Al was ik wel blij toen telefoon weer terug was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Zal ik meteen een dag internetloos er bij doen?dus én geen telefoon en geen internet (en geen tv?!) *begint al licht te shaken*
Tja dan zit er niets anders op om een boek te gaan lezen(zo een pak papier wat ergens over gaat
)
Maartje1990 schreef:Als ik er eigenlijk ook over nadenk, is het ook gewoon te gek voor woordenEcht een jaar geleden had ik echt iets van 'zo'n ding hoef ik niet!' en nu.... vreselijk. Ik ga 'm denk ik gewoon bewust eens niet naar dingen meenemen, bijv. naar school of de sportschool. Wel even een horloge kopen dan
Maartje1990 schreef:Ik ben een van de (vermoedelijk) vele telefoonverslaafden. Je kent het wel, facebook checken om de 10 min. Je status even updaten en natuurlijk moet je twitter ook niet vergeten. De nodige whatsapp berichten gaan in en uit. Paniekerig zoek je naar je telefoon als je heel even niet weet waar dat deze is; zeer waarschijnlijk in je broekzak, voor sommige dames in hun BH, maar meestal in je hand.
Dus, het is een uitdaging, het zal bloed, zweet en tranen kosten, afkickingsverschijnselen zullen zéker de kop op steken.... maar ik ga 24 uur lang m'n telefoon aan de kant leggen (zodra ik de moed bij een verzamelt heb
) wie doet er mee met 24 uur telefoonloos?
kimmie261 schreef:ik geloof dat ik ook dat stukje mis dat de mens vind dat deze 24/7 bereikbaar moeten zijn...echt hoor,bel je en neem ik niet op dan bel ik of terug of probeer het een uurtje later nog een keer zou ik zeggen...
en visite met zo'n ding,tja,ik geef ze drinken en eten,maar begin tegenwoordig niet eens meer eens serieus gesprek,niets zo frustrerend dat je in een bv emotioneel gesprek zit en dat dan iemand die hele tijd op een schermpje zit te turen en dan zelfs zit te lachen om wat ze zitten te lezen....
dus dat laat ik maar als mensen langs komen met zo'n ding...vind het tegen het onbeschofte aangaan hoe mensen met zo'n telefoon leven...

kimmie261 schreef:ik doe wel mee hoor,maar ik heb niet eens een mobiele telefoon,maar heb dan ook geen FB ,twitter en weet ik veel wat allemaal..
als mensen me willen spreken weten ze mijn huistelefoonnummer,dan bellen ze daar maar op..
Ik heb enkel een mobiele telefoon en probeer deze zo vaak mogelijk
,dat is met een mobiel onbetaalbaar...
Maartje1990 schreef:In de sportschool ligt hij wel in de kluis hoor, maar waarom dan meenemen?
En uitzetten... ik denk dat als ik 'm bij heb, de verleiding niet kan weerstaan
M'n moeder (als niet telefoon verslaafde) stond ooit eens ergens en íedereen stond met z'n telefoon in de hand... wat heeft ze gedaan? Haar telefoon gepakt (wel een smartphone) en is, voor het idee, gewoon op het zwarte schermpje gaan tikken

Ik ben een ernstig geval.