Vriendin de benen genomen op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winner91

Re: Vriendin de benen genomen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 12:32

Nee we zijn gewoon een rondje wezen doen tijdens het stappen en heb
haar van alles laten zien. Zijn niet bij bekende blijven "hangen". A heeft zelfs gezegd
dat ze het stappen heel gezellig vond.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 12:54

Vriendje heeft z'n ticket omgeboekt en komt vanavond!!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:53

Winner91 schreef:
Vriendje heeft z'n ticket omgeboekt en komt vanavond!!

Wat lief!!! Geniet van het goede gezelschap!

Hopelijk kunnen je vriendin en jij het naderhand weer bijleggen.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 14:22

Jeetje wat een ontzettend kinderachtige actie van je vriendin zeg! Fijn voor je dat je vriend vanavond komt! Geniet nog maar lekker van Mallorca, Mallorca is zo mooi en leuk!

Overigens, een vriendin van mij heeft ook een keer een soortgelijke actie uitgehaald. Zij en een andere vriendin (ik was er niet bij) gingen op vakantie naar Frankijk op een camping. Ze gingen met de auto. Vriendin 1 had een rijbewijs, vriendin 2 niet. Eenmaal gearriveerd op de camping bleek dat de ouders em broertjes van vriendin 1 ook op die camping stonden. Erger nog, ze stonden naast mijn vriendinnen! Vriendin 1 had dit allemaal geregeld en vriendin 2 wist nergens van. Nou heeft vriendin 1 ook nog eens verschrikkelijk ouders, totaal niks leuks aan. Vriendin 2 was dus erg boos geworden op vriendin 1, maar ze kon geen kant op. Camping ergens in the middle of nowhere, geen rijbewijs, geen openbaar vervoer of vliegveld in de buurt. Vriendin 2 heeft dus een gigantische rotvakantie gehad, omdat vriendin 1 dus ook nog had geregeld dat ze allerlei dingen samen met haar ouders gingen doen. En dan hebben we het over meiden van begin 20! Het is nooit meer echt goed gekomen tussen die 2 :=

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:19

je vriend is de beste.. houden zo eentje :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:28

Had ze niet gewoon onwijs last van heimwee? Ik heb dat wel, en kan dan ook echt nergens van genieten. Zoek overal excuses om naar huis te "willen" en zit (als ik weet dat ik niet naar huis kan) gelijk niet goed in mijn vel. Misschien had ze dit dan even met je moeten bespreken, want zomaar weggaan is wel een beetje vreemd, natuurlijk.

Geniet van je vakantie!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:34

Volgens mij leer je mensen pas echt kennen als je met ze in 't buitenland zit :') Haha
Wat een rotactie zeg .. Snap echt niet dat mensen zulke dingen kunnen doen, samen uit samen thuis ..

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:40

Jammer dat het zo is gelopen, en vooral heel jammer dat je 'vriendin' niet met je overlegd heeft en gewoon de benen genomen heeft.

Ik ben het wel eens met Laetitia en andere dat dr waarschijnlijk meer achterzit, maar dat hoeft niet te betekenen dat je zo met elkaar omgaat. Erg, Erg jammer.
Wel fijn dat je vriendje vanavond al komt en ik hoop dat je toch nog een paar leuke dagen zult hebben!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:48

Precies de rede waarom ik niet met m'n vriendinnen op vakantie wil :n Je leert mensen pas kennen als je met ze op vakantie gaat.. Vind dat ze zich enorm aanstelt. Ze wist toch in wat voor hotel ze terecht kwam? Waarom gaat ze nu zo moeilijk doen..?

Hoop dat je alsnog een aantal leuke dagen hebt gehad, ondanks dit gedoe met haar!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:04

Wat een trut is dat zeg!
Klinkt als iemand die heel erg met zichzelf te doen heeft , verschrikkelijk dat soort mensen!

Wees maar blij dat je er vanaf bent, en dat je vriend en moeder komen :)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:25

Wat een aanstellerig gedoe zeg.. Erg kinderachtig.

