Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:34

Dioxide schreef:
als een van ons (vriendlief + ikzelf) moet poepen, dan komt de ander in de deuropening staan en nemen we rustig de dag door.

>;)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:36

Daenerys schreef:
Ik vraag me af hoelang je dan wel niet op de wc zit.. Ik ben toch al gauw 10 minuten bezig met mijn ontbijt en zo lang zit ik echt niet op de wc :=

Mijn vriend zit gemiddeld 5 min op de wc en eet 1 boterhammetje.

@Doubtless: ik ben toch echt niet de enige die dat thuis doet schijnbaar.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:36

Seven schreef:
Ik vond het ook wel sneu voor dr op dat moment maar kom op iedereen poept.

Ik ging vroeger ook nooit naar openbare wc maar als he moet moet je.

De vieste wc in de wereld heb ik ook kunnen bewonderen in Duitsland.
op de terug reis vanuit Oostenrijk moesten we plassen dus eerste de beste openbare wc binnen nou wat we daar zagen was bizar. Drollen perfect op de bril gelegd er om heen tegen de muur en waar dan ook tot de dag van vandaag zijn we onder de indruk van de coördinatie van deze mensen.

:wow:

Seven

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:37

Zo keken we inderdaad ook :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:37

Dioxide schreef:
@Doubtless: ik ben toch echt niet de enige die dat thuis doet schijnbaar.

Sterker nog: wij deden dat meteen aan het begin van de relatie al! Hij begon er mee en ik had wel even zoiets van 'wtf?!', maar al snel vond ik het heel normaal :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:38

Ik vraag me dan oprecht af waar dan het gebrek aan tijd zit wanneer je 's ochtends geen tijd hebt om eerst je boterham te eten en dan naar het toilet te gaan, of andersom natuurlijk :+. Vooral als beide bezigheden maar vijf minuten in beslag nemen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 11:38

Mn huisgenoot n keer: ja ik moet ff naar de wc, maar k ga wel op mn eigen wc, want van roken noet je scheiten... Ik moest echt hard lachen :D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:39

Seven schreef:
De vieste wc in de wereld heb ik ook kunnen bewonderen in Duitsland.
op de terug reis vanuit Oostenrijk moesten we plassen dus eerste de beste openbare wc binnen nou wat we daar zagen was bizar. Drollen perfect op de bril gelegd er om heen tegen de muur en waar dan ook tot de dag van vandaag zijn we onder de indruk van de coördinatie van deze mensen.

Ohh brrr... Vanwege de perfectie zou je bijna gaan denken dat je in Bananasplit of een kunstproject beland bent.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:40

Hahahaha ik lach me rot om de verhalen hier!
Dat in de deuropening staan bij elkaar vind ik toch niks hoor, dan lukt het niet meer. En dan moet je er toch idd wel heel lang over doen haha.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 11:41

Over snelweg wc's en viezigheid gesproken, vroeger mochteb we daar noot olassn van nb oudees. Werden we opgetild im achter een struik te plassen Ook wel s achter de auto geplast

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:42

_San87_ schreef:
Ik vraag me dan oprecht af waar dan het gebrek aan tijd zit wanneer je 's ochtends geen tijd hebt om eerst je boterham te eten en dan naar het toilet te gaan, of andersom natuurlijk :+. Vooral als beide bezigheden maar vijf minuten in beslag nemen.

Ik nodig je van harte uit om mijn vent 's morgens geheel fris en fruitig uit bed te krijgen.. :') Wij staan om 6.15 uur op, en hij moet tegen 6.45 de deur uit (ik om 7.30).

Ik ben 's morgens meteen fit, en in de weer met boterhammen smeren/beesten verzorgen/etc maar hij is echt hersendood als hij uit bed komt. Dan is het letterlijk, uit bed komen, opfrissen en aankleden, en als hij dan wil gaan ontbijten dan meldt zich meestal een boodschap. Tsja.. als dan de tijd dringt dan wordt het maar combineren van die twee.

Opzich is eerder opstaan voor mij geen ramp, maar bij hem is dat echt geen succes. Liever de goede orde bewaren en ontbijt op de wc dan dat je opstaat met ruzie en frustratie.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:46

Wij nemen een keer per week de hele week door (qua planning) op zondagavond met een wijntje in de hand. Met dit mooie weer in de tuin. Ver uit de buurt van de pot.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:46

Dat ik in een resaurant ergens de wc uitwil stappen en door de schoonmaker terug geduwd wordt en hij gezellig bij mij het wc hokje in wil stappen.
gelukkig heb ik hem er uit kunnen duwen en de deur dicht gekregen, maar duurde dus even voor ik er uit durfde te komen.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:48

Ik ben een van de weinige vrouwen die trots is op haar grote werk op de wc. Ik kan gerust een goede vriend van mij daarna bellen om hem in te lichten over het wonderlijke voorval dat ik net moest doortrekken. Als ik bij hem logeerde was het zelfs zo erg dat de bruine wonderen stemmetjes hadden. Trok ik door dan hoorde je uit de wc "Nooo!!! Not the water NOT THE WATER!!!" En een schaterlachende benfan. Side-note.. hun wc had geen goeie stuwkracht met doortrekken.. dus je zag je bruine wonder heel... langzaam naar de afgrond gaan.

