LiesxAnne schreef:GamblersCup schreef:
Geen gewone boom, fruitboompjes. Wel even wat anders, zoals je had kunnen lezen in TS reactie daarover. En een hond door tuinen laten rennen betekend wel schade als je plantjes/bloemen hebt staan.
Nou fruitboompjes dan. Ts praat alleen over het plassen en niet het graven in de tuin.
ik zou toch even tegen gas geven als er hier mensen door de straat lopen die hun hond los laten baggeren en alles onder laten zeiken, daar ben ik niet van gediend, mag onze eigen hond ook niet
als er dan een vreemde hond ergens tegenaan pist kan ik onze reu daarna de komende weken dagelijks bij die plek wegsleuren.
en andere honden zullen ook meer geneigd zijn tegen je heg aan te piesen, enig idee hoe erg dta kan gaan stinken??
je hond de tuin van een ander onder laten zeiken is gewoon aso... punt.
daarnaast, binnen de bebouwde kom mag een hond niet eens loslopen (standaard regel binnen vrijwel iedere gemeente in NL) buiten de aangewezen losloopgebieden om
maar ik zou eventueel wel contact opnemen met de coördinator over de hond, wat ze er mee doen moeten ze zelf weten, maar dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.
)
Ongeacht of je die boompjes belangrijk vindt of niet, het is andermans eigendom en je zorgt dat jouw dier dat niet beschadigd. Zeker niet als je er verdorie NAAST!! staat.