Wel super lief van je vriend dat hij zijn ticket omgeboekt heeft! Geniet nog van je vakantie :)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 18:08

Bedankt voor jullie peptalk.
Ondertussen ben ik verwijderd van fb en geblokkeerd
op whatssapp. Ook heb ik nog helemaal niks van haar vernomen.
Zat er vanmorgen zo doorheen maar de gedachten dat m'n vriend
over 4 uurtjes bij me is doet me enorm goed, ik ben helemaal blij.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:14

Winner91 schreef:

Seriously? Wat kinderachtig. }:0

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:16

Wat een verhaal! O.O een vriendin kun je dat niet noemen :n vind ik dan zo
idd heel kinderachtig.
Super dat je vriend vanavond komt en geniet er nog maar van ! :D
Beter kwijt dan rijk zo te horen want tegen zo negatief gedrag kan ik ook helemaal niet :o

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:18

Jeetje die spoort echt niet :') wat fijn dat je vriendje eerder komt! Lekker genieten nog samen :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:18

Laura1589 schreef:
Jeetje wat een ontzettend kinderachtige actie van je vriendin zeg! Fijn voor je dat je vriend vanavond komt! Geniet nog maar lekker van Mallorca, Mallorca is zo mooi en leuk!

Overigens, een vriendin van mij heeft ook een keer een soortgelijke actie uitgehaald. Zij en een andere vriendin (ik was er niet bij) gingen op vakantie naar Frankijk op een camping. Ze gingen met de auto. Vriendin 1 had een rijbewijs, vriendin 2 niet. Eenmaal gearriveerd op de camping bleek dat de ouders em broertjes van vriendin 1 ook op die camping stonden. Erger nog, ze stonden naast mijn vriendinnen! Vriendin 1 had dit allemaal geregeld en vriendin 2 wist nergens van. Nou heeft vriendin 1 ook nog eens verschrikkelijk ouders, totaal niks leuks aan. Vriendin 2 was dus erg boos geworden op vriendin 1, maar ze kon geen kant op. Camping ergens in the middle of nowhere, geen rijbewijs, geen openbaar vervoer of vliegveld in de buurt. Vriendin 2 heeft dus een gigantische rotvakantie gehad, omdat vriendin 1 dus ook nog had geregeld dat ze allerlei dingen samen met haar ouders gingen doen. En dan hebben we het over meiden van begin 20! Het is nooit meer echt goed gekomen tussen die 2 :=

kan ik geloven , jeez, dat is een echte rotactie!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:20

Nouja zeg, die is echt niet lekker!
Reken het alsjeblieft jezelf niet aan! :)

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:22

Jeetje wat bizar! gelukkig komt je vriend nu. nog een fijne vakantie.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:27

TS, stel dat je vriendin naar jouw toe was geweest gezegd had:
"Goh, luister. Ik dacht dat dit een leuke vakantie ging zijn maar ik heb me er gewoon helemaal op miskeken. Het hotel is niet mijn ding, de buurt en activiteiten niet. Ik mis mijn thuis eigenlijk verschrikkelijk en ik voel me gewoon niet goed. Jij kent het hier toch goed en kan je wel vermaken. Vind je het erg als ik eerder een vlucht terug naar huis boek en je de rest van de vakantie zonder mij moet doorbrengen?"

Had je haar dat dan kwalijk genomen?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:28

laetitia schreef:
Ik ben ooit eens die 'vriendin' geweest. Mee op vakantie met mijn beste vriendin (in Nederland). Zij kende daar al veel mensen, elke avond stappen. Haar vrienden daar waren niet ' mijn soort mensen', ik voelde me daardoor steeds onzekerder. Daarnaast kreeg ik in de discotheek paniekaanvallen, had geen eetlust en kon alleen maar janken.

