Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
horseyfries schreef:Lente, dat zei je niet, je zei dat het apart was om met een gezamelijk adres instanties te gaan mailen. Zo staat het er in ieder geval. Wat je nu zegt ben ik helemaal met je eens.
Miss-Lizje, anno 2013 zijn er nog altijd een heleboel mensen die niet geboren zijn toen er al mail adressen waren en dus is het ook doodnormaal om anno 2013 een gezamelijk mailadres te hebben voor die mensen die een mailadres aanmaakten in de tijd dat ze al een relatie hadden.
Wat niet wil zeggen dat het voor mensen die al een individueel adres hebben logischer is om dat gewoon te houden als je een partner krijgt, lijkt me ook wel zo handig. Maar ook daarin is men gewoon vrij lijkt me, en dat die vrijheid nu juist door jongeren bekritiseert wordt vind ik eigenlijk wel apart!

en dan gaan mijn hersenen zelf komma's er tussen zetten. Waardoor ik verschillende interpretaties krijg
.miss_lizje schreef:Maar dan zijn we het er toch wel over eens dat gezamelijke adressen meer uitzondering zijn gezien de leeftijd waarop mensen nu al e-mail nodig hebben dan toen de e-mail net op kwam.
In die zin vind ik dus anno 2013 het maken van een nieuw gezamelijk e-mail adres overdreven/tijdrovend qua omzetten etc.
no--a schreef:Een gezamelijk mailadres kom je nog vaak genoeg tegen! Mijn ouders hebben ook een gezamelijk adres, wel zo makkelijk want dan kan alle mail van de familie enzo naar één adres.
Naar mijn mening zijn gemeenschappelijke mailadressen bedoeld om lekker makkelijk alles op één adres binnen te krijgen. Zo hoef je niet verschillende adressen te checken. Maar dat zou niet moeten betekenen dat wanneer je een mailtje stuurt aan persoon A op mailadres AB, B een reactie terug stuurt. Je mailt dan immers één van beide personen en niet beide personen...
Lente schreef:Ook mensen boven de 30 hebben vaak een eigen email adres, althans, de mensen die ik ken.
Internet is al ruim 15 jaar een feit tenslotte.
) dat je dan ondertekend met je eigen naam ipv die van je partner voor wie de mail eigenlijk is. Ik stel ook brieven op voor mijn vriend die zwaar dyslect is maar zet toch mooi zijn naam eronder._JTM schreef:@ Wemkelover: sluit je dan ook de tekst af met jouw naam eronder? Of doe je dat met de naam van je vriend? Dat is imo een erg groot verschil.
Ik zou er nu niet voor kiezen om samen met mijn vriend een gezamenlijk mailadres aan te maken. Overigens mailen wij beide heel weinig, tenzij het voor het werk is maar daar hebben we allebei een mailadres op het werk voor.
Voor stellen die al bij elkaar zijn sinds internet echt begonnen is kan ik me het heel goed voorstellen dat je het nu niet meer gaat 'splitsen' naar twee adressen.
Ik vind het wel erg vreemd dat als je als partner zijnde reageert op een sollicitatie van je partner () dat je dan ondertekend met je eigen naam ipv die van je partner voor wie de mail eigenlijk is. Ik stel ook brieven op voor mijn vriend die zwaar dyslect is maar zet toch mooi zijn naam eronder.
TS: ook ik ben erg benieuwd of mevrouw in kwestie is aangenomen?
Douce schreef:Ik ben dan weer benieuwd of de dame in kwestie is aangenomen haha.
Mijn mening: Een gezamenlijk e-mail adres hebben kan makkelijk, maar er zelf twee hebben en dan nog een gezamenlijke zou niet mijn ding zijn.
Lynn_Nikita schreef:Ik vind het feit dat de man een mail namens de vrouw mailt vreemd, dat een emailadres gedeeld wordt niet
Waar ik mij aan stoor i sdat sommige mailadressen bv hotgirlxx @.... of zoiets zijn, terwijl dit dan gewoon sollicitanten zijn, zoiets neem je toch niet serieus?