Ik zou hem sowieso al vragen of hij wel een slet als vriendin wil hebben als hij dat toe laat van zijn vrienden maar als ie daarna ook nog eens gaat beweren dat ik te hard ben ook?
Oei! Dan weet ie snel wat "hard zijn" is vrees ik. 
Verder nam ik dergelijke mensen niet meer mee, sowieso zou ik er geen contact meer mee willen. Zijn ze nu helemaal? "dan moet je maar vroeger stoppen op je werk."
Neen is neen. Klaar. Als ik toch rijd en je past er bij in, dan wil ik ze gerust mee nemen maar dat moeten ze niet gaan opeisen. Dat doe ik uit mezelf of niet.
Overigens heb ik het opgelost door mijn auto te laten ombouwen naar een lichte vracht (enkel voorzetels.) Enfin, dat was niet speciaal daar voor, maar het was een prachtig bijkomend voordeel.
Ik kan maar max. 1 pers. vervoeren dus ik ben geen taxi meer. (in mijn auto wordt niet gerookt en ik heb ook liever geen straalbezopen mensen bij me in de auto dus sowieso reed ik al nooit graag met een groep.)
Die maken idd echt misbruik van je, goed dat je dat niet meer pikt hoor! Echt schandelijk gewoon.
Ik vind het prima als mensen met me meerijden, maar ik vraag wel een bijdrage in de benzinekosten, en als ik voor ze moet omrijden, ook prima, maar dan wordt hun bijdrage wel ietsje ruimer dan de mijne
Bovendien is benzine niet de enige kosten die ik maak, maar per kilometer die je rijdt is er in principe ook onderhoud nodig dat geld kost en daar kun je ook gerust rekening mee houden vind ik. Dat weet iedereen die bij mij in de auto stapt van te voren en niemand doet er ooit moeilijk over

. 
(Taxi was toch duur 
Amen.