Wie doet er nog meer aan boksen, kickboksen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:58

Ja het is gaaf he! Ben er ook helemaal weg van :D Hoewel de kickbokstrainingen zwaarder zijn, en meer conditioneel, heb ik het idee dat krav maga me echt beter ligt, en ik het gewoon nog leuker vind :)

Hoe lang doe jij het al?

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:01

djodjodjo schreef:
Ja het is gaaf he! Ben er ook helemaal weg van :D Hoewel de kickbokstrainingen zwaarder zijn, en meer conditioneel, heb ik het idee dat krav maga me echt beter ligt, en ik het gewoon nog leuker vind :)

Hoe lang doe jij het al?

ik doe het nu half jaartje maar waar train jij want als ik me krav maga moet vergelijken met de maui Thai dan is krav maga echt wel zwaarder ben binnen 10 minuten helemaal kapot..

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:38

mytje1986 schreef:
djodjodjo schreef:

Hoe lang doe jij het al?

ik doe het nu half jaartje maar waar train jij want als ik me krav maga moet vergelijken met de maui Thai dan is krav maga echt wel zwaarder ben binnen 10 minuten helemaal kapot..

Ik zit in Breda, bij Impact Sports. Ik moet zeggen, de trainingen zijn zeker zwaar, maar het is bij ons bij de krav maga echt meer gericht op techniek, en dat maakt het eigenlijk ook weer per training verschillend hoe zwaar het is. Maar de kickbokstrainingen die ik hier gevolgd heb zijn echt dodelijk haha.

Waar train jij?

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:43

Citaat:
Hoe lang doe jij het al?

Ik zit in Breda, bij Impact Sports. Ik moet zeggen, de trainingen zijn zeker zwaar, maar het is bij ons bij de krav maga echt meer gericht op techniek, en dat maakt het eigenlijk ook weer per training verschillend hoe zwaar het is. Maar de kickbokstrainingen die ik hier gevolgd heb zijn echt dodelijk haha.

Waar train jij?

hier gata het ook op techniek maar als ik elke keer door 4 man wordtg aangevallen en je moet je blijven verwereen is toch intensiefer dan 1 op 1 sparren met techniek met thai boksen :D i love thai boksen maar krav maga is echt zwaarder omdat je nog meer je koppie erbij moet houden ben echt na 10 minuten zwaar naar de ... :o
Kicks middelharnis en van der spek in heenvliet

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:48

Heb net opgezocht wat krav maga is, lijk mij ook een erg leuke sport :)

Gisteren heb ik meegeholpen met een taekwondo toernooi wat mijn taekwondo school organiseert. Gewoon om te kijken hoe zo'n toernooi in elkaar zit.
Heb echt heel veel mensen K.O zien gaan gisteren, vraag me nu wel af of ik ook mee wil gaan doen met die toernooien :=

Onze coach wil misschien ook een keer hier een muay thai toernooi organiseren. Lijkt mij ook erg leuk om te zien hoe dat gaat haha.

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:08

mnka schreef:
Heb net opgezocht wat krav maga is, lijk mij ook een erg leuke sport :)

Gisteren heb ik meegeholpen met een taekwondo toernooi wat mijn taekwondo school organiseert. Gewoon om te kijken hoe zo'n toernooi in elkaar zit.
Heb echt heel veel mensen K.O zien gaan gisteren, vraag me nu wel af of ik ook mee wil gaan doen met die toernooien :=

Onze coach wil misschien ook een keer hier een maui Thai toernooi organiseren. Lijkt mij ook erg leuk om te zien hoe dat gaat haha.

Ik heb alleen karate toernooien gedaan ze wilde wel dat ik Thai boks toernooien ging doen maar ik heb me hoofd langer nodig dan vandaag en doe het als conditie training..wedstrijden begin ik niet aan ..ja paardrij-wedstrijden

wendyP

Re: Wie doet er nog meer aan boksen, kickboksen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 20:37

Er komen veel vechtsporten voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, leuk! Wist niet dat er zoveel verschillende waren.

Ik heb gister mee gedaan met kickboksen, meteen weer een stuk moeilijker de trappen erbij. Maar het stoten gaat echt al stukken beter, ik oefen ook elke dag mijn armspieren met gewichtjes, elastieken en opdrukken. Mijn spierballen zijn gewoon al gegroeid haha :')