Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

1234 schreef:Zo, ik heb mn brevet, k kan vanaf nu lekker aan de slag met duiken hihi

en Nederland en België :p (Oosterschelde en steengroeves)

Lijkt me echt leuk om mooie onderwater foto's te kunnen maken. Maar die camera's zijn zo duur! Heb nu een simpel cameraatje (Snap Sight, http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... KvQMrM5TLw) die kan wel tot 30 meter diepte maar als je net iets teveel beweegt wordt het al onscherp. En je ziet niet goed wat je fotografeert op het kleine schermpje en de bediening is ook niet handig. Moet heel hard drukken en kunt geen instellingen veranderen, behalve inzoomen tot 4x zoom. Wel jammer dat k em niet mee mocht nemen bij de duikcursus. Maar de instructeur heeft met zijn Go Pro cameraatje fotootjes van ons gemaakt. (mocht officieel niet) Ben wel benieuwd xD Krijgen ze per mail opgestuurd. 

Vandaag ingepland.
@DaniqueHorse
dus ik ga zeekoeien zien en haaien (heb al tijgerhaai gezien en verpleegsterhaai maar nu ook andere
) en dolfijnen (ook al gezien...woops ben best wel gelukskind met wat ik op mijn 14e al gedaan en gezien heb... jup zeggen ouders ook vaak ahah) en we hebben nu een canon onderwaterhuis gekocht dus we gaan met de canon camera foto's maken
ik zal kijken of ik vanavond foto kan uploaden van hoe het eruit ziet
ik duik veel liever dan snorkelen.. maar mischien moet een je een keer introduik 1 op 1 regelen in zwembad en dan kijken hoe dat gaat?? mijn vader regelt dat ook en dan onderwater met torpedo of frisbee of golfballetje gooien en dan word diegene afgeleid en merk je niet die paniek. en mischien is het fijner om in nederland de introduik te doen??