeft en niet teruggeeft is dat nog steeds diefstal! Als het niet vriendelijk kan, dan maar des te harder terugspelen... Ook jij kunt dat echt wel, als je de kracht er voor vindt. Het mag dan wel je vader zijn, maar dat wil niet zggen dat hij altijd gelijk heeft of dat je niet tegen hem in mag gaan. Borderline is geen excuus om jou psychisch te laten leiden.

Hopelijk vindt je maatschappelijk werkste heel snel een plekje voor je in een opvang, of misschien zelfs wel in een woongroep waar je zelfstandig/aanleunend kunt wonen. Bokker Malih is wel echt een topmeid dat ze je de hulp aanbiedt, en ik hoop dat je voor korte tijd bij haar veilig kunt zijn.

Ik wil je nog heel veel sterkte en kracht toewensen. Kansen creeer je nu helemaam zelf, en jij kunt dat echt wel meid! Bedenk goed dat zelfmoord niks oplost, je laat er alleen maar verdriet mee achter bij iedereen die van je houdt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:05

Jeetje wat een heftige tijd voor je TS, super dak Malih je wil helpen!
heel goed dat je met je maatschappelijk werker hebt gepraat!
Jij kunt er niks aan doen dat je vader zo is. Borderline patienten zijn ontzettend lastig om mee om te gaan en misschien is het dan wel beter als je nu een beetje afstand kunt nemen. Je zult nooit echt gaan begrijpen hoe het in het hoofd van je vader werkt, maar het is in ieder geval zeker niet jouw schuld dat hij zo reageert.