Ik slip uit mijn hakken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:30

Ik heb zef ook 1 par waar ik eigenlijk te klein voor ben, maar een maat kleiner lukte weer niet met mijn tenen. Verder heb ik gemerkt dat hakken met laarsjes of bandjes goed helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:38

Goeie tip Anthea, die ga ik vast en zeker een keertje uittesten binnenkort :)* Zal me ook wel helpen om iets meer zelfverzekerd rond te lopen op mijn hakken ipv altijd voorzichtige pasjes uit angst om ze te verliezen.

Winged: even offtopic, maar je onderschrift is ronduit geweldig :))

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:10

Ik ga die dubbelzijdige tape ook eens proberen +:)+
Waar kopen jullie de dubbelzijdige tape voordat er dadelijk een topic wordt geopend door mij met waar ik de beste dubbelzijdige tape kan kopen :D ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:50

Bij een doe-het-zelf zaak moet je zoiets zeker kunnen vinden, in verschillende breedtes ook.

Gianti

Re: Ik slip uit mijn hakken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:54

weet je wat ik ook wel eens achterin heb geplakt, omdat ik iets last-minute aan wou trekken, was zo'n viltje wat je onder een stoelpoot plakt O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:57

Ik zoek eerder nog iets dat de bal van mijn voet wat kan ondersteunen. Meestal heb ik er niet zo'n last van maar bij sommige hakken die nog niet ingelopen zijn wel. En da's toch net niet comfortabel te noemen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:59

Ik heb de geweldige combinatie lage wreef én smalle voet. Ik pas dus zo ongeveer niks :') als ik pumps pas, zelfs 2 maten te klein, en ik zet een stapje.. Dan sta ik precies een stap verder dan mijn pumps :') Nog nooit een paar tegen gekomen waar ik wel in blijf hangen helaas. Vraag me altijd af hoe mensen dat doen. Na zo'n 3 jaar gezocht te hebben (je MOET voor sommige gelegenheden gewoon pumps in de kast hebben staan) heb ik eindelijk een mooi paar met een niet al te truttig bandje gevonden. Nog wat extra gaatjes ingeprikt en ik loop *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:31

Ik probeer enkelbandjes te vermijden, dus boven de knobbels van je enkels. Dat kort je benen optisch in. Wat wel leuk is, is zo'n T-strap dus bandje onder je enkelknobbels door en dan ook eentje van het midden van je pumptip naar dat bandje over je wreef. Daar loopt je ook steviger mee.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:40

dubbelzijdige tape moet ik ook proberen :))

ik heb van die kleine zooltjes voor voorin de pump en achterin van die verdikkende hieldingen, maar ze blijven te groot. heb die pumps gekocht in spanje toen het 40 graden was en due voeten opgezet... heb ze hier amper kunnen dragen helaas.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:42

Misschien dat die dubbelzijdige tape ook helpt als je naar voor schuift in bepaalde schoenen?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:23

Heb hetzelfde probleem.. na vanalles er in gedaan te hebben(zowel voor als gewoon zooltjes als beide) eens bij een goede schoenenwinkel hier langs gegaan.. komt dan omdat je smalle voeten hebt, enige oplossing is om bewust te kijken naar extra smalle schoenen (die vind je soms bij de iets duurdere schoenenwinkels). Dus niet bij de van haren ofzo denk ik, want volgens mij zijn dit allemaal standaard breedtes. Maat kleiner helpt bij mij idd ook niet omdat het niet aan de lengtemaat ligt.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:51

__Rianne schreef:
Heb hetzelfde probleem.. na vanalles er in gedaan te hebben(zowel voor als gewoon zooltjes als beide) eens bij een goede schoenenwinkel hier langs gegaan.. komt dan omdat je smalle voeten hebt, enige oplossing is om bewust te kijken naar extra smalle schoenen (die vind je soms bij de iets duurdere schoenenwinkels). Dus niet bij de van haren ofzo denk ik, want volgens mij zijn dit allemaal standaard breedtes. Maat kleiner helpt bij mij idd ook niet omdat het niet aan de lengtemaat ligt.

Helaas is dat niet altijd het probleem :(
Heb hier nog 5 paar pumps staan van boven de 100 euro en daar heb ik dat ook bij en ik heb ook nog eens platvoeten dus ze zijn niet te smal :D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:54

amies100 schreef:
__Rianne schreef:

Helaas is dat niet altijd het probleem :(
Heb hier nog 5 paar pumps staan van boven de 100 euro en daar heb ik dat ook bij en ik heb ook nog eens platvoeten dus ze zijn niet te smal :D

O haha. Nouja bij mij was dat in ieder geval wel het probleem en had toen extra smalle gepast en die zaten wel goed. Maarja dat was met zo'n bandje over de voet en dat vind ik echt niet mooi :+

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:55

Hier heb ik ook last van! Ik heb nu ook goedkope pumps voor het gala, met achterin z'n ding dat zou moeten helpen en nog een lederen zooltje tegen zweten aka slippen. Het helpt al een stuk meer, maar slippen gebeurt nog steeds... Nou keek ik laatst een youtube filmpje en daarin zei iemand dat je je schoenen moet insprayen met haarlak zodat je lekker blijft plakken. Maar lijkt me niet helemaal lekker voor de schoen zelf :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:08

Ik doe altijd tissues in de punt van mijn hak zodat mijn voeten iets groter zijn :D

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:20

Ik heb vandaag dubbelzijdige tape gekocht en meteen bijpassende nieuwe pumps :D dus ik ga het uitproberen deze week....

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:21

Ik ga binnenkort ook tape halen, eerst de schuur maar is plunderen :')
Edit: Bingo :+ Het tape is wel dik, hoe maak je dat vast dan _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 14:29

xStephanie schreef:
Ik ga binnenkort ook tape halen, eerst de schuur maar is plunderen :')
Edit: Bingo :+ Het tape is wel dik, hoe maak je dat vast dan _O-

Think creative :') _/-\o_

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:31

Gewoon plakken hoppa, straks ff proberen :+

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:35

Ik leeseven mee!!
Ik heb hier namelijk ook altijd last van...

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:32

De beste tip van dit jaar! :)
Gisteren de tape in mijn schoenen geplakt en ze slipte niet uit :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:34

amies100 schreef:
De beste tip van dit jaar! :)
Gisteren de tape in mijn schoenen geplakt en ze slipte niet uit :D

Ik ga het ook proberen :D

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:38

Ik denk dat ik zo de karwei binnen stapt voor een rolletje tape :') .. Misschien voor mij ook de ideale oplossing...

Vervangen jullie die tape regelmatig? Ik ga er niet vanuit dat het blijft plakken?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:04

Oh dat tape had ik moeten weten voordat ik mijn gala had, ik heb toen mijn pumps maar 5 minuten aan kunnen hebben omdat ik er uit slipte haha.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem :=

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:13

YES YES YES ik ben niet de enige met dit probleem *\o/* *\o/*
binnenkort maar eens pumps en dubblezijdige tape kopen :D