Hoe kwam jouw liefde in je leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: Hoe kwam jouw liefde in je leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:12

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:13

pniekepnak schreef:
Is 4 jaar nu ook al een leeftijdskloof?

Mijn gedachte, wij schelen bijna 7 jaar :')

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 16:57

Haha neen was maar een uitdrukking! Zeker nog geen "leeftijdskloof" hoor. Maar op die leeftijd (iemand van 17 met iemand van 21) werd dat door sommigen (oa mijn moeder, terwijl ze zelf 10 jaar scheelt met haar man!) nogal bekritiseerd, vandaar dat ik sarcastisch zei "wou dat het de leeftijdskloof was".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:04

Ik had altijd iets met iemand van pakweg 5 jaar ouder tot zelfs 2 jaar relatie met iemand van 3 jaar jonger. Was wel volwassen voor zijn leeftijd, woonde ook al alleen etc.
Heb altijd geroepen dat iemand van mijn leeftijd niks voor mij was. Zeker niet na de ex waarmee ik op school had gezeten en dat het uitging omwille van zijn ouders. Toen was ik er heilig van overtuigd "dat dat allemaal nog moederskindjes waren".

3x raden hoe oud mijn huidige vriend is? Juist ja, zelfde jaar, alleen verjaar ik in maart en hij eind november :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:11

Ik leerde mijn vriend van 20 kennen toen ik 16 was :) Mijn ouders zagen heus wel gelijk in dat hij goed voor mij was, die hebben altijd geroepen dat ik beter thuis kon komen met een volwassen jongen van 20 dan een geile puber van mijn eigen leeftijd die niks anders wilt doen dan constant de konijntjes nabootsen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:15

Door mijn paard <3

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:20

via zn broertje, daar had ik eerst verkering mee :') dat ging uit en toen gingen we met een vriendengroep naar een christelijk festival, gingen we speeddaten en werden we langzaam verliefd. Veel gesprekken gehad met zn familie, met broertje (dit is nog steeds erg lastig) maar we zijn zondag alweer 9 maanden bij elkaar en hebben trouwplannen :)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:38

Leuk topic!

Ik heb de mijnes ontmoet via internet. Je kon dan ja of nee klikken op de foto's die verschenen en dat vonden mijn vriendin en ik wel grappig in de tussen uurtjes. Daarna gemsnt en gesmst. Hij reed daarna met de trein door Purmerend heen en zei tegen z'n maatje ik ken iemand die hier woont. Dezelfde avond afgesproken, ik alleen (met mn hockeystick) en twee jongens. Hij had een krant mee en was daarmee aan het irriteren. Ik wilde de krant afpakken, lukte niet, dus kreeg ik hem uiteindelijk maar. Dus ik wil op z'n hoofd slaan met de krant, maar ik sla hem met mijn knokkels. Oeps :(:) Daarna smsje gestuurd (ik moest naar huis namelijk) dat als hij nog een keer langs kwam dat hij dan wel een kusje op z'n hoofd zou krijgen. Hij is de volgende week langs gekomen en van het ene kusje kwam het andere en nu wonen we al weer meer dan 1 jaar samen *\o/* :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 18:40

Op mijn stage. Hij zag me op mijn eerste stagedag en vond me toen al een leuke meid. Toen hij me een maand later in de stad ook tegen kwam, ging hij ervoor. Hij heeft een poosje achter me aan gelopen en uiteindelijk sloeg de vonk over. We zijn nu zeven maandjes samen!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:14

Zelfde als Kayleigh_ , op stage :)
Allebei in hetzelfde schuitje, relaties stond op springen.
We konden het super goed vinden met elkaar, en elkaar alles vertellen over wat er nou precies gaande was in onze relaties.
Daardoor elkaar geholpen, en een goede band opgebouwd.
Een maand later waren wij samen :P
Nu alweer bijna een jaar geleden

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:54

FjordHorse schreef:
Haha neen was maar een uitdrukking! Zeker nog geen "leeftijdskloof" hoor. Maar op die leeftijd (iemand van 17 met iemand van 21) werd dat door sommigen (oa mijn moeder, terwijl ze zelf 10 jaar scheelt met haar man!) nogal bekritiseerd, vandaar dat ik sarcastisch zei "wou dat het de leeftijdskloof was".

Ik was 17 en m'n vriend 23, inmiddels ben ik bijna 19 en hij 25, tsja het blijft een verschil van 6 jaar, maar daar merk ik in onze relatie vrij weinig van :j

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:10

Tot op heden nog steeds niet :(
Wel scharrels gehad, maar nog niemand gehad waar ik echt verliefd op was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:53