Maar even kijken, tja.. hondjes die de wc in komen lopen (ben veel alleen dus de deur staat dan altijd half open) dat is wel even heel raar. En natuurlijk de aller bekendste "MacGyver' momenten.. geen wc papier op de wc.. wat ga je doen!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:52

jackyline schreef:
Dat ik in een resaurant ergens de wc uitwil stappen en door de schoonmaker terug geduwd wordt en hij gezellig bij mij het wc hokje in wil stappen.
gelukkig heb ik hem er uit kunnen duwen en de deur dicht gekregen, maar duurde dus even voor ik er uit durfde te komen.

Zo.. :\ Heb je wel een klacht ingediend bij het restaurant?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:53

Oh, ik heb het een keer voormekaar gekregen om tussen de pot en de wc bril door te piesen... Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe ik dat als meisje zo voormekaar kreeg, maar mn moeder was zacht gezegt nog amused... Vooral niet omdat ik toen niet op wou staan, want dan kreeg ik vieze voeten :+

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:12

Haha geweldig topic!

Paar jaar geleden waren we op trektocht in Noorwegen. Stonden op een camping hoog in de bergen met weinig mensen. Ik moest rond 3 uur snachts naar de wc. Loop dat gebouw in en kwam al snel een vrouw ook naar binnen die duidelijk niet doorhad dat ze niet alleen was. Nog nooit zoveel lawaai gehoord, was er helemaal raar van ! Ben maar doodstil blijven staan en het duurde toch lang. .. haha leuk zo'n campingwc gebouw :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:12

Benfan schreef:
Ik ben een van de weinige vrouwen die trots is op haar grote werk op de wc. Ik kan gerust een goede vriend van mij daarna bellen om hem in te lichten over het wonderlijke voorval dat ik net moest doortrekken. Als ik bij hem logeerde was het zelfs zo erg dat de bruine wonderen stemmetjes hadden. Trok ik door dan hoorde je uit de wc "Nooo!!! Not the water NOT THE WATER!!!" En een schaterlachende benfan. Side-note.. hun wc had geen goeie stuwkracht met doortrekken.. dus je zag je bruine wonder heel... langzaam naar de afgrond gaan.

Maar even kijken, tja.. hondjes die de wc in komen lopen (ben veel alleen dus de deur staat dan altijd half open) dat is wel even heel raar. En natuurlijk de aller bekendste "MacGyver' momenten.. geen wc papier op de wc

.. wat ga je doen!

Komt mij dus bekent voor zelfs bij mn ouders word vanalles besproken :j

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:13

Zo slaapdronken zijn dat ik ging hallichuneren op de wc! Ik zag een enorme spin uit het fontijntje komen! ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:24

Met uitgaan dat ik een heel gezellig gesprek had met een meisje dat ondertussen heel erg rustig stond te kotsen in de wasbak en ik hield d'r haren vast en we praatten gewoon door.. :')

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:28

Wat een verhalen :') ik heb spontaan geen trek meer als ik op de wc zit hoor, krijg geen hap weg _O-

Ik ben wel tot 3x toe zo beroerd geweest (o.a. vd drank :')) dat je niet meer weet of je erop moet gaan zitten of met je kop erboven moet gaan hangen... Ben toen alledrie de keren verdwaasd wakker geworden _O- was ik van mn stokje gegaan. De eerste keer de wcrolhouder van de muur gemept, de 2e keer lag ik gestrekt mn gang op (één been links en één been rechts van de pot) en de derde keer was ik achterover tegen een muurtje geklapt en had ik daar meer hoofdpijn van dan van de kater de volgende dag hahahaha

Sindsdien heb ik niet meer zoveel gedronken _O-

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:28

Voor het eerst op een wc in het ziekenhuis....He, waar is dat touwtje dan voor?
En dan staan er ineens een paar verpleegsters voor je deur die je willen komen redden en al bezig zijn met de deur open maken, neeeeeee! Foutje bedankt! ha,ha! :oo

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:35

Mijn raarste 'wc-moment" was down under, Cape Tribulation in Daintree National Park om precies te zijn.

Zat daar rustig op de wc, toen ik ineens iets boven m'n hoofd hoorde ritselen.
Keek om hoog :wow: , en zag dat ik niet alleen was, op de balk boven me lagen 2 slangen met elkaar "iets" te doen.
Heb nog nooit zo snel m'n boodschap gedaan hahaha.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:36

Mijn katten vinden het altijd nodig om op schoot te komen zitten en ontzettend te kroelen.. beetje raar moment :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:39

In mijn eerste eigen woning (studio) hadden we een badkamertje van 2m².
1 vierkante meter voor de wc en 1 voor de douchebak.

Ik stond te douchen, m'n toenmalige vriend moest heel nodig poepen...
Hij trekt de wc door, en de hele douchebak loopt vol met poep. Waar ik met m'n voeten in stond.

:r :r :r