Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:moi22 schreef:Zo dat is ook heftig zeg. Of was je zo jong dat je het je nooit zo beseft hebt?
Door verhalen zoals die van jou Natasja en van glitch ga ik wel weer relativeren en ben ik blij dat ik mijn moeder nog heb en tot mijn 22 van mijn vader heb mogen genieten.
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar ik denk dat het verdriet dan ook erger is.
PINK schreef:Desire__ schreef:Helaas kan ik ook meepraten. Toen ik 17 was, bijna 18. (3 weken daarna). Jullie kunnen je wel voorstellen dat het een verschrikkelijke verjaardag is geweest.. Mijn vader was 50 een heeft zelfmoord gepleegd.. Hij heeft niks achtergelaten en was heel onverwachts. Het is nu 2 jaar geleden een ik zit in therapie.
Heftig.. Hoe gaar je moeder er mee om? En zit je in therapie hiervoor? (mag ook via pb als je dat fijner vind). Lijkt me zwaar hoor..
moi22 schreef:*knip*
Iedere situatie is uniek en valt gewoon niet te vergelijken. Hoewel ik wel merk dat ik ook de schouders eronder en gaan met die banaan mentaliteit heb. Kijk daarbij toch stiekem naar anderen. Van de week is mijn oud overbuurjongen overleden aan kanker. Hij had een zoontje van 1 en was nog geen dertig. Als ik daarnaar kijk heb ik toch het gevoel van niet zeuren dat is veel erger
K_im schreef:moi22 schreef:*knip*
Iedere situatie is uniek en valt gewoon niet te vergelijken. Hoewel ik wel merk dat ik ook de schouders eronder en gaan met die banaan mentaliteit heb. Kijk daarbij toch stiekem naar anderen. Van de week is mijn oud overbuurjongen overleden aan kanker. Hij had een zoontje van 1 en was nog geen dertig. Als ik daarnaar kijk heb ik toch het gevoel van niet zeuren dat is veel erger
Zeer herkenbaar inderdaad.. (maar in dat geval zeg je dat tegen jezelf en niet tegen een ander)
PINK schreef:Boheme, twee dierbare mensen pff. Zou het me niet willen voorstellen dat ik mijn moeder ooit ook nog kwijt raak. Heb je dit een plekje kunnen geven, lijkt me niet niks twee dierbare mensen.
mooney1, vindt ik toch nog wel jong hoor.. was hij lang ziek?
x_anne_x, jeetje.. ik herken wel wat je zegt. Maar lijkt me wel zwaar als je toch een moederskindje was en die ineens wegvalt. En inderdaad dat is wel gaaf, veel succes! Inderdaad niet eerlijk.. maar helaas gaat dat soms zo.
Bellatrix, wat jammer dat je nog weinig herinneringen aan haar hebt. Maar wel fijn dat je haar stem nog kan horen al is dat niet het zelfde als haar in het echt bij je hebben natuurlijk.
xJurdyWonanx, ik denk dat het scheelt dat je er over kan praten. Dat lucht toch al veel op en is wel fijn. Inderdaad voor haar fijn dat ze geen pijn meer heeft!
Is inderdaad heftig om te weten, ik besef me dat nog niet zo heel lang.. maar het idee maakt me boos en teleurgesteld.
xDenies, Pffoee wat heftig zeg.. weet even niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.
Heb je het hier nog (vaak) moeilijk mee?