Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:30

Wat kan een mens zijn portemonee vaak kwijt raken zeg _O-

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:32

Just_Sannee schreef:
In m'n hand :+

Heb ik vaker last van, loop ik een kwartier te zoeken naar iets (telefoon bijv.), héél gefrustreerd.. Loop ik er gewoon de hele tijd mee in m'n hand...... :+

Heeel erg herkenbaar!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:32

Taartjee, eh... ja :o en dan heb ik de keren dat ik al in de bus zat en mijn telefoon nog in de telefooncel op het station lag, of de keren dat ik in de bus zat en vergeten was dat ik met de auto naar de stad was gekomen en legio andere voorbeelden nog niet eens opgeschreven :D.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 15:32

Ik heb er ook nog wel eentje, heeft niet echt te maken met op een vreemde plek een voorwerp terugvinden
maar wel met spullen op de verkeerde plaats neerleggen.

Toen mijn ouders 12,5 jaar getrouwd waren (in augustus 12,5 jaar geleden), gingen we een lang weekend op vakantie naar België. We moesten allemaal onze koffers alvast inpakken en de avond van te voren in de auto zetten zodat we ze niet zouden vergeten.

Eenmaal aangekomen in België gingen we de spullen uit de auto halen, en lag mijn koffer er niet tussen..
Had ik dus in het donker de 2 auto's met elkaar verward en mijn spullen in de verkeerde auto geplaatst _O-

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:33

Klarinda schreef:
Just_Sannee schreef:
In m'n hand :+

Heb ik vaker last van, loop ik een kwartier te zoeken naar iets (telefoon bijv.), héél gefrustreerd.. Loop ik er gewoon de hele tijd mee in m'n hand...... :+

Heeel erg herkenbaar!

Jaaaaaa dit had ik gister nog :j

murness

Afgelopen vrijdag mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik had hem in mijn poetskist gedaan en daarmee naar de wei gefietst. Paarden gepoetst en wachten op de hoefsmid die zou bellen als hij eraan kwam. Nergens meer die telefoon te vinden! Zelfde route naar huis teruggefietst, de zadelkast op zijn kop gezet, binnen gezocht, nergens te vinden. Naar de manege (buren) gegaan waar mijn hoefsmid nog bezig was. Zijn telefoon geleend om te bellen naar de mijne en hetzelfde stukje weer te fietsen. Dus ik toets mijn nummer in, wil weer op de fiets stappen, gaat mijn bh af... :o had ik 'm daar dus ingedaan toen ik de paarden aan het poetsen was, omdat ik bang was dat ik niet zou horen wanneer de smid zou bellen. Soms heb ik zooooo van die blonde dagen... :o?

Klarinda

_SantOs_ schreef:
Onze Mechelse herder is als pup in de wasmachine in slaap gevallen. :z

Hij stond toch niet aan? :')

taartjee

Hahahaaa! Tja, het kan je gebeuren :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:39

EliseBrouwer schreef:
Toen ik bij kennissen aan het oppassen was (waren op vakantie en ik woonde tijdelijk in hun huis) ben ik ook een van de 2 katten wel eens 1,5 dag kwijt geweest.. Ik dacht: Zul je net zien natuurlijk.. Zijn ze op vakantie blijft de kat weg..

Toen ik 's avonds eten ging koken vond ik hem slapend in de soeppan in een van de keukenkastjes :D
Waarom dat stomme beest nooit wat heeft laten horen weet ik ook niet..
Had hij nu maar even gemiauwd, dan had ik niet zoveel stress gehad :+

Dat doen de mijne ook!! Hele dag bleren ze de oren van je kop, maar als je ze kwijt bent houden ze stijf hun mond dicht.
Het liefst zitten ze dan ook nog ergens hoog zodat ze toe kunnen kijken hoe jij druk aan het zoeken en roepen bent!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:40

Mijn telefoon, als ik aan het bellen ben. 8)7

''Ja wacht even dan zet ik dat nummer meteen in mijn telefoon dan vergeet ik het niet te doen. Huh, waar issie nou?'' Hele huis overhoop, heb 'm gebeld met de huistelefoon, en nog heel verwonderd vertellen dat ie in gesprek was! Ja tot ik 'm van mijn oor af haalde. ''Ooooh... daar issie! :)* ''

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:47

Doanique schreef:

''Ja wacht even dan zet ik dat nummer meteen in mijn telefoon dan vergeet ik het niet te doen. Huh, waar issie nou?'' Hele huis overhoop, heb 'm gebeld met de huistelefoon, en nog heel verwonderd vertellen dat ie in gesprek was! Ja tot ik 'm van mijn oor af haalde. ''Ooooh... daar issie! :)* ''

Die is toch wel heel snugger _O- _O- _O-

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:48

Klarinda schreef:
_SantOs_ schreef:
Onze Mechelse herder is als pup in de wasmachine in slaap gevallen. :z

Hij stond toch niet aan? :')

Gelukkig niet. Doen voortaan wel het deurtje dicht, voor het geval dat.... :Y)

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:48

Onze hond was een keer naar de tuin gegaan in de schuur gegaan wij niets vermoedend de deur dicht gedaan zat ze daar heel de nacht wij maar zoeken dachten dat ze was weggelopen wij schuur open doen kwam ze naar buiten lopen

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:51

Nu ik zwanger ben ben ik echt een super warhoofd, en het lijkt alleen maar erger te worden.. Standaard ben ik mijn tas, sleutels, pinpas en de afstandsbediening kwijt..
Manlief lacht zich rot regelmatig, als hij weer iets terug vind op een totaal onlogische plek.

