Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sassefras schreef:ik vraag me dan weer af waar de bonje over ging ??? of is dat al ergens voorbij gekomen ???
samira_baco schreef:sassefras schreef:ik vraag me dan weer af waar de bonje over ging ??? of is dat al ergens voorbij gekomen ???
ik zal kort en snel uitleggen, ik had een goede vriend en die had een motor, mijn pa wilde dolgraag die motor hebben dus had ik geregeld dat die vriend kwam, nou alles geregeld me pa koopt dat ding enz, maar het bleek dat die vriend van mij niet eerlijk is geweest over de uitlaat van de motor, hij vertelde alleen dat die lek was en meer niet, me pa kwam er achter dat hij aan de onderkant gewoon gebroken was en was woest en wilde zijn geld terug hebben dezelfde avond nog, dus ik danny bellen tel aan me pa geven hun praten met elkaar en alles, en toen werd me vaders steeds woester en woester want danny kwam maar niet, dus toen werd hij zo woest en zij hij van ja het is jouw vriend dus als ik me geld niet terug krijgt is het ook jouw schuld, nou ten eerste dacht ik dat het een goede vriend was en ikzelf weet niks van motors af en danny heeft mij net zo in de zeik genomen als me pa, nou danny was niet gekomen voor het geld en toen brak de bom in me pa los en pakte hij mij ervoor, enkel alleen schreeuwen en schelden geen aanrakingen, maar me pa heeft borderline en kan dus om een klein dingetje woest worden en krijgt dan blinde woede aanval en dan is iedereen de klos maar 9 van 10 keer pakt hij mij dan dus daarom zij ik ok was het wel gewent maar nu was het gewoon te heftig,
ik heb naast me vriend in bed geslapen omdat ik echt heel angstig en bang was en van elk geluidje gewoon schrok, ik heb in mijn verleden teveel agressie mee gemaakt en daar dus trauma angst voor dus als iemand flink tekeer gaat tegen me wordt ik echt bang.
zo doende een beetje
Gewoon verstand op nul en doen. samira_baco schreef:ik heb even contact gehad met mijn oude maatschappelijke werkster Margo, zij was ook de maatschappelijke werkster van mijn moeder en weet veel van onze verleden af, zij komt rond een uur of 3 even langs voor een gesprek met mij.
. En met je papa lijkt me ook geen gezonde situatie. Dacht eerst dat je misschien iets ergs gedaan had maar voor dit jou buiten zetten, daar kan jij nu eens écht niets aan doen. Ik denk dat je vader ook wel gebaadt is bij goede hulp. Veel succes bij de MA, hopenlijk komen jullie er samen uit. 
Net als de meeste Bokkers wil ik je wel echt op het hart drukken dat de heftige reactie van je vader niet jou schuld is. Probeer inderdaad voor je belangrijke spullen aangifte te doen van diefstal. Jij moet namelijk ten alle tijde je legetimatie bij hebben en als je pa die gepakt heeft en niet teruggeeft is dat nog steeds diefstal! Als het niet vriendelijk kan, dan maar des te harder terugspelen... Ook jij kunt dat echt wel, als je de kracht er voor vindt. Het mag dan wel je vader zijn, maar dat wil niet zggen dat hij altijd gelijk heeft of dat je niet tegen hem in mag gaan. Borderline is geen excuus om jou psychisch te laten leiden.