Uiteindelijk is mijn moeder me komen halen.Heb mijnn vriendin toen ook laten zitten (al was ze daar wel met haar ouders). Later bleek dat ik een depressie had :(

Het gedrag van jouw vriendin keur ik niet goed, maar ik kan mij heel goed voorstellen hoe ellendig zij zich zou kunnen voelen. Zeker omdat je aangeeft dat ze niet lekker in haar vel zit.
Kan zijn dat ze gedacht heeft " op vakantie knap ik wel op en word ik weer vrolijk" , maar vaak word je juist keihard met je ongelukkigheid geconfronteerd als je bij anderen veel plezier & zorgeloosheid ziet.
Dan voel je je zo kelote, dat je alleen nog maar naar huis wilt en in je vertrouwde omgeving wilt zijn :j

Vind het wel jammer dat iedereen nu op dat meisje af zit te geven. Het verhaal van Laetitia lijkt idd op wat er hier aan de hand is, ze zat van begin af aan al niet lekker in haar vel, zoveel is duidelijk. En dan mag alles geweldig zijn, als het in je hoofd zwart is dan maakt dat niets uit, en op zo'n moment ben je helemaal niet meer in staat om je sociaal te gedragen en rationeel na te denken.
Ik wil haar gedrag niet goed praten, maar bedenk wel dat dit niet tegen jou of tegen de vakantie is, maar dat mensen die ongelukkig zijn soms rare dingen doen als ze in de put zitten. Vat het niet persoonlijk op en als je haar ervoor wel leuk vond, wacht dan gewoon af tot ze weer uit haar dip is en zelf weer contact zoekt. Dan kun je er normaal over praten.
En nu gewoon lekker genieten, je bent op Mallorca, je vriend komt eraan, wat wil je nog meer!!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:28

Hahaha wat een vreselijk zielig iemand, die ben je liever kwijt dan rijk, toch.

Laat haar maar lekker in dr eigen sop gaar koken.

Je had nooit met haar op vakantie moeten gaan, dat ze weinig vrienden had zegt toch genoeg.

Meid geniet lekker van je vakantie, je kent genoeg mensen daar om je daarmee te kunnen vermaken.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:39

Getsie! Vakantie is ontspanning hoor! Lekker genieten met vriendlief straks :-)

"Vriendin" zou ik maar afschrijven. Wat zij heeft gedaan kan ze echt niet maken. Ze geeft jou blijkbaar overal de schuld van. Lekker thuis laten mokken

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:43

Winner91 schreef:

Jezus. -O- Hoopte dat je iig haar kant van het verhaal nog kon horen, ook al was het sws einde vriendschap nu. Dan hadden jullie allebei kunnen weten hoe de ander het allemaal ervaren heeft en dat is toch iets fijner afronden van een vriendschap dan totaal verbijsterd achterblijven.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:45

laetitia schreef:
Ik ben ooit eens die 'vriendin' geweest. Mee op vakantie met mijn beste vriendin (in Nederland). Zij kende daar al veel mensen, elke avond stappen. Haar vrienden daar waren niet ' mijn soort mensen', ik voelde me daardoor steeds onzekerder. Daarnaast kreeg ik in de discotheek paniekaanvallen, had geen eetlust en kon alleen maar janken.

Uiteindelijk is mijn moeder me komen halen.Heb mijnn vriendin toen ook laten zitten (al was ze daar wel met haar ouders). Later bleek dat ik een depressie had :(

Het gedrag van jouw vriendin keur ik niet goed, maar ik kan mij heel goed voorstellen hoe ellendig zij zich zou kunnen voelen. Zeker omdat je aangeeft dat ze niet lekker in haar vel zit.
Kan zijn dat ze gedacht heeft " op vakantie knap ik wel op en word ik weer vrolijk" , maar vaak word je juist keihard met je ongelukkigheid geconfronteerd als je bij anderen veel plezier & zorgeloosheid ziet.
Dan voel je je zo kelote, dat je alleen nog maar naar huis wilt en in je vertrouwde omgeving wilt zijn :j

Als je vriendin na afloop van de vakantie nog contact had willen leggen over wat er gebeurd is, had je daar dan voor open gestaan?

Of had je even tijd nodig om te verwerken voordat dat überhaupt mogelijk was?

Hoe is het bij jou afgelopen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:50

Winner91 schreef:

Daar wil je toch niet meer mee omgaan dan -O-