NatassJa schreef:Doe mij er hier maar één van hoor
[ Afbeelding ]
https://www.google.nl/search?gs_rn=15&g ... iZO4KsgKgP
Jammie! Ik vind het zeker wat hebben ja! Val zoieso op donker/ zwart haar en mooie donkere ogen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatassJa schreef:Doe mij er hier maar één van hoor
[ Afbeelding ]
https://www.google.nl/search?gs_rn=15&g ... iZO4KsgKgP
LoveBodin schreef:Klein? Lang niet allemaal hoor!
Italianen die ik ken zijn zeker niet allemaal klein... Mijn beste vriend was toch wel 1.90m denk ik. En ook niet echt glad ofzo. En ik ken er meerdere die niet klein zijn.
). Langere mensen dan mijn vriend ken/zie ik niet heel vaak. Maar het standaard beeld dat Italianen 1.60m zijn klopt niet nee. 
.
LoveBodin schreef:Op Sardegna zijn ze allemaal toch wat kleiner (gemiddeld) dan in Milaan of Turijn.
Mijn vader is misschien een paar centimeter kleiner dan ik 

BaileyMix schreef:Nee ben ik het niet mee eens. Er zullen vast wel knappe Italianen zijn, maar het algemene stereotype dat vaak bedoeld wordt vind ik echt niet aantrekkelijk. Veel te zelfverzekerd, gladjakkersBlêh!
Sieltjuh schreef:LoveBodin schreef:Op Sardegna zijn ze allemaal toch wat kleiner (gemiddeld) dan in Milaan of Turijn.
Dan is mijn familie ook een uitzondering? Die komen uit de streek Lombardije (Milaan) en mn tantes en nichtjes komen allemaal tot mn schouders en de mannen zijn van mijn lengte (volgens mij is mijn vader "lang"). Even voor de goede orde: ik tik de 1.70m nog niet aanMijn vader is misschien een paar centimeter kleiner dan ik
Dus dat Italianen klein zijn, dat kan misschien wel kloppen. Of zijn Nederlanders gewoon lang?
Maar voor de rest staat dit topic lekker vol vooroordelen. Wat is nou een echte Italiaan? Volgens mij kan je dat net zo goed zeggen over de Nederlanders... Ik voel me op en top Nederlander, maar ben het dus niet. Nu is het bij mij makkelijk te herleiden, maar genoeg mensen waar het a een aantal generaties terug ligt.
Ik denk dat een echte Italiaan net zo min bestaat als een echte Nederlander. Daarbij is de vraag of iemand aantrekkelijk is of niet ook nog eens persoonsgebonden. Gelukkig maar, anders zouden we allemaal met dezelfde persoon thuis willen komen
. Daar zijn meerdere mensen die maat
.

Zijn ouders zijn niet superlang
Zijn moeder is zelfs klein te noemen
Char_elle schreef:Jaaaaa Italiaanse mannen!!![]()
Doe mij er maar een hoor! Ik roep al jaren dat als ik een leuke Italiaanse man leer kennen ik per direct naar Italië verhuis.
Volgens mij ben ik gewoon in het verkeerde land geboren en ben ik stiekem zelf ook Italiaans.
Het stereotype heb je daar inderdaad wel, maar er zijn ook woest aantrekkelijke Italianen.
Ok, vaak weten ze dat van zichzelf wel en ze kunnen af en toe ook best opdringerig zijn.
Maarja wat wil je als je daar als blond, wit meisje rondloopt tussen (over het algemeen) poepie bruine Italianen met donker haar.
Je bent dan buitenlands (dat staat zo ongeveer op je voorhoofd geschreven) en bent dan interessant.
Sowieso vinden ze het meteen interessant als je uit Nederland komt, dan vinden ze je nog leuker.
De mannen uit piemonte vind ik denk ik kwa uiterlijk het leukst, komen uit de bergen dus zijn wat robuuster
en maken goede wijn! haha
Dat temperament alleen al. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dat "opdringerige" graag laat aanleunen hoor. Op Jamaica zijn ze pas echt opdringerig tot op het vervelende af, daarbij zijn de Italianen helemaal niets.