pubelia schreef:Ik vind Alcohol ook niet lekker. Maar van een glaasje cola light kan je net zo genieten als van een wijntje hoor...
Inderdaad!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het feit dat ik de mensen dan wel moet rollen naar huis vind ik wel weer wat minder, maar verder is 't wel hylarisch zelf altijd nuchter te zijn als de rest niet eens meer weet hoe ze thuis gekomen zijn. M_hartje_M schreef:Haha ik ben van mezelf ook altijd heel erg vrij en los.. dus alcohol heb ik echt niet nodig voor eens flink los te gaan op de dansvloer. Ik heb soms het idee dat ik het meest beweeg van allemaal
Sterker nog, noem me saai (ik ontken niets
) Maar ik vind het echt super-irritant om nuchter te zijn tussen allemaal aangeschoten mensen. Ten slotte stinken ze dan (naar alcohol) en doen ze hele gekke dingen waarvan ik iig nooit echt weet hoe ik er mee om moet gaan als ik nuchter ben 
Sowieso is vodka smaakloze alcohol, dus het enige wat je proeft is alcohol zonder andere rare bijsmaken. En die alcohol is wel te overheersen met iets wat je wel lekker vindt
Dus mss goed om mee te beginnen en er aan te wennen
) maar voor dat geld kan ik net zo goed een cola bestellen.
Ik vind zelf flink aangeschoten het 'leukst' en heb gelukkig een hele goede rem dus weet altijd precies op tijd te stoppen.
En dat je niet van die dronken verhalen hebt.. Is nou niet bepaald iets stoers of grappigs vind ik.. M_hartje_M schreef:Ik heb me een keer voorgenomen om op een feest gewoon de neus dicht te knijpen en heel veel alcohol naar achteren te gooien omdat ik ook eens dronken wou zijn (oke dat klinkt heel dom maar ik wou het gewoon eens meemaken) maar kreeg het gewoon niet door mn strot... dus dan maar weer ice tea
Niet gelijk teveel, waarschijnlijk heb je maar 4 glaasjes nodig en voel je hem dan wel aardig goed zitten, als je nog nooit eerder gedronken hebt. Ik zou voor zoete witte wijn gaan.
Ik wilde laatst ook wat te snel er vanaf zijn en toen stond ik 10 min speeksel weg te slikken
mang schreef:Echt dronken zijn is ook niet leuk hoor, dat je niks meer weet en wakker word in je eigen kotsIk vind zelf flink aangeschoten het 'leukst' en heb gelukkig een hele goede rem dus weet altijd precies op tijd te stoppen.
Heb je wel eens liefmans of jillz (red) op? Liefmans is gewoon cassis (ookal vind ik het niet te zuipen) en die jillz red is ook heel zoet..
)
) dat het me echt vreeeeeselijk om aangeschoten te zijn (of nog erger, dronken) en niet meer helemaal de controle over jezelf te hebben
Kinke schreef:Waarom zou ik dat doen? Als de eerste al vies smaakt? Ik begrijp het echt niet.
.
xSlvna schreef:Canela, bedoelde dat ik geen heilige (lees: non-alcoholic etc) ben, ik vind het gewoon goor, klaar.
Als ik op stap ga, ga ik 9/10 keer fijn op de cola, ben ik de enigste die na een paar uurtjes nog recht op de hakken staat en niet in een hoekje staat te kotsen of op de dansvloer staat met een lichaam dat vermoeid uitziet alsof diegene al 3 dagen niet geslapen heeft.
Zoals al gezegd werd, camera erbij en genieten van andermans onzin, is grappiger dan dat je geld uit geeft en het de dag erna niet meer weet
Maar het is inderdaad soort die gezelligheid. Als hier een groep vrienden zit en er staan allemaal glazen rosé en wijn op tafel, vind ik mijn glas water er ook altijd beetje saai bij staan