Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn ouders zagen heus wel gelijk in dat hij goed voor mij was, die hebben altijd geroepen dat ik beter thuis kon komen met een volwassen jongen van 20 dan een geile puber van mijn eigen leeftijd die niks anders wilt doen dan constant de konijntjes nabootsen
dat ging uit en toen gingen we met een vriendengroep naar een christelijk festival, gingen we speeddaten en werden we langzaam verliefd. Veel gesprekken gehad met zn familie, met broertje (dit is nog steeds erg lastig) maar we zijn zondag alweer 9 maanden bij elkaar en hebben trouwplannen
Daarna smsje gestuurd (ik moest naar huis namelijk) dat als hij nog een keer langs kwam dat hij dan wel een kusje op z'n hoofd zou krijgen. Hij is de volgende week langs gekomen en van het ene kusje kwam het andere en nu wonen we al weer meer dan 1 jaar samen

FjordHorse schreef:Haha neen was maar een uitdrukking! Zeker nog geen "leeftijdskloof" hoor. Maar op die leeftijd (iemand van 17 met iemand van 21) werd dat door sommigen (oa mijn moeder, terwijl ze zelf 10 jaar scheelt met haar man!) nogal bekritiseerd, vandaar dat ik sarcastisch zei "wou dat het de leeftijdskloof was".