Contract bij Jumbo loopt bijna af, paarden dilemma!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 15:53

Tuurlijk, als ik vanavond ben gaan kijken bij hem zal ik zeker nog even melden hoe het was :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:54

X_Sam_X schreef:
Bedankt allemaal dat jullie mij de moed hebben gegeven om mijn werk te bellen, ik heb net gebeld en mijn contract wordt verlengd :D Anders had ze dat een maand van tevoren moeten aangeven werd er gezegd :)

Nu dan vanavond bij het paardje gaan kijken zonder stress over mijn contract :D

Netjes, was bij mij dus ook het geval.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:55

Haha ik wilde net schrijven dat de beslissing voor contractverlenging allang genomen moet zijn. Maar ik lees dat je dat al weet. Succes met je paardenzoektocht

Shirley

Re: Contract bij Jumbo loopt bijna af, paarden dilemma!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:59

*\o/* Leuk joh ! Dat is toch heel wat plezieriger gaan kijken ! *\o/*

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:03

waarom ga je niet gewoon kijken. je hoeft hem toch niet gelijk mee te nemen. je kan altijd de situatie bij de verkoopers uitleggn. als het echt het paard is wat je wilt kan je altijd vragen of je hem na 2 julie kan kopen toch?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:05

jumerenik schreef:
waarom ga je niet gewoon kijken. je hoeft hem toch niet gelijk mee te nemen. je kan altijd de situatie bij de verkoopers uitleggn. als het echt het paard is wat je wilt kan je altijd vragen of je hem na 2 julie kan kopen toch?

Even het topic lezen ;)

X_Sam_X schreef:
Tuurlijk, als ik vanavond ben gaan kijken bij hem zal ik zeker nog even melden hoe het was :)

Veen plezier !

JoltsjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:07

goed nieuws.

wat betreft de regels.. kan overal weer anders zijn.
als ik het zo lees, werk je er met plezier en ben je veel beschikbaar, je hoeft nog geen vast contract.. waarom niet verlengen.. gelukkig vond je werkgever dat ook.

veel plezier bij het paardje kijken

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:11

Tsja het zal er vanaf hangen. In deze tijden zijn ze nou eenmaal wat zuiniger. Bij mij waren ze ook altijd tevreden en ik was flexibel. Ik ben uiteindelijk ontslagen toen ik net geen 19 was, puur en alleen omdat er genoeg 16jarigen waren die ze konden aannemen. Er was tegen mij wel gezegd dat ik mijn contract verlengd zou worden, 1,5 maand later werd ik alsnog ontslagen.

edit; oh ik zie dat je het antwoord al hebt! Even als side note, ze zijn niet verplicht om het van te voren aan te geven of je contract verlengd wordt of niet (is wel zo netjes, maar officieel zijn ze dit niet verplicht)

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:53

Gefeliciteerd. Maar wat ze zeggen met dat ze minimaal 1 maand van te voren het hadden moeten aangeven is niet waar. Ik werk ook bij een jumbo en een collega kreeg het op haar laatste werkdag te horen ;).
Wel wordt je contract waarschijnlijk met 1,5 jaar verlengt :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:12

verschilt inderdaad per filiaal. zelf werk ik al 3 Jaar bij jumbo, maar nooit iets gemerkt van contract verlenging.
ben nu 21. ben benieuwd hoelang ik er nog zal mogen werken, maar dat zie ik vanzelf wel.
Het scheelt dat ik in een gunstige tijd ben begonnen met werken daar. Degenen die door een nieuwe leidinggevende aangenomen zijn, kregen maar 3x een halfjaar contract.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:21

Fijn dat je contract verlengd is!

Ik ben benieuwd hoe het bij het paardje was, had even in de advertentie gekeken en hij is van dezelfde verkoper als mijn paard.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:23

Wat fijn! En veel succes bij het gaan kijken, ik kan me helemaal voorstellen dat je er al verliefd op bent :D .

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 23:36

Het paardje was hartstikke leuk, morgen wordt hij als het goed is gekeurd en over 2 weken komt hij dan :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:41

Wat leuk, gefeliciteerd alvast *\o/*