Het gekste wat ik gedaan heb was toch wel de afstandsbediening in de koelkast, en mijn sleutels in de vaatwasser..

Fauchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:55

murness schreef:
Afgelopen vrijdag mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik had hem in mijn poetskist gedaan en daarmee naar de wei gefietst. Paarden gepoetst en wachten op de hoefsmid die zou bellen als hij eraan kwam. Nergens meer die telefoon te vinden! Zelfde route naar huis teruggefietst, de zadelkast op zijn kop gezet, binnen gezocht, nergens te vinden. Naar de manege (buren) gegaan waar mijn hoefsmid nog bezig was. Zijn telefoon geleend om te bellen naar de mijne en hetzelfde stukje weer te fietsen. Dus ik toets mijn nummer in, wil weer op de fiets stappen, gaat mijn bh af... :o had ik 'm daar dus ingedaan toen ik de paarden aan het poetsen was, omdat ik bang was dat ik niet zou horen wanneer de smid zou bellen. Soms heb ik zooooo van die blonde dagen... :o?

Haha, dit heb ik echt zo vaak. Het is nu zelfs al zo erg dat als ik mijn telefoon kwijt ben mijn vriendinnen in koor roepen of ik mijn BH al gecheckt heb.

Ben vroeger ook wel eens het hele weekend mijn afstandbediening kwijt geweest. Kom ik op maandag op school open mijn etui, tadaa afstandbediening weer gevonden. Heel de klas dubbel natuurlijk.
Oh, en op de basisschool was ik mijn fietssleutel kwijt, lerares nog 'heb je al je zakken nagekeken' Ik 'ja, kan hem echt niet vinden'. Omdat ik thuis nog een reserve sleutel had, fiets aan bagagedrager opgetild en naar huis gelopen. (woonde niet heel ver van school, maar op die leeftijd lijkt het lopend dan toch een eindje). Thuis ben ik het verhaal aan mijn moeder aan het vertellen, dus ik vertel dat ik al mijn zakken heb nagekeken, maar dat hij daar echt niet inzat (ga ondertussen voor de zoveelste keer die dag door al mijn zakken heen) zegt mijn moeder heb je ook al in de zakken van je vestje gekeken. (had ondertussen mijn jas uit gedaan die ik op school wel aanhad toen ik mijn sleutel zocht). En je raad het al in de zak van mijn vestje zat mijn fietssleutel, keurig waar ik hem veilig had opgeborgen. 8)7

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:55

Doanique schreef:

_/-\o_

Hoe krijg je het voor elkaar?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:57

De persoon aan de andere kant moet helemaal dubbel hebben gelegen _O-

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:58

Olikea schreef:
Nu ik zwanger ben ben ik echt een super warhoofd, en het lijkt alleen maar erger te worden.. Standaard ben ik mijn tas, sleutels, pinpas en de afstandsbediening kwijt..
Manlief lacht zich rot regelmatig, als hij weer iets terug vind op een totaal onlogische plek.

Het gekste wat ik gedaan heb was toch wel de afstandsbediening in de koelkast, en mijn sleutels in de vaatwasser..

Okee die vind ik wel echt geniaal _/-\o_

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:01

Ik heb de huistelefoon wel eens tussen mijn ondergoed gevonden en mijn mobiele telefoon in de papierbak. Ik was redelijk in paniek, ik was ze namelijk tegelijk kwijt, dus ik kon ook niet een telefoon pakken om de ander te bellen. :+

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:05

Ik was ook me telefoon eens kwijt op school.
Maar het kom gwn bijna niet dat ik hem vergeten was mee te nemen want dat doe ik nooit, dus ik roep door de klasofiemand me telefoon heeft gezien heel me tas overhoopgehaalt en uit eindelijk gevraagt of ik in mejas even mocht kijken....
Nergens te vinden en dan gaat opeens je telefoon af na ruim 2 uur om me medicijnen in te nemen.
Ik roep met de droge kop gevonden :D en vis zo me mobiel uit me bh heel de klas lach plat.
Als ik er zo bij na denk kan ik er weer om lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:11

Geen flauw idee hoe het kwam _O-

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:14

Mijn rijbewijs onder het plateau met kaarsen op mijn salontafel.

Daar gelegd toen ik even snel ging eten. Plateau weer teruggeschoven en vervolgens 3 weken niet thuis gegeten (etentjes met vriendinnen, collega's etc). Net op het punt dat ik maar aangifte wilde gaan doen en al mijn tassen en jassen had nagekeken vond ik hem... toen ik weer thuis at.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:18

mijn portemonnee. bankpassen al geblokkeerd etc. vind ik m een dag of 5 later terug onder mijn matras....

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:20

ooh geweldig dit!

IK was altijd mn sleutels kwijt, die ik dan op de gekste plekken terug vond.
Nu hebben we een rekje en ben ik ze niet meer kwijtgeraakt, daarom mn beurs wel regelmatig.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:20

Hahahaha!! Wat een geniale dingen komen er langs, ik lig helemaal dubbel!

Die telefoon neemt mij ook vaak in de maling. Zoek je m heb je m gewoon in je hand.