Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je leert mensen pas kennen als je met ze op vakantie gaat.. Vind dat ze zich enorm aanstelt. Ze wist toch in wat voor hotel ze terecht kwam? Waarom gaat ze nu zo moeilijk doen..?
Winner91 schreef:Bedankt voor jullie peptalk.
Ondertussen ben ik verwijderd van fb en geblokkeerd
op whatssapp. Ook heb ik nog helemaal niks van haar vernomen.
Zat er vanmorgen zo doorheen maar de gedachten dat m'n vriend
over 4 uurtjes bij me is doet me enorm goed, ik ben helemaal blij.
vind ik dan zo 
Laura1589 schreef:Jeetje wat een ontzettend kinderachtige actie van je vriendin zeg! Fijn voor je dat je vriend vanavond komt! Geniet nog maar lekker van Mallorca, Mallorca is zo mooi en leuk!
Overigens, een vriendin van mij heeft ook een keer een soortgelijke actie uitgehaald. Zij en een andere vriendin (ik was er niet bij) gingen op vakantie naar Frankijk op een camping. Ze gingen met de auto. Vriendin 1 had een rijbewijs, vriendin 2 niet. Eenmaal gearriveerd op de camping bleek dat de ouders em broertjes van vriendin 1 ook op die camping stonden. Erger nog, ze stonden naast mijn vriendinnen! Vriendin 1 had dit allemaal geregeld en vriendin 2 wist nergens van. Nou heeft vriendin 1 ook nog eens verschrikkelijk ouders, totaal niks leuks aan. Vriendin 2 was dus erg boos geworden op vriendin 1, maar ze kon geen kant op. Camping ergens in the middle of nowhere, geen rijbewijs, geen openbaar vervoer of vliegveld in de buurt. Vriendin 2 heeft dus een gigantische rotvakantie gehad, omdat vriendin 1 dus ook nog had geregeld dat ze allerlei dingen samen met haar ouders gingen doen. En dan hebben we het over meiden van begin 20! Het is nooit meer echt goed gekomen tussen die 2
laetitia schreef:Ik ben ooit eens die 'vriendin' geweest. Mee op vakantie met mijn beste vriendin (in Nederland). Zij kende daar al veel mensen, elke avond stappen. Haar vrienden daar waren niet ' mijn soort mensen', ik voelde me daardoor steeds onzekerder. Daarnaast kreeg ik in de discotheek paniekaanvallen, had geen eetlust en kon alleen maar janken.
Uiteindelijk is mijn moeder me komen halen.Heb mijnn vriendin toen ook laten zitten (al was ze daar wel met haar ouders). Later bleek dat ik een depressie had![]()
Het gedrag van jouw vriendin keur ik niet goed, maar ik kan mij heel goed voorstellen hoe ellendig zij zich zou kunnen voelen. Zeker omdat je aangeeft dat ze niet lekker in haar vel zit.
Kan zijn dat ze gedacht heeft " op vakantie knap ik wel op en word ik weer vrolijk" , maar vaak word je juist keihard met je ongelukkigheid geconfronteerd als je bij anderen veel plezier & zorgeloosheid ziet.
Dan voel je je zo kelote, dat je alleen nog maar naar huis wilt en in je vertrouwde omgeving wilt zijn

Hoopte dat je iig haar kant van het verhaal nog kon horen, ook al was het sws einde vriendschap nu. Dan hadden jullie allebei kunnen weten hoe de ander het allemaal ervaren heeft en dat is toch iets fijner afronden van een vriendschap dan totaal verbijsterd achterblijven. laetitia schreef:Ik ben ooit eens die 'vriendin' geweest. Mee op vakantie met mijn beste vriendin (in Nederland). Zij kende daar al veel mensen, elke avond stappen. Haar vrienden daar waren niet ' mijn soort mensen', ik voelde me daardoor steeds onzekerder. Daarnaast kreeg ik in de discotheek paniekaanvallen, had geen eetlust en kon alleen maar janken.
Uiteindelijk is mijn moeder me komen halen.Heb mijnn vriendin toen ook laten zitten (al was ze daar wel met haar ouders). Later bleek dat ik een depressie had![]()
Het gedrag van jouw vriendin keur ik niet goed, maar ik kan mij heel goed voorstellen hoe ellendig zij zich zou kunnen voelen. Zeker omdat je aangeeft dat ze niet lekker in haar vel zit.
Kan zijn dat ze gedacht heeft " op vakantie knap ik wel op en word ik weer vrolijk" , maar vaak word je juist keihard met je ongelukkigheid geconfronteerd als je bij anderen veel plezier & zorgeloosheid ziet.
Dan voel je je zo kelote, dat je alleen nog maar naar huis wilt en in je vertrouwde omgeving wilt zijn