Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Toen ik bij kennissen aan het oppassen was (waren op vakantie en ik woonde tijdelijk in hun huis) ben ik ook een van de 2 katten wel eens 1,5 dag kwijt geweest.. Ik dacht: Zul je net zien natuurlijk.. Zijn ze op vakantie blijft de kat weg..
Toen ik 's avonds eten ging koken vond ik hem slapend in de soeppan in een van de keukenkastjes
Waarom dat stomme beest nooit wat heeft laten horen weet ik ook niet..
Had hij nu maar even gemiauwd, dan had ik niet zoveel stress gehad
Doanique schreef:Mijn telefoon, als ik aan het bellen ben.![]()
''Ja wacht even dan zet ik dat nummer meteen in mijn telefoon dan vergeet ik het niet te doen. Huh, waar issie nou?'' Hele huis overhoop, heb 'm gebeld met de huistelefoon, en nog heel verwonderd vertellen dat ie in gesprek was! Ja tot ik 'm van mijn oor af haalde. ''Ooooh... daar issie!''
murness schreef:Afgelopen vrijdag mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik had hem in mijn poetskist gedaan en daarmee naar de wei gefietst. Paarden gepoetst en wachten op de hoefsmid die zou bellen als hij eraan kwam. Nergens meer die telefoon te vinden! Zelfde route naar huis teruggefietst, de zadelkast op zijn kop gezet, binnen gezocht, nergens te vinden. Naar de manege (buren) gegaan waar mijn hoefsmid nog bezig was. Zijn telefoon geleend om te bellen naar de mijne en hetzelfde stukje weer te fietsen. Dus ik toets mijn nummer in, wil weer op de fiets stappen, gaat mijn bh af...had ik 'm daar dus ingedaan toen ik de paarden aan het poetsen was, omdat ik bang was dat ik niet zou horen wanneer de smid zou bellen. Soms heb ik zooooo van die blonde dagen...
Doanique schreef:Mijn telefoon, als ik aan het bellen ben.![]()
''Ja wacht even dan zet ik dat nummer meteen in mijn telefoon dan vergeet ik het niet te doen. Huh, waar issie nou?'' Hele huis overhoop, heb 'm gebeld met de huistelefoon, en nog heel verwonderd vertellen dat ie in gesprek was! Ja tot ik 'm van mijn oor af haalde. ''Ooooh... daar issie!''
Olikea schreef:Nu ik zwanger ben ben ik echt een super warhoofd, en het lijkt alleen maar erger te worden.. Standaard ben ik mijn tas, sleutels, pinpas en de afstandsbediening kwijt..
Manlief lacht zich rot regelmatig, als hij weer iets terug vind op een totaal onlogische plek.
Het gekste wat ik gedaan heb was toch wel de afstandsbediening in de koelkast, en mijn sleutels in de vaatwasser..