Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als ik pumps pas, zelfs 2 maten te klein, en ik zet een stapje.. Dan sta ik precies een stap verder dan mijn pumps
Nog nooit een paar tegen gekomen waar ik wel in blijf hangen helaas. Vraag me altijd af hoe mensen dat doen. Na zo'n 3 jaar gezocht te hebben (je MOET voor sommige gelegenheden gewoon pumps in de kast hebben staan) heb ik eindelijk een mooi paar met een niet al te truttig bandje gevonden. Nog wat extra gaatjes ingeprikt en ik loop

__Rianne schreef:Heb hetzelfde probleem.. na vanalles er in gedaan te hebben(zowel voor als gewoon zooltjes als beide) eens bij een goede schoenenwinkel hier langs gegaan.. komt dan omdat je smalle voeten hebt, enige oplossing is om bewust te kijken naar extra smalle schoenen (die vind je soms bij de iets duurdere schoenenwinkels). Dus niet bij de van haren ofzo denk ik, want volgens mij zijn dit allemaal standaard breedtes. Maat kleiner helpt bij mij idd ook niet omdat het niet aan de lengtemaat ligt.

amies100 schreef:__Rianne schreef:Heb hetzelfde probleem.. na vanalles er in gedaan te hebben(zowel voor als gewoon zooltjes als beide) eens bij een goede schoenenwinkel hier langs gegaan.. komt dan omdat je smalle voeten hebt, enige oplossing is om bewust te kijken naar extra smalle schoenen (die vind je soms bij de iets duurdere schoenenwinkels). Dus niet bij de van haren ofzo denk ik, want volgens mij zijn dit allemaal standaard breedtes. Maat kleiner helpt bij mij idd ook niet omdat het niet aan de lengtemaat ligt.
Helaas is dat niet altijd het probleem![]()
Heb hier nog 5 paar pumps staan van boven de 100 euro en daar heb ik dat ook bij en ik heb ook nog eens platvoeten dus ze zijn niet te smal
.. Misschien voor mij ook de ideale oplossing...