Dioxide schreef:als een van ons (vriendlief + ikzelf) moet poepen, dan komt de ander in de deuropening staan en nemen we rustig de dag door.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Ik vond het ook wel sneu voor dr op dat moment maar kom op iedereen poept.
Ik ging vroeger ook nooit naar openbare wc maar als he moet moet je.
De vieste wc in de wereld heb ik ook kunnen bewonderen in Duitsland.
op de terug reis vanuit Oostenrijk moesten we plassen dus eerste de beste openbare wc binnen nou wat we daar zagen was bizar. Drollen perfect op de bril gelegd er om heen tegen de muur en waar dan ook tot de dag van vandaag zijn we onder de indruk van de coördinatie van deze mensen.
Seven schreef:De vieste wc in de wereld heb ik ook kunnen bewonderen in Duitsland.
op de terug reis vanuit Oostenrijk moesten we plassen dus eerste de beste openbare wc binnen nou wat we daar zagen was bizar. Drollen perfect op de bril gelegd er om heen tegen de muur en waar dan ook tot de dag van vandaag zijn we onder de indruk van de coördinatie van deze mensen.
_San87_ schreef:Ik vraag me dan oprecht af waar dan het gebrek aan tijd zit wanneer je 's ochtends geen tijd hebt om eerst je boterham te eten en dan naar het toilet te gaan, of andersom natuurlijk. Vooral als beide bezigheden maar vijf minuten in beslag nemen.
jackyline schreef:Dat ik in een resaurant ergens de wc uitwil stappen en door de schoonmaker terug geduwd wordt en hij gezellig bij mij het wc hokje in wil stappen.
gelukkig heb ik hem er uit kunnen duwen en de deur dicht gekregen, maar duurde dus even voor ik er uit durfde te komen.
Benfan schreef:Ik ben een van de weinige vrouwen die trots is op haar grote werk op de wc. Ik kan gerust een goede vriend van mij daarna bellen om hem in te lichten over het wonderlijke voorval dat ik net moest doortrekken. Als ik bij hem logeerde was het zelfs zo erg dat de bruine wonderen stemmetjes hadden. Trok ik door dan hoorde je uit de wc "Nooo!!! Not the water NOT THE WATER!!!" En een schaterlachende benfan. Side-note.. hun wc had geen goeie stuwkracht met doortrekken.. dus je zag je bruine wonder heel... langzaam naar de afgrond gaan.
Maar even kijken, tja.. hondjes die de wc in komen lopen (ben veel alleen dus de deur staat dan altijd half open) dat is wel even heel raar. En natuurlijk de aller bekendste "MacGyver' momenten.. geen wc papier op de wc
.. wat ga